Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lievelingsknuffel/ speeltje.
Moderator: moderatorteam
- Sandracula
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Lievelingsknuffel/ speeltje.
Cuby heeft overal speelgoed liggen, maar zijn favoriete speeltje is toch echt zijn stinkdier. Daar wordt de hele dag mee gesleept, op geslapen en in gebeten om hem te laten piepen. Het was het eerste dat hij pakte toen hij hier net was.

-
Frolic
Vriend is dol op zachte fleece dekentjes. Hij ligt altijd op de kale vloer, maar hij heeft een fleece deken om op te sabbelen. Twee voorpoten erom en dan soppen maar 
-
Aniway
Beike is helemaal dol op zijn knuffel.
Diverse knuffels maakt hij al snel kapot, maar er is er eentje die al heel lang mee gaat.
Diverse knuffels maakt hij al snel kapot, maar er is er eentje die al heel lang mee gaat.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Joris is ook fan van dit soort knuffels. Hij heeft ze in verschillende maten en diersoorten, maar de nieuwste, het konijn, is nu toch wel favoriet. Hij knauwt alleen op de kant van de kop, de achterkant is nog mooi schoon. Daar doe ik ook zoekspelletjes mee. Hoef ik bij Biry niet te proberen, die wil alleen zoeken als het iets te vreten betreft. Het enige waar Biry mee speelt is haar eigen mat. Die wordt dan de kamer in gesleept en dan gaat ze erbovenop liggen met een stuk tussen haar voorpoten geklemd en de uitstekende punt in haar bek. Het schaap moet dood denken we dan altijd maar. Soms komt ze m brengen en dan is het de bedoeling dat je je voet eronder steek, zodat er wat meer leven in 't schaap' komt.Apple schreef:Een platte eekhoorn.
Het ding neemt ze overal mee door het huis, na een minuut is het beest zeiknat en als je het weggooid plakt het op de grond, maar oh oh wat is ze er blij mee. Knuffels met vulling moeten altijd snel dood.
Edit, dit is 'm![]()
(foto)
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Lola heeft een piep-egel van de kinderafdeling van IKEA. Ze speelt nooit, maar als ze alleen thuis is geweest en wij komen binnen, reageert ze spanning af op de egel als wij het hysterische gedoe zat zijn. Nooit op een bal of bobbie-het-konijn. Nee, altijd de egel, al moet ze er het hele huis voor doorzoeken, de egel moet dood.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Bij Luna is dat paard, daar heeft ze al heel veel steun aan gehad en hij leeft nog steeds

Bij Zinzi is dat olifant

Bij Doran zijn het ballen in alle maten
En Max snapt niks van speelgoed

Bij Zinzi is dat olifant

Bij Doran zijn het ballen in alle maten
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
Marion.
Voor Saar was Simon de schildpad hèt speeltje. Miep kreeg hem van kraamvisite, maar Saar pikte die direct in en vanaf oktober 2002 was dat dus Saar's tulletje. Iedere nacht tulde ze zichzelf ermee in slaap, en 's ochtends op dezelfde manier wakker worden (wij doen altijd koffie en krant in bed, uurtje tutten met de honden). Die hebben we dus ook samen met haar begraven.
Miep tult niet, die draagt alleen maar. En die heeft graag leuke geluidjes. De speeltjes van de supermarkt (op zegels) vind ze doorgaans groot feest. De vogel-mushabelly jaren geleden bij de Coop was een dusdanig succes dat ik ze een paar jaar later bij de Blokker heb gekocht toen ze die toevallig daar ook hadden. Gaan deze - 3
- nu dood dan overwegen we zelfs om hem uit Amerika over te laten komen haha.
Miep tult niet, die draagt alleen maar. En die heeft graag leuke geluidjes. De speeltjes van de supermarkt (op zegels) vind ze doorgaans groot feest. De vogel-mushabelly jaren geleden bij de Coop was een dusdanig succes dat ik ze een paar jaar later bij de Blokker heb gekocht toen ze die toevallig daar ook hadden. Gaan deze - 3
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ah ik vind dat altijd zo zoet, zo'n grote knuffelLunatic schreef:Bij Luna is dat paard, daar heeft ze al heel veel steun aan gehad en hij leeft nog steeds![]()
Bij Zinzi is dat olifant![]()
Bij Doran zijn het ballen in alle maten![]()
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Het was Juffrouw Ooievaar maar die is ze ontrouw geworden. Tegenwoordig is het de stoffen voetbal.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Rasta heeft zijn tijgertje, het ding heeft inmiddels geen ogen meer (oke die heb ik zelf uit veiligheidsoverwegingen verwijderd) en geen staart meer.
Het ding is inmiddels helemaal goor gesabbeld en als ie blij is omdat ik thuis kom dan pakt ie dat ding in de bek en moeten we ff touwtrekken waarbij hij altijd van mij mag winnen .
Het ligt altijd op zijn kussen of op de mat in de gang, net waar hij verkiest te liggen.
Het ding is inmiddels helemaal goor gesabbeld en als ie blij is omdat ik thuis kom dan pakt ie dat ding in de bek en moeten we ff touwtrekken waarbij hij altijd van mij mag winnen .
Het ligt altijd op zijn kussen of op de mat in de gang, net waar hij verkiest te liggen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Manu
Manu heeft een paard met benen die je door zijn lijfje kunt schuiven. In elke hoef zit een pieper. Eerst schudt hij het hele ding door elkaar, ploft in de hoek en gaat dan een kwartier lang op de piepers zitten bijten.
Hij had eerst Duckie. Een eend, maar die pieper bootste het kwaak-geluid na. Dan lag meneer naast je bed om 6 uur 's ochtends een kwartier lang in die kwaker te bijten
Hij had eerst Duckie. Een eend, maar die pieper bootste het kwaak-geluid na. Dan lag meneer naast je bed om 6 uur 's ochtends een kwartier lang in die kwaker te bijten
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Mila heeft altijd fases van favoriete speeltjes. Ze wisselt af tussen haar pluche konijn, een piepende krokodil, een piepkip en het flostouw. Eens in de zoveel weken is weer een ander favoriet. Ze heeft nog meer speeltjes, maar die hebben tot op heden geen favorietenstatus. Die zijn meer voor tussendoor.
Buiten is het flesje veruit favoriet, maar dat krijgt ze binnen niet.
Buiten is het flesje veruit favoriet, maar dat krijgt ze binnen niet.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
voor Fix en Laicka is het een lekke voetbal die ze buiten krijgen, binnen liggen ze toch alleen maar te slapen dus weinig actie. Bailey heeft een pluche hart waar die de hele dag mee loopt te slepen, sabbelen en gebruikt als kussen
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka