Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fotoverhaal van mijn eerste Nijmeegse Vierdaagse

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Fotoverhaal van mijn eerste Nijmeegse Vierdaagse

Ongelezen bericht door Frederique »

Ik heb genoten van je verslag.
En blijf het zeggen, je bent een heldin :pffff:
Wij zagen echt mensen zo ontzettend strompelen en dan kom jij daar gewoon lachend aan wandelen alsof je
een blokje om aan het doen was.
Geweldig moment ook toen je ons ineens zag :mrgreen:
Ik vond het een eer om met je mee te mogen 'wandelen' (in gedachten dan he?) Hilly :ok:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Top dat je het zo leuk hebt ervaren Hilly, veel succes met je volgende sportieve onderneming!
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Wat een mooi verslag Hilly :E:
Afbeelding
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Wat een heerlijk verslag Hilly, leuk met al die foto's en filmpjes :D
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Leuk verslag.
Ik blijf het ontzettend knap vinden! Ik heb niet de behoefte om het na te gaan doen.. het lijkt me vreselijk afzien. Vooral met die hitte.

GEFELICITEERD!
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Heel leuk verslag, en chapeau voor je prestatie!
Tof ook, die hele fanclub die je gesteund heeft. :ok:
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Wat een leuk fotoverslag heb je geschreven! Erg leuk om te lezen en bekijken. Gefeliciteerd met deze prestatie! :ok:
Angeniet
Erelid

Ongelezen bericht door Angeniet »

Een erg leuk verslag, Hilly!
En wat heerlijk dat er zo goed voor Sam en jou is gezorgd door Judith :ok:
Coraline
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Coraline »

Wat kan je leuk schrijven! En wat een knappe prestatie!
flaneloba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door flaneloba »

Super leuk om te lezen, petje af hoor!
Afbeelding
Dag monster... *14-01-2016
flatcoatjrt
Zeer actief
Mijn ras(sen): *Jack Russel*
*Oudduitse Herder*
*Flatcoated Retriever*
Boerenfox

Ongelezen bericht door flatcoatjrt »

Wat een heerlijk verslag. Ik heb van het begin tot het einde gelezen en genoten van de sfeer foto's.
Gr mirjam
Afbeelding
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising

Ongelezen bericht door sonj@ »

Wat een mooi verslag!
Leuk om te lezen en wat ziet die enkel eruit :80: Hoe gaat het daar nu mee?
Wat leuk dat Sam ook gewoon mee kon om aan te moedigen.
Monique140970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Siberische Husky

Ongelezen bericht door Monique140970 »

erg leuk om je verslag te lezen. Petje af dat je dit hebt gedaan! Gefeliciteerd!
deugenietje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer

Ongelezen bericht door deugenietje »

gefeliciteerd :J:
Nawosh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka

Ongelezen bericht door Nawosh »

Wat een ontzettend leuk verslag!
Ik vind het een hele prestatie hoor, petje af.
Groetjes, Marjan
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Wat ontzettend leuk om te lezen :D
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Wat een mooi verslag, gefeliciteerd.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Hylos schreef:Ze te lezen heb je heel erg genoten en het ziet er ook erg gezellig uit.. wat een mensen zeg! Dapper hoor, dat je alles zo goed doorstaan hebt! en wat fijn dat er zoveel mensen waren die jou hebben gesteund :E: :cheer:
Ja, heb ontzettend genoten, elke dag. De gezelligheid was enorm. Ik voelde me erg gesteund door de belangstelling hier op het hf en op fb en door Judith, die soms onderweg ergens stond, of thuis op me wachtte en mijn verhalen aanhoorde. Echt super.
samantha! schreef: Ik vond het ook erg leuk jou even te zien en Jones genoot van het knuffelen :cheer:
Ja, dat was wel geluk hebben, dat jij mij zag. Ik keek nl. steeds langs het publiek of ik iemand met vier honden zag. Ik had je nooit zo getraceerd. Jij mij gelukkig wel. Haha.
Pendrag schreef:Fijn dat je de moeite hebt gedaan dit met ons te delen. Leuk om zo van de zijlijn mee te maken. Super dat het je gelukt is!
Delen is altijd heel fijn, vooral als je weet dat er zo met je meegeleefd wordt.
Marion. schreef:Wat een heerlijk verslag Hilly, dankjewel dat je het met ons wilt delen! Je bent een kanjer (maar dat wist je al) :ok:
Dank je, haha. Heb het met plezier gedaan. Geniet nu nog na, ondanks dat er in Groningen nu volop regen valt. Ik moet nog wel steeds denken;"Een week geleden deed ik nu dit, en toen dat enz. enz."
Pool schreef:Wat een supergeweldig verslag! Wat geweldig dat je zo bent verrast door vrienden!!
Ja joh, ik wist niet wat me overkwam. Ik had eerder aan Frederique gevraagd:"Kom je bij de finish", maar dat kon niet, want ze had net vakantiedagen opgenomen enz. enz. Ik wist wel dat Judith zou komen en ik vond het al onwijs fijn dat er op hf en fb zo meegeleefd werd. Maar dat dan ook Frederique er zit met haar tante en dat er in het geheim een fanclub was opgericht, daarvan keek ik toch wel even heel erg op.

mariabel schreef:Je leest inderdaad in elk woord het genieten van je , wat een ervaring het voor je was en ontzettend lief van je fanclub en heerlijk dat Sam het zo goed had bij Judith. Volgens mij ga je volgend jaar weer en is er nu een verslaving geboren !!
Maar ongelooflijk goed zeg dat je het gehaald hebt !!
Ja, het was heerlijk, om te weten, hoe Sam ook geniet bij Judith en Joey. Dan ga je ook fijn het huis uit. Sam was dol op Judith, echt waar.

Of ik nu een verslaving erbij heb, weet ik niet. Iemand vroeg me al, ga je het weer doen? Qua activiteit zou ik direct ja zeggen. Maar het kost echt veel tijd qua voorbereiding. Ik heb heel veel zzp-werk in het weekend moeten afzeggen/vervanging moeten regelen. Dat is niet erg voor 1 jaar, maar of ik dat ieder jaar wil en kan doen, dat weet ik niet. Maar ja, ik kreeg ook al een sms van iemand, die ik in Doetinchem had ontmoet. Hij was in de groep ingedeeld die op een ander moment begon, waardoor we niet samen konden lopen, dat had hij graag gewild en hij vroeg of constateerde eigenlijk:"Volgend jaar gaan we samen Hilly". Hmmm, dan word ik bijna verlegen, zo van 'hoezo wil hij zo graag samen', maar goed. Ik merk wel dat het dan direct wel toch nog weer kriebelt, zo van;"Ja, ik doe het weer". (maar moet dan wel ingeloot worden..........)

Maar ik weet het nog niet zeker, nog los ervan, of ik dan ook weer logeerplek voor Sam heb in Nijmegen.

Zamunda schreef:Ongelofelijk dat je zo fit gebleven bent joh! Dat maakt dat je het heel bewust mee kunt maken allemaal en van genieten :E: . Super gedaan hoor :cheer: .
Ik snap het ook absoluut niet, dat ik zo fit bleef. Maar daardoor kon ik wel onwijs genieten, publiek observeren, meelachen enz.

Als je echt af moet zien, dan vind je het publiek misschien niet meer zo interessant. Ik vond dat wel. Er waren mensen bij, die mijn oma zouden kunnen zijn en die dansten en zongen uit volle borst. Dat vind ik gaaf te zien. Ongelooflijk veel kinderen en volwassenen, die ook langs de kant van de weg snoep aanboden of fruit of komkommer.
Laura84 schreef:Dikke vette pluim. Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen.

