Hylos schreef:Ze te lezen heb je heel erg genoten en het ziet er ook erg gezellig uit.. wat een mensen zeg! Dapper hoor, dat je alles zo goed doorstaan hebt! en wat fijn dat er zoveel mensen waren die jou hebben gesteund

Ja, heb ontzettend genoten, elke dag. De gezelligheid was enorm. Ik voelde me erg gesteund door de belangstelling hier op het hf en op fb en door Judith, die soms onderweg ergens stond, of thuis op me wachtte en mijn verhalen aanhoorde. Echt super.
samantha! schreef: Ik vond het ook erg leuk jou even te zien en Jones genoot van het knuffelen

Ja, dat was wel geluk hebben, dat jij mij zag. Ik keek nl. steeds langs het publiek of ik iemand met vier honden zag. Ik had je nooit zo getraceerd. Jij mij gelukkig wel. Haha.
Pendrag schreef:Fijn dat je de moeite hebt gedaan dit met ons te delen. Leuk om zo van de zijlijn mee te maken. Super dat het je gelukt is!
Delen is altijd heel fijn, vooral als je weet dat er zo met je meegeleefd wordt.
Marion. schreef:Wat een heerlijk verslag Hilly, dankjewel dat je het met ons wilt delen! Je bent een kanjer (maar dat wist je al)

Dank je, haha. Heb het met plezier gedaan. Geniet nu nog na, ondanks dat er in Groningen nu volop regen valt. Ik moet nog wel steeds denken;"Een week geleden deed ik nu dit, en toen dat enz. enz."
Pool schreef:Wat een supergeweldig verslag! Wat geweldig dat je zo bent verrast door vrienden!!
Ja joh, ik wist niet wat me overkwam. Ik had eerder aan Frederique gevraagd:"Kom je bij de finish", maar dat kon niet, want ze had net vakantiedagen opgenomen enz. enz. Ik wist wel dat Judith zou komen en ik vond het al onwijs fijn dat er op hf en fb zo meegeleefd werd. Maar dat dan ook Frederique er zit met haar tante en dat er in het geheim een fanclub was opgericht, daarvan keek ik toch wel even heel erg op.
mariabel schreef:Je leest inderdaad in elk woord het genieten van je , wat een ervaring het voor je was en ontzettend lief van je fanclub en heerlijk dat Sam het zo goed had bij Judith. Volgens mij ga je volgend jaar weer en is er nu een verslaving geboren !!
Maar ongelooflijk goed zeg dat je het gehaald hebt !!
Ja, het was heerlijk, om te weten, hoe Sam ook geniet bij Judith en Joey. Dan ga je ook fijn het huis uit. Sam was dol op Judith, echt waar.
Of ik nu een verslaving erbij heb, weet ik niet. Iemand vroeg me al, ga je het weer doen? Qua activiteit zou ik direct ja zeggen. Maar het kost echt veel tijd qua voorbereiding. Ik heb heel veel zzp-werk in het weekend moeten afzeggen/vervanging moeten regelen. Dat is niet erg voor 1 jaar, maar of ik dat ieder jaar wil en kan doen, dat weet ik niet. Maar ja, ik kreeg ook al een sms van iemand, die ik in Doetinchem had ontmoet. Hij was in de groep ingedeeld die op een ander moment begon, waardoor we niet samen konden lopen, dat had hij graag gewild en hij vroeg of constateerde eigenlijk:"Volgend jaar gaan we samen Hilly". Hmmm, dan word ik bijna verlegen, zo van 'hoezo wil hij zo graag samen', maar goed. Ik merk wel dat het dan direct wel toch nog weer kriebelt, zo van;"Ja, ik doe het weer". (maar moet dan wel ingeloot worden..........)
Maar ik weet het nog niet zeker, nog los ervan, of ik dan ook weer logeerplek voor Sam heb in Nijmegen.
Zamunda schreef:Ongelofelijk dat je zo fit gebleven bent joh! Dat maakt dat je het heel bewust mee kunt maken allemaal en van genieten

