Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even vertellen over mijn honden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 2

Re: Even vertellen over mijn honden

Ongelezen bericht door rose »

Cleva schreef:Ik denk dat je savonds laat de computer uit moet doen.
Goed plan!

Zowiezo een wazig verhaal dit, het lijkt mij sterk in ieder geval dat dit allemaal gebeurt zoals geschreven. Zit ik er helemaal naast dan heb ik echt medelijden met jouw honden, jij bent ze in dat geval zeker niet waard.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Cleo, lees jij nooit je post even terug voor je hem plaatst? Dan zie je toch dat er geen touw aan vast te knopen is en dat er kop nog staart aan zit?
Als je dat tot nog toe niet deed, is het misschien een mooi moment om er eens mee te beginnen je post te lezen voordat je op verzenden drukt. En dat teruglezen in de ochtend doen in plaats van 's nachts, want zo te lezen aan je berichtenhistorie is dat niet het meest optimale tijdstip voor je om een post te plaatsen.
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Snap ook niet alles , maar bent hond niet waard gaat voor mij stap te ver, misschien zit t.s aan medicatie of heeft andere reden voor niet erg duidelijk verhaal.
Wij kunnen niet beslissen of mens een hond waard is vanachter onze p.c
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Gelukkig heb ik dat ook nergens geschreven. :wink:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Asterix schreef:PFWWW....normaal, waar ik loop kom je nooit iemand tegen. Mijnheer dacht wrss hetzelfde :wink:
En dan nog elkaar tegenkomen net om een hoekje :pffff: Normaal verhalen hier: ik heb die hond weggeschopt. Vandaar dat ik het naar mijnheer riep.
Tja maatje is nou eenmaal een reu met bijbehorend gedrag. Een andere reu, klein groot of wat dan ook hoeft maar een lip op te trekken en hij smeert 'm.
Gebeurt zelden omdat ik niet van drukke losloop plekken houd.

Ik pas zo goed op de kledingstukken, met name sokken en en gedragen ondergoed. Rob ook.
Net nog, zit maatje bij oudste zoon op zijn kamer. Sokken liggen onder zijn bed. 1 paar. De rest gooit hij in zijn eigen wasmand waar Maatje niet bij kan.
Ik heb maatje geroepen en deur dicht gedaan. Oudste wil het door laten tochten, normaal is zijn deur altijd dicht.

De reden dat Rob niet wil dat Maatje voor de 3e keer geopereerd wordt, is dat hij dat Maatje niet wil aandoen. Als puntje bij paaltje komt, zal hij uiteraard naar een zeer kundige DA luisteren.
Ja, ik was zo dom om voor 1x mijn sokken in mijn schoenen te laten zitten.
Sok niet teruggevonden :19: Maar in Maatje zit hij niet. We kennen zijn gedrag inmiddels wel helaas.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die meneer reageerde.
Hij kon Maatje niet wegschoppen want dan zou hij omvallen schrijf je (lijkt me logisch inderdaad). Maar ondanks zijn grauwende honden rende Maatje er blijkbaar wel op af.

Op zich kan dat een keer gebeuren hoor, maar ik vind wel dat je erg laconiek reageert. Dat een hond een reu is met bijbehorend gedrag moet geen excuus zijn om dan maar niet op te voeden :D

Ook het sokken laten slingeren kan een keer gebeuren. Maar na 2 operaties niet meer. Ook niet bij je zoons die bijna volwassen zijn vind ik.

Ik vind dat Dinos een goed advies geeft. Zoek een overzichtelijk stuk op om te wandelen en ga niet uit van het "niet tegenkomen van mensen" want daar kun je in Nederland niet vanuit gaan.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Asterix schreef: Tja maatje is nou eenmaal een reu met bijbehorend gedrag.

Tja mijn reuen zijn dat ook maar hebben maar te luisteren en zeker niet naar vreemde honden te stuiteren...

Lekker makkelijk afschuiven... tot je de verkeerde tegenkomt en t einde hond is...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

malinois schreef:

Tja mijn reuen zijn dat ook maar hebben maar te luisteren en zeker niet naar vreemde honden te stuiteren...

Lekker makkelijk afschuiven... tot je de verkeerde tegenkomt en t einde hond is...
Ja, nou ja. Het meest vreemde vind ik die laatste alinea, over Maatje geen operatie meer aandoen als hij weer sokken of een slip(je) opvreet. Een derde operatie om zoiets zou ik ook beslist niet willen, maar dan ruim je toch gewoon de troep achter je op? Of je verzwaart de wasmand met een baksteen, of je zet een haakje op de deur waar de wasmand staat. Voorkomen zou ik, al na de eerste (dure en ingrijpende) operatie :19:
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

Doe maar niet op de hei wandelen :schrik:
En Spanderswoud kom ik ook al heel lang niet meer vanwege allerlei mensen die hun honden overal maar op af laten stieren :ugh:
Zo is Cas daar ook eens aangevallen door drie kutherders terwijl hij alleen maar met zijn eeuwige tennisbal bezig was.
Gelukkig ging hij het gevecht uit de weg en kon ik het trio met veel moeite wegbonjouren en Cas heel houden maar leuk is anders.
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

flamme schreef:
Asterix schreef:PFWWW....normaal, waar ik loop kom je nooit iemand tegen. Mijnheer dacht wrss hetzelfde :wink:
En dan nog elkaar tegenkomen net om een hoekje :pffff: Normaal verhalen hier: ik heb die hond weggeschopt. Vandaar dat ik het naar mijnheer riep.
Tja maatje is nou eenmaal een reu met bijbehorend gedrag. Een andere reu, klein groot of wat dan ook hoeft maar een lip op te trekken en hij smeert 'm.
Gebeurt zelden omdat ik niet van drukke losloop plekken houd.

Ik pas zo goed op de kledingstukken, met name sokken en en gedragen ondergoed. Rob ook.
Net nog, zit maatje bij oudste zoon op zijn kamer. Sokken liggen onder zijn bed. 1 paar. De rest gooit hij in zijn eigen wasmand waar Maatje niet bij kan.
Ik heb maatje geroepen en deur dicht gedaan. Oudste wil het door laten tochten, normaal is zijn deur altijd dicht.

De reden dat Rob niet wil dat Maatje voor de 3e keer geopereerd wordt, is dat hij dat Maatje niet wil aandoen. Als puntje bij paaltje komt, zal hij uiteraard naar een zeer kundige DA luisteren.
Ja, ik was zo dom om voor 1x mijn sokken in mijn schoenen te laten zitten.
Sok niet teruggevonden :19: Maar in Maatje zit hij niet. We kennen zijn gedrag inmiddels wel helaas.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die meneer reageerde.
Hij kon Maatje niet wegschoppen want dan zou hij omvallen schrijf je (lijkt me logisch inderdaad). Maar ondanks zijn grauwende honden rende Maatje er blijkbaar wel op af.

Op zich kan dat een keer gebeuren hoor, maar ik vind wel dat je erg laconiek reageert. Dat een hond een reu is met bijbehorend gedrag moet geen excuus zijn om dan maar niet op te voeden :D

Ook het sokken laten slingeren kan een keer gebeuren. Maar na 2 operaties niet meer. Ook niet bij je zoons die bijna volwassen zijn vind ik.

Ik vind dat Dinos een goed advies geeft. Zoek een overzichtelijk stuk op om te wandelen en ga niet uit van het "niet tegenkomen van mensen" want daar kun je in Nederland niet vanuit gaan.
Ach, zijn loslopende honden 1 DD teef van 10 jaar! en een loslopende labrador reu, kwamen ook niet toen hij ze riep.
Alsof degene die beweren, dat je hond, als een soort robot in 1 rechte lijn naar je toekomen. En zo niet. aan de lange lijn hebben. Het zal wel :mrgreen:
Ik heb toch vele forumwandelingen meegelopen waarbij het er gewoon, zoals in welk losloop gebied waar dan ook, het er aan toe ging.
De loslopende honden van sommige forummers dan ook, (namen doen er niet toe) liepen ook dwars door elkaar heen en waren niet altijd terug te roepen. :U:
Ja, Maatje wordt soms ook achtervolgt door een loslopende reu, als we al in een losloopgebied lopen.

Ook heb ik hier ooit verteld, dat toen ik voor het eerst om 6 uur 's ochtends naar het Spanderswoud ging, ik vreselijk verdwaalde en geen hond tegen kwam helaas. Ja, uiteindelijk rond een uur of 7 zag ik ergens een 1 mijnheer lopen. Geluk bij een ongeluk. Ik wist helemaal niet waar ik was en hoe terug te komen. Na ca 3/4 uur werd ik daar best nerveus van.

Edit: Ik ben uiteraard nog steeds met Maatje bezig om meteen, zoals Ella te komen.

Verloren sok teruggevonden :LOL: :LOL: Had ze in mijn schoenen gestopt die ik toen aan had. Net ivm een plensbui hier, had ik ze weer nodig. Die ene verdwenen sok had ik helemaal in de neus van schoon geschoven :oohja:
Laatst gewijzigd door Asterix op 02 aug 2014 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Suske schreef:Doe maar niet op de hei wandelen :schrik:
En Spanderswoud kom ik ook al heel lang niet meer vanwege allerlei mensen die hun honden overal maar op af laten stieren :ugh:
Zo is Cas daar ook eens aangevallen door drie kutherders terwijl hij alleen maar met zijn eeuwige tennisbal bezig was.
Gelukkig ging hij het gevecht uit de weg en kon ik het trio met veel moeite wegbonjouren en Cas heel houden maar leuk is anders.
Kom eigenlijk nooit iemand tegen in het Spanderswoud. Vermijd wel de weekenden en dat strandje met bankje. Vind het heerlijk lopen daar. Maar moet dus niet vroeg in de ochtend gaan. Geloof dat Maatje en Rowan niet echt vrienden zijn met zulk gedrag...
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
malinois schreef:

Ja, nou ja. Het meest vreemde vind ik die laatste alinea, over Maatje geen operatie meer aandoen als hij weer sokken of een slip(je) opvreet. Een derde operatie om zoiets zou ik ook beslist niet willen, maar dan ruim je toch gewoon de troep achter je op? Of je verzwaart de wasmand met een baksteen, of je zet een haakje op de deur waar de wasmand staat. Voorkomen zou ik, al na de eerste (dure en ingrijpende) operatie :19:
Dat sowieso!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Asterix
Zeer actief

Sita schreef:
Kom eigenlijk nooit iemand tegen in het Spanderswoud. Vermijd wel de weekenden en dat strandje met bankje. Vind het heerlijk lopen daar. Maar moet dus niet vroeg in de ochtend gaan. Geloof dat Maatje en Rowan niet echt vrienden zijn met zulk gedrag...
Rowan en Maatje hebben met elkaar gelopen. Tja, niet te lang stil staan zei je toen. Het ging goed toch? Maatje is geen steek veranderd.
Afbeelding Afbeelding

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Asterix schreef:
Ach, zijn loslopende honden 1 DD teef van 10 jaar! en een loslopende labrador reu, kwamen ook niet toen hij ze riep.
Ja maar dat mag toch geen excuus zijn? Ik ga altijd uit van mezelf: ik wil niet dat mijn honden overlast veroorzaken, al doen andermans honden dat 10 x per dag. Dat maakt toch niet uit?
Asterix schreef: Alsof degene die beweren, dat je hond, als een soort robot in 1 rechte lijn naar je toekomen. En zo niet. aan de lange lijn hebben. Het zal wel :mrgreen:
Ik heb toch vele forumwandelingen meegelopen waarbij het er gewoon, zoals in welk losloop gebied waar dan ook, het er aan toe ging.
De loslopende honden van sommige forummers dan ook, (namen doen er niet toe) liepen ook dwars door elkaar heen en waren niet altijd terug te roepen. :U:
Oh ja dat geloof ik direct. Maar dan nog moet dat niet uitmaken. Het moet niet afhankelijk zijn van het gedrag van anderen hoe jij zelf je gedraagt toch?
Overigens is de reden die je noemt wel de reden waarom ik nooit met grote groepen honden ga wandelen. Zeker niet met een hond als Taran die zich nogal makkelijk op laat naaien.
Asterix schreef: Ja, Maatje wordt soms ook achtervolgt door een loslopende reu, als we al in een losloopgebied lopen.

