Helaas ook dezelfde ervaring als meerderen hier , het werkt niet
Nja 1x werkte t , hond loste , draaide om en vatte mij om vervolgens verder te knokken
1x was ik alleen en heb ik ze al vechtend richting kennel gekregen , met 1 hond de kennel in gestapt en ben keihard met de kenneldeur tegen die koppen gaan slaan
Na 2-3x lieten ze los en kon ik er 1 nacht achter gooien , de ander een trap terug geven en de kennel dicht doen
Laatste keer met mn teven hoorde de buurman wat er gebeurde en heeft hij ( op mijn aanwijzing ) toen ze overpakten 1 vd honden bij kop en kont gepakt en in de kennel geflikkert, snel deur dicht en hij moest zorgen dat hij ook zsm de tuin uit was want de dame die ik nog vast had was pis en pis link en zou hem ook even gepakt hebben.
En de laatste keer was met reu teef , gelukkig iemand erbij en ze hadden een brede halsband om
Teef had de reu bij zn strot, toevallig op die halsband, reu had de teef in de kop
Halsband van de reu losgemaakt, wachten tot ze overpakten en beiden snel weggetrokken
Leve de Julius K9 halsbanden , zit een handvat aan dus ik kon de teef makkelijk vasthouden.
Band was nog helemaal intact, reu ook gelukkig. Die had geen gaatjes
De teef wel een paar
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Élke hond laat los als je zijn achterpoten optilt,
Moderator: moderatorteam
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Re: Élke hond laat los als je zijn achterpoten optilt,
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Re: Élke hond laat los als je zijn achterpoten optilt,
Mijn honden hebben nog nooit met een vreemde hond gevochten. Met elkaar al wel eens, bij guapa en janta werkt een brul over het algemeen goed om ze te laten stoppen en anders pak ik de bovenste bij der nekvel en trek omhoog, vanaf dat ze lossen, brul ik de andere weg. Janta en zena was wat anders, janta stopte op mijn brul en zena vloog er terug op
janta terug gepakt, maar hoe meer ik janta tegen hield hoe venijniger zena werd, dus op een gegeven moment janta ff 20cm meer gegeven en die stompte tegen zena waardoor die viel (zena is oud en sukkelt wat met haar achterpoten) en het gedaan was.