. Super gedaan hoor

.
Ik snap het ook absoluut niet, dat ik zo fit bleef. Maar daardoor kon ik wel onwijs genieten, publiek observeren, meelachen enz.
Als je echt af moet zien, dan vind je het publiek misschien niet meer zo interessant. Ik vond dat wel. Er waren mensen bij, die mijn oma zouden kunnen zijn en die dansten en zongen uit volle borst. Dat vind ik gaaf te zien. Ongelooflijk veel kinderen en volwassenen, die ook langs de kant van de weg snoep aanboden of fruit of komkommer.
Laura84 schreef:Dikke vette pluim. Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen.
Super stuk om te lezen, had een klein beetje het gevoel dat ik er zelf bij was
Als ik weet, dat ik hier iets wil plaatsen, probeer ik idd ook best wel foto's te maken, die een beetje de sfeer weergeven, van wat ik zie. (ook al zijn het niet kwalitatief goede foto's, maar dat wil ook bijna niet, als je wel doorloopt en toch foto's klikt)
Gollum schreef:Wat leuk om te lezen zeg! Ik krijg er ook haast zin in een keer met de vierdaagse mee te doen!
Ik zou zeggen: "Wat houdt je tegen"? Het is echt zo gaaf. Ik ben totaal geen persoon om in een massa te lopen, ik dacht, dan moet je steeds opletten en dan lopen mensen je voor de voeten enz., maar dat is helemaal niet zo. Er zijn wel momenten natuurlijk, maar dan is het niet storend, dat zijn de momenten, dat je door smalle passages gaat, omdat er rijen publiek is. En geloof me, dan heb je zoveel afleiding en zoveel te zien, dan wil je ook niet snel lopen.
Nanna schreef:Wat een geweldig ooggetuigeverslag. Bij vlagen gewoon ontroerend om te lezen.
Proficiat met je prestatie Hilly!
Oh, geloof me Nanna, ik moest soms ook slikken en dacht dan:"Je gaat niet janken Hilly". Dan zette ik maar het flesje water aan mijn mond weer. Maar het greep me soms ook aan.
Ook de laatste dag, dan kom je langs al die ziekenhuisbedden bij het Radbout en dan loop je daar zelf, dan zitten er al zo'n 150km op. Ik besef dan, hoeveel ik fysiek kan en hoe rijk ik daarmee ben. Zij liggen in bed, maar desondanks zwaaien ze ons tegemoet en zijn lief. Fantastisch.
Frederique schreef:Ik heb genoten van je verslag.
En blijf het zeggen, je bent een heldin
Wij zagen echt mensen zo ontzettend strompelen en dan kom jij daar gewoon lachend aan wandelen alsof je
een blokje om aan het doen was.
Geweldig moment ook toen je ons ineens zag
Ik vond het een eer om met je mee te mogen 'wandelen' (in gedachten dan he?) Hilly

Ja, ik heb die mensen ook gezien, soms deed het me bijna plaatsvervangend zeer. Ook mensen bij de politie of uit het leger liepen soms strompelend of waren echt aan het 'lijden'.
Dat het mij zo goed af ging, vind ik een geluk. Dat had ook wel anders kunnen zijn. Zeker met die hitte. Ik snap nog niet zo goed, waarom ik daar dit keer zo goed tegen kom. Natuurlijk had ik me er mentaal ook op ingesteld, dat het warm zou worden en dat ik het daarmee moest doen, maar toch, fysiek reageerde ik er ook goed op.
Super gaaf, dat jij ook met Marie-Josee er stond, wat was dat een verrassing zeg.
Angeniet schreef:Een erg leuk verslag, Hilly!
En wat heerlijk dat er zo goed voor Sam en jou is gezorgd door Judith

Ja, alle lof voor Judith, werkelijk. Ze was er 100% ook voor Sam, maar ook voor mij. Heerlijk gekookt, altijd tijd voor de verhalen. De honden konden het onderling goed met elkaar vinden. Echt chapeau voor Judith.
sonj@ schreef:Wat een mooi verslag!
Leuk om te lezen en wat ziet die enkel eruit

Hoe gaat het daar nu mee?
Wat leuk dat Sam ook gewoon mee kon om aan te moedigen.
Mijn enkel is nog behoorlijk dik, maar doet niet zeer. Wel als ik uit bed kom, dan is het ook even stijf. Ik kan ook niet goed rondjes draaien met mijn enkel om z'n as (of hoe zeg je dat), maar ik ga ervan uit, dat het na een week wel beter gaat. Dat moet ook, want dan mag ik 250km fietsen.
Dat Sam mee kon naar mijn logeeradres, was zalig. Als je dan 's ochtends weggaat, kun je hem nog een knuffel geven. Als je weer thuis komt, gaat hij uit z'n plaat. Heerlijk gewoon. Maar het was wel een boef, want hij ging 's nachts wel vreemd en sliep bij Judith.