Ook heb ik hier ooit verteld, dat toen ik voor het eerst om 6 uur 's ochtends naar het Spanderswoud ging, ik vreselijk verdwaalde en geen hond tegen kwam helaas. Ja, uiteindelijk rond een uur of 7 zag ik ergens een 1 mijnheer lopen. Geluk bij een ongeluk. Ik wist helemaal niet waar ik was en hoe terug te komen. Na ca 3/4 uur werd ik daar best nerveus van.
Haha dan waren de honden in ieder geval moe maar voldaan, na zo'n lange ronde :ok:
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Asterix schreef:
Sita schreef:
Rowan en Maatje hebben met elkaar gelopen. Tja, niet te lang stil staan zei je toen. Het ging goed toch? Maatje is geen steek veranderd.
Dat zei ik met een reden dat we niet te lang stil moesten staan. Je zag de spanning opbouwen en denk dat wij een andere mening hebben van goed gaan. Als Maatje blaffend op hem afkomt stormen, dan geef ik je op een briefje dat dat niet goed gaat.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Asterix
Zeer actief

Even zo, ben niet zo goed in quoten :engel:

Flamme: er staat bij mijn edit dat ik er nog steeds mee bezig ben. Het hier komen.
En wat betreft voldaan, jazeker...maar met een zeer gespannen in paniek-rakende baasje :pffff:
Nu loop ik ook langer dan een uur hoor, maar wil wel weten waar ik ben. Aan het einde van een lang pad links, alsmaar rechtdoor. Tot aan bijna grote weg van Hilversum naar 's Graveland. en weer terug :oeps: :piew:
Owja, op de terugweg weet ik nog 1 pad. Rechtuit en daar heb je water. Kunnen ze voor de 2e keer afkoelen.
Laatst gewijzigd door Asterix op 02 aug 2014 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding

Asterix
Zeer actief

Tara schreef:Als je zo makkelijk verdwaalt, neem dan je telefoon mee.
Er zit op alle smartphones een navigatiefunctie, en die kan zomaar heel goed van pas komen.
Hoef je zelf niet meer zo op te letten, en kun je je aandacht aan je honden besteden.
Moet je wel weten hoe die navigatie werkt. Ben een smartphone-digibeet :schrik:
Afbeelding Afbeelding

Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

Sita schreef:
Kom eigenlijk nooit iemand tegen in het Spanderswoud. Vermijd wel de weekenden en dat strandje met bankje. Vind het heerlijk lopen daar..
Kwam daar vroeger wel vaker maar na een paar van dit soort akkefietjes gaat de lol er wel af.
Cas was ook niet de makkelijkste hoor maar zolang hij zijn tennisballen maar zag ging hij niet lopen kloten :wink:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
Asterix schreef: Moet je wel weten hoe die navigatie werkt. Ben een smartphone-digibeet :schrik:
I can relate to that :engel: Ik zou ook geen idéé hebben. En het is me ook niet aan te leren, helaas :ugh:
Weet zeker van wel ;)
Afbeelding
Feather__
Zeer actief

Ongelezen bericht door Feather__ »

Voor mensen zoals jij houd ik mijn hart vast.
Ik heb een mannetjeshond aan de lijn lopen die meteen aanvalt. Nadat hij is aangevallen zijn reutjes absoluut geen speelmateriaal meer en hij twijfelt geen seconde en haalt meteen uit. Daarom zit hij altijd vast.
Hoe hard ik mijn best ook doe en lieve reutjes ook om hem te laten zien dat hun echt niet eng zijn, ik krijg het er niet uit. (Vrouwtjes zijn trouwens totaal geen probleem en die vind die heel leuk en lief.)

En dan zou jij je honden even lekker op mijn hond laten afstormen? Ja je hond loopt weg als een reu zijn lip optilt, tot hij dat OPEENS niet meer doet. Dan zit ik met de *%&^*$ omdat jij vind dat je hond maar gewoon lekker op iedereen mag afstormen?
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Asterix schreef: Moet je wel weten hoe die navigatie werkt. Ben een smartphone-digibeet :schrik:
Kwestie van kijken waar je heen móet. En dan zorgen dat het pijltje (jijzelf) op het scherm die kant op gaat. Wat je kunt zien omdat dat pijltje beweegt. Het is echt niet zo moeilijk. Kwam ik overigens een halfjaartje geleden ook pas achter toen ik verdwaalde op de Leenderheide :oohja: Was een kleine 2,5 uur aan het rondbanjeren toen ik daar opeens aan dacht :roll:
Asterix
Zeer actief

Sita schreef:
Asterix schreef:
Sita schreef:
Dat zei ik met een reden dat we niet te lang stil moesten staan. Je zag de spanning opbouwen en denk dat wij een andere mening hebben van goed gaan. Als Maatje blaffend op hem afkomt stormen, dan geef ik je op een briefje dat dat niet goed gaat.
Dat weet ik dat je dat met reden zei, en ook welke reden. Ik was toen erg slecht ter been.
Maar begrijp je hoor. Vanaf het begin van een wandeling stormt hij, zoals je hebt kunnen meemaken niet ineens op een hond af. Een vriendin die een bordercolly-reu heeft, kan daar ook niet tegen. Hij is niet gemakkelijk met andere reuen. Dus proberen we dat maar niet uit :ok:
Afbeelding Afbeelding

Asterix
Zeer actief

Feather__ schreef:Voor mensen zoals jij houd ik mijn hart vast.
Ik heb een mannetjeshond aan de lijn lopen die meteen aanvalt. Nadat hij is aangevallen zijn reutjes absoluut geen speelmateriaal meer en hij twijfelt geen seconde en haalt meteen uit. Daarom zit hij altijd vast.
Hoe hard ik mijn best ook doe en lieve reutjes ook om hem te laten zien dat hun echt niet eng zijn, ik krijg het er niet uit. (Vrouwtjes zijn trouwens totaal geen probleem en die vind die heel leuk en lief.)

En dan zou jij je honden even lekker op mijn hond laten afstormen? Ja je hond loopt weg als een reu zijn lip optilt, tot hij dat OPEENS niet meer doet. Dan zit ik met de *%&^*$ omdat jij vind dat je hond maar gewoon lekker op iedereen mag afstormen?
Hoe voelt dat nou? Meelullen als beginner met de rest? :cheer: :LOL: :goeie: Jij weet niets van mij of mijn situatie met mijn honden.
Een mannetjeshond wordt over het algemeen gewoon een reu genoemd en vrouwtjes, teven :idea:
Afbeelding Afbeelding

Feather__
Zeer actief

Ongelezen bericht door Feather__ »

Ohja... Want omdat ik 'beginner' ben mag ik geen commentaar hebben op een 'vaste gebruiker'. Wat een arrogantie, bah.
En als ik mannetjeshond en vrouwtjeshond wil zeggen dan zeg ik dat. Maar goed. Laat vooral je hond op andere honden afstormen. Ik ken nog meer honden die er meteen boven op zouden klappen. En dan zou je dat nog verdienen ook. Al zou ik dan verdomd veel medelijden hebben je hond.
Afbeelding
Asterix
Zeer actief

Lemuria schreef:
Kwestie van kijken waar je heen móet. En dan zorgen dat het pijltje (jijzelf) op het scherm die kant op gaat. Wat je kunt zien omdat dat pijltje beweegt. Het is echt niet zo moeilijk. Kwam ik overigens een halfjaartje geleden ook pas achter toen ik verdwaalde op de Leenderheide :oohja: Was een kleine 2,5 uur aan het rondbanjeren toen ik daar opeens aan dacht :roll:
Zal de onvriendelijke gebruiksaanwijzing erop na slaan. Ding kan van alles maar gebruik 'm om te bellen en appen en smsen indien nodig. Ik heb de Galaxy S4. Velen met mij: sta ik b.v. bij de kassa en een app geeft een bepaald signaal. Zie ik mensen om zich heen kijken of het voor hun is, of voor een ander :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding

Asterix
Zeer actief

Feather__ schreef:Ohja... Want omdat ik 'beginner' ben mag ik geen commentaar hebben op een 'vaste gebruiker'. Wat een arrogantie, bah.
En als ik mannetjeshond en vrouwtjeshond wil zeggen dan zeg ik dat. Maar goed. Laat vooral je hond op andere honden afstormen. Ik ken nog meer honden die er meteen boven op zouden klappen. En dan zou je dat nog verdienen ook. Al zou ik dan verdomd veel medelijden hebben je hond.
Mens, je weet ECHT niet waarover je praat :LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding Afbeelding

blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

Asterix schreef:

Hoe voelt dat nou? Meelullen als beginner met de rest? :cheer: :LOL: :goeie: Jij weet niets van mij of mijn situatie met mijn honden.
Een mannetjeshond wordt over het algemeen gewoon een reu genoemd en vrouwtjes, teven :idea:
Nou zeg Astrerix gaat hij. Wat er gezegd wordt klinkt heel erg normaal en dit zou een antwoord van mij kunnen zijn. En voor mij doet het er niet toe of iemand net lid is of al wat langer. Misschien ben jij voor mij wel een beginneling en mag jij je mening dus ook niet geven?