Super stuk om te lezen, had een klein beetje het gevoel dat ik er zelf bij was
Als ik weet, dat ik hier iets wil plaatsen, probeer ik idd ook best wel foto's te maken, die een beetje de sfeer weergeven, van wat ik zie. (ook al zijn het niet kwalitatief goede foto's, maar dat wil ook bijna niet, als je wel doorloopt en toch foto's klikt)
Gollum schreef:Wat leuk om te lezen zeg! Ik krijg er ook haast zin in een keer met de vierdaagse mee te doen!
Ik zou zeggen: "Wat houdt je tegen"? Het is echt zo gaaf. Ik ben totaal geen persoon om in een massa te lopen, ik dacht, dan moet je steeds opletten en dan lopen mensen je voor de voeten enz., maar dat is helemaal niet zo. Er zijn wel momenten natuurlijk, maar dan is het niet storend, dat zijn de momenten, dat je door smalle passages gaat, omdat er rijen publiek is. En geloof me, dan heb je zoveel afleiding en zoveel te zien, dan wil je ook niet snel lopen.
Nanna schreef:Wat een geweldig ooggetuigeverslag. Bij vlagen gewoon ontroerend om te lezen.
Proficiat met je prestatie Hilly!
Oh, geloof me Nanna, ik moest soms ook slikken en dacht dan:"Je gaat niet janken Hilly". Dan zette ik maar het flesje water aan mijn mond weer. Maar het greep me soms ook aan.

Ook de laatste dag, dan kom je langs al die ziekenhuisbedden bij het Radbout en dan loop je daar zelf, dan zitten er al zo'n 150km op. Ik besef dan, hoeveel ik fysiek kan en hoe rijk ik daarmee ben. Zij liggen in bed, maar desondanks zwaaien ze ons tegemoet en zijn lief. Fantastisch.
Frederique schreef:Ik heb genoten van je verslag.
En blijf het zeggen, je bent een heldin :pffff:
Wij zagen echt mensen zo ontzettend strompelen en dan kom jij daar gewoon lachend aan wandelen alsof je
een blokje om aan het doen was.
Geweldig moment ook toen je ons ineens zag :mrgreen:
Ik vond het een eer om met je mee te mogen 'wandelen' (in gedachten dan he?) Hilly :ok:
Ja, ik heb die mensen ook gezien, soms deed het me bijna plaatsvervangend zeer. Ook mensen bij de politie of uit het leger liepen soms strompelend of waren echt aan het 'lijden'.

Dat het mij zo goed af ging, vind ik een geluk. Dat had ook wel anders kunnen zijn. Zeker met die hitte. Ik snap nog niet zo goed, waarom ik daar dit keer zo goed tegen kom. Natuurlijk had ik me er mentaal ook op ingesteld, dat het warm zou worden en dat ik het daarmee moest doen, maar toch, fysiek reageerde ik er ook goed op.

Super gaaf, dat jij ook met Marie-Josee er stond, wat was dat een verrassing zeg.
Angeniet schreef:Een erg leuk verslag, Hilly!
En wat heerlijk dat er zo goed voor Sam en jou is gezorgd door Judith :ok:
Ja, alle lof voor Judith, werkelijk. Ze was er 100% ook voor Sam, maar ook voor mij. Heerlijk gekookt, altijd tijd voor de verhalen. De honden konden het onderling goed met elkaar vinden. Echt chapeau voor Judith.
sonj@ schreef:Wat een mooi verslag!
Leuk om te lezen en wat ziet die enkel eruit :80: Hoe gaat het daar nu mee?
Wat leuk dat Sam ook gewoon mee kon om aan te moedigen.
Mijn enkel is nog behoorlijk dik, maar doet niet zeer. Wel als ik uit bed kom, dan is het ook even stijf. Ik kan ook niet goed rondjes draaien met mijn enkel om z'n as (of hoe zeg je dