Tja ik heb jaren op Rick gepast. Rick was een uitdaging, maar wel leuk. Rick kon beperkt loslopen ja. Niet te dichtbij de wijk, hij vond poesje en drolletjes vooral leuk, maar hier in het bos ging het prima. Voorraad koekjes mee en hij kwam altijd (ja hij was niet slank). Steevast wilde hij wel altijd ontsnappen door de voordeur. Ging dan een paar tuinen door voor kattendrollen en kwam als je hem niet achterna zat eigenlijk binnen een minuut al weer terug.
Loslopen in het bos is nooit een probleem geweest. Was sociaal met andere honden en ja hij kon ook best wat trucje. Hij jatte heel opzichtig eten van tafel, kon twee ballen in zijn mond houden. Ik nam hem gewoon overal mee naar toe. Ging ook prima met een drukke wel werkend hondenras: Border Kay
En hier in de buurt hebben we Sparrow. Loopt ook los, kan ook best wat trucjes. En er zijn meer beagles op les die het wel kunnen. Als de eigenaar maar niet bij voorbaat de instelling heeft dat het onmogelijk is, maar een uitdaging is.
Nog wat bewijs van sociaal en loslopen:
In het bos met andere uitlaathond Desca
Spelen
Oke, inmiddels aangelijnd, maar daarvoor gewoon losgelopen met voor hem dan weer niet bekende labradors

Oke ook loslopende foto's gevonden
Alleen loslopend
Hihi veel foto's, maar Rick was best leuk eigenlijk, maar dat zie je zo wel dat ik dat vond eigenlijk