Eilfy schreef:Janathalie schreef:Gaat het ook om een Border?
Dat nestje waar je bent gaan kijken, wat ik op je fb zag?
Moderator: moderatorteam
Eilfy schreef:Janathalie schreef:Gaat het ook om een Border?

2 pups tegelijk zijn super leuk!Eilfy schreef:Wij staan voor een dilemma.
Kenji is nu 5 maanden, heerlijk rustig mannetje en alles gaat goed. Sowieso hebben we nu een stabiele roedel met Alfy en Pia die steeds makkelijker worden
Nu is m'n ouders een pup aangeboden in co-ouderschap. Even los van de voor en nadelen die hieraan kleven, vroeg ik mij af wat de ervaringen zijn met 2 pups in huis met een leeftijdsverschil van 3 maanden?
Jep dat nestjenathalie schreef:Eilfy schreef:Janathalie schreef:Gaat het ook om een Border?
Dat nestje waar je bent gaan kijken, wat ik op je fb zag?
Pak even deze quote eruit (maar er zijn meer mensen die aangegeven hebben nooit 2 jonge honden tegelijk te nemen). Ik vroeg mij af waar jullie tegenaan gelopen zijn en of er eventueel (volgens jullie) verschil in zou zitten of je het alleen moet doen of dat 2 mensen die in hetzelfde huis wonen allebei een jonge hond hebben.samantha! schreef:Tussen DJ en Jack zat destijds 6 maanden verschil.
Dus toen Jack kwam was DJ nog een jonge hond.
Ik heb het destijds wel gedaan omdat ik wist dat ik 4 weken nadat Jack kwam een eigen huisje kreeg.
Die 4 weken hebben mij wel doen beseffen dat ik nooit voor 2 van zulke jonge honden tegelijk zou gaan.
Helder verhaalMaeve schreef:<knip> Aan de andere kant gaat er op die manier wel veel tijd in zitten. Je hebt niet twee honden maar twee keer één hond, zeg maar. In m'n eentje zou ik het om die reden absoluut niet willen, twee jonge honden. Maar met twee personen ligt het er maar net aan hoe je het een en ander wil indelen. Ik zou niet alle wandelingen gezamenlijk doen dus.
Als ik had gewoond zoals Inge O of Kimmie (ik noem er gewoon even 2 die ik hier heb zien reageren) zou ik het geloof ik makkelijker gevonden hebben, zij hebben (van wat ik altijd zie op foto's) behoorlijk wat ruimte.Eilfy schreef:Pak even deze quote eruit (maar er zijn meer mensen die aangegeven hebben nooit 2 jonge honden tegelijk te nemen). Ik vroeg mij af waar jullie tegenaan gelopen zijn en of er eventueel (volgens jullie) verschil in zou zitten of je het alleen moet doen of dat 2 mensen die in hetzelfde huis wonen allebei een jonge hond hebben.samantha! schreef:Tussen DJ en Jack zat destijds 6 maanden verschil.
Dus toen Jack kwam was DJ nog een jonge hond.
Ik heb het destijds wel gedaan omdat ik wist dat ik 4 weken nadat Jack kwam een eigen huisje kreeg.
Die 4 weken hebben mij wel doen beseffen dat ik nooit voor 2 van zulke jonge honden tegelijk zou gaan.