Ach het zal allemaal wel. Je topic zijn bijna toch nooit te volgen.
Afbeelding
gevni havanezers
Asterix
Zeer actief

Tara schreef:Overigens zou ik zelf behoorlijk nijdig worden van een DD en een lab die blaffend op mijn roedel komen afgevlogen.
Tara zou er het liefst meteen invliegen, en mijn oude slechtziende reu zou er niet goed op kunnen reageren met alle gevolgen vandien.
Hou! Gewoon! Je! Honden! Bij! Je!
En verzin vooral niet allerlei excuses om het goed te praten.
HALLO Tara, ik zei toch dat ik er nog steeds mee bezig ben. Nee, DAT wil je niet lezen :U: :U:
Een hond is niet achterlijk, die weet echt wel of hij aan een lange lijn loopt of niet.
Afbeelding Afbeelding

Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Asterix schreef: Hoe voelt dat nou? Meelullen als beginner met de rest? :cheer: :LOL: :goeie: Jij weet niets van mij of mijn situatie met mijn honden.
Dat ze beginner op dit forum is, wil niet zeggen dat ze beginner is wat betreft honden. Ze klinkt nu in ieder geval een stuk rationeler dan jij :19: Het is waar dat ze niets van je situatie weet (ik ook niet), maar uit wat een mens typt kun je al heel wat informatie vissen. Zie je in ieder geval wel in dat het een probleem is dat je hond zo reageert? En dat je hier maatregelen aan moet hangen? Omdat je hond de volgende keer een niet-aangelijnde grotere/sterkere reu kan treffen die het gedrag van Maatje niet pikt en hem op z'n plaats zal zetten? Bescherm je hond en lijn hem aan als je op dit soort stukken loopt.
Asterix
Zeer actief

blacky schreef:
Asterix schreef:

Nou zeg Astrerix gaat hij. Wat er gezegd wordt klinkt heel erg normaal en dit zou een antwoord van mij kunnen zijn. En voor mij doet het er niet toe of iemand net lid is of al wat langer. Misschien ben jij voor mij wel een beginneling en mag jij je mening dus ook niet geven?

Ach het zal allemaal wel. Je topic zijn bijna toch nooit te volgen.
Waarom stroomt bij enige regelmaat mijn pb-box bijna over van de mensen die wel begrijpen wat ik zeg maar hun mond en public niet durven open te doen? Want tja, je moet en zal tegen Asterix zijn. Dat is een feit.

"Goh, fijn dat je die sok toch hebt teruggevonden, nu hoef je je daarover geen zorgen meer te maken" Neehoor, dat verhaal wordt dan ineens genegeerd. Ook het feit dat ik nog steeds bezig ben om Maatje bij mij te laten komen. Voordat hij hier kwam, heeft hij goddomme jarenlang alleen (zonder baas dus ook) in een keuken en achtertuin geleefd.

"Fijn dat Ella wel komt" neehoor.Pppffww ben er wel klaar mee!
Afbeelding Afbeelding

Asterix
Zeer actief

Lemuria schreef:
Asterix schreef: Hoe voelt dat nou? Meelullen als beginner met de rest? :cheer: :LOL: :goeie: Jij weet niets van mij of mijn situatie met mijn honden.
Dat ze beginner op dit forum is, wil niet zeggen dat ze beginner is wat betreft honden. Ze klinkt nu in ieder geval een stuk rationeler dan jij :19: Het is waar dat ze niets van je situatie weet (ik ook niet), maar uit wat een mens typt kun je al heel wat informatie vissen. Zie je in ieder geval wel in dat het een probleem is dat je hond zo reageert? En dat je hier maatregelen aan moet hangen? Omdat je hond de volgende keer een niet-aangelijnde grotere/sterkere reu kan treffen die het gedrag van Maatje niet pikt en hem op z'n plaats zal zetten? Bescherm je hond en lijn hem aan als je op dit soort stukken loopt.
Lees dan eens goed!
Dag
Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”