En ik zie iemand die onnodig een kut-opmerking maakt. Gelukkig dat je zelf zo perfect bent, nietwaar?Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)
Ik zie wallen onder je ogen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Foto van mezelf. Pagina 2 nog meer mooie foto's. Ook nichtje
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Re: foto van mezelf
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Doe toch niet zo dom joh. Dat weten we allang en hoef je niet keer op keer te bewijzen.Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
lunaquinty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
- Aantal honden: 4
hmpf, ik heb standaard wallen onder mijn ogen, niets bijzonders aan.
leuke bril wel, staat je goed
leuke bril wel, staat je goed
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ha! Ik zie dat je weer op je aardigst bent vanavond?Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)

- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Anderen zeggen een derde oog, ik merk alleen op, wat ik zie
En ja, mijn wallen hebben zelfs wallen dus het is helemaal niet naar bedoeld
En het o zo makkelijk om een mij middels een stukje tekst onderuit te halen:
Ook was/ben ik 1 van de weinigen die deugenietje elders op het forum, tips heb gegeven e.d. Neuh, daar hoor je niemand over. Als mijn tekst maar enigszins onderuit gehaald kan worden, zijn er meestal dezelfden personen die dat doen. Steek eerst eens een hand in je eigen boezem.
Ow, daarbij dacht ik dat we de peuterspeelzaal al hadden verlaten. Minkukels.
Vraag mij wel eens af wat je in je eigen leven mist, wat een mens tot deze daden lijdt? Geen leven buiten i-net om? Kan bijna niet anders dan iedere regel van mij proberen onderuit te halen. DAN ben je echt een sneu persoon
En het o zo makkelijk om een mij middels een stukje tekst onderuit te halen:
Wat een *verwijderd* lopen hier rond zeg! Tekst uit z'n verband halen enz. enz.Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)
Ook was/ben ik 1 van de weinigen die deugenietje elders op het forum, tips heb gegeven e.d. Neuh, daar hoor je niemand over. Als mijn tekst maar enigszins onderuit gehaald kan worden, zijn er meestal dezelfden personen die dat doen. Steek eerst eens een hand in je eigen boezem.
Vraag mij wel eens af wat je in je eigen leven mist, wat een mens tot deze daden lijdt? Geen leven buiten i-net om? Kan bijna niet anders dan iedere regel van mij proberen onderuit te halen. DAN ben je echt een sneu persoon
- Asterix
- Zeer actief
Laat je niet zo meeslepen Hilde, het siert je absoluut niet.Hilde schreef:Ha! Ik zie dat je weer op je aardigst bent vanavond?Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)
-
Lemuria
Kan aan dit hele verhaal geen touw vast knopen. Hoe kunnen we een stuk tekst uit verband halen als dat letterlijk de enige 2 regels zijn die je typt? En om dan gelijk zo te schelden, bah zeg. Zie jij nou echt niet in waarom die post van jou ongelooflijk kwetsend kan zijn als iemand trots is op haar eigen foto?Asterix schreef:Anderen zeggen een derde oog, ik merk alleen op, wat ik zieEn ja, mijn wallen hebben zelfs wallen dus het is helemaal niet naar bedoeld
![]()
En het o zo makkelijk om een mij middels een stukje tekst onderuit te halen:Wat een *verwijderd* lopen hier rond zeg! Tekst uit z'n verband halen enz. enz.Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)
Waarom had jij ook alweer geen permanente ban gekregen?
-
Ilupa
Ik kan werkelijk met de grootste moeite geen wal ontwaren.
Enkel de schaduw van haar bril.
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)
Dan zie je meer dan ik.
En ach, als ik wallen heb, dan heb ik die.
Ik vind deze opmerking helemaal niet eens zo kwetsend. Beter gezegd helemaal niet.
-
Marion.
Dat dus!Ilupa schreef:Ik kan werkelijk met de grootste moeite geen wal ontwaren.Enkel de schaduw van haar bril.
Enige wat mij opviel is het kleurverschil tussen de wenkbrouwen en haar mooie rode haar. Eigenlijk moeten de wenkbrouwen dan ook meegekleurd
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Bedoel je dat ze zich beter voelt dan een poosje terug? Of beter dan andere mensen?Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)
- deugenietje
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
Beter naar zichzelf toe ja. En dat vind ik mooi_Leonie schreef:Bedoel je dat ze zich beter voelt dan een poosje terug? Of beter dan andere mensen?Asterix schreef:Ja, je hebt al gezegd dat je jijzelf anders voelt.(beter dunkt mij)
@Deugenietje: Het plezier straalt van je laatste foto's af. Ben erg blij voor je
- Hilde
- Zeer actief
Ongetwijfeld. Alleen misschien kan het ook een beetje aan jou liggen, je posts komen vaak nogal lomp en onaardig over. Je zal het vast goed bedoelen, maar je bent misschien te onhandig om dat ook zo over te laten komen.. Ik vind je echt wel sympathiek in bijvoorbeeld dat andere topic van Deugenietje, maar hier kom je gewoon onaardig overAsterix schreef:Laat je niet zo meeslepen Hilde, het siert je absoluut niet.
Leuke foto's, Sabine!

-
Sterre
Re: Foto van mezelf. Pagina 2 nog meer mooie foto's.
Wat een leuke fotoserie. Jullie hebben genoten zo te zien.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Lizzie. schreef:Sanne!! schreef:Nee Mysterisch is een kruising tussen mysterieus en hysterisch!Ilupa schreef:Mysterieus bedoel je?deugenietje schreef:Nee ik vind dat ik bet mysterisch kijk![]()
Dat was mij ook niet op gevallen. Selfies zijn meestal leuker als er naast jezelf nog iets anders leuks te zien is. In jouw plaats zou ik eens buiten een selfie trekken met enkele van de dieren erbij bijvoorbeeld. Oeh! Of met de de begeleiding! Die wil ik ook wel eens zien.
![]()
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Asterix
- Zeer actief
(oorspronkelijk tekst weg gehaald: ik las een ipv geen. Met dank aan Hilde die er mij op heeft gewezen)Lemuria schreef:Waarom had jij ook alweer geen permanente ban gekregen?
Misschien Lemuria, dat het modeam geen radiostation is waar je, als je iets aanvraagt het ook krijgt
Deugenietje weet hoe ik over haar denk, hoop ik maar, en dat is op dit moment zeer positief!
Laatst gewijzigd door Asterix op 16 aug 2014 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
*Ellen*
Gave foto's Deugenietje !
En kleine ogen ? Welnee. Iemand die lacht heeft kleinere ogen omdat de wangen het onderste ooglid omhoog duwen.
Je ziet er goed uit !
En kleine ogen ? Welnee. Iemand die lacht heeft kleinere ogen omdat de wangen het onderste ooglid omhoog duwen.
Je ziet er goed uit !
- Hilde
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
Dank jeHilde schreef:Geen staat er, Cleo. Geen. Niet een.
-
Ilupa
Leuke foto reeks hoor deugenietje!
Veel leuker dan die in de douche.
Veel leuker dan die in de douche.
- dagmar88
- Zeer actief
deugenietje schreef: Even heel iets anders. Ik erg me dood aan mijn mega kleine oogjes. Ben bang dat het simpelweg accepteren is.
Ach ja, heb ik ook als ik lach. En als je probeert ze wijder open te doen voor de foto wordt het helemaal... mysterisch
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Leuke foto's van een vrolijke meid , maakt je alleen maar mooier deugeniet.
Wedden dat je zo maar tegen een lekker wijf aan loopt met zo'n lachebek. Je hebt jullie kasteel al klaar zie ik.

-
Angelique.
Je staat er weer gezellig op hoor, leuk 
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Dat zijn pretoogjes. Vooral die laatste foto, ze twinkelen als sterretjes aan een heldere hemel.
Je gezicht is als een open boek met die spontane lach.
Je gezicht is als een open boek met die spontane lach.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Ήυs
- Zeer actief
Wenkbrauwen..Marion. schreef:Dat dus!Ilupa schreef:Ik kan werkelijk met de grootste moeite geen wal ontwaren.Enkel de schaduw van haar bril.
Enige wat mij opviel is het kleurverschil tussen de wenkbrouwen en haar mooie rode haar. Eigenlijk moeten de wenkbrouwen dan ook meegekleurd
- deugenietje
- Zeer actief
Moet in een keer aan de film Zwart Boek denken dat ze haar schaamhaar verft.Fafo schreef:Wenkbrauwen..Marion. schreef:Dat dus!Ilupa schreef:Ik kan werkelijk met de grootste moeite geen wal ontwaren.Enkel de schaduw van haar bril.
- deugenietje
- Zeer actief
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Als je gezopen hebt niet . Dat heet het wenkbrouwermerkFafo schreef:Wenkbrauwen..Marion. schreef:Dat dus!Ilupa schreef:Ik kan werkelijk met de grootste moeite geen wal ontwaren.Enkel de schaduw van haar bril.

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Wat een vrolijke foto's, erg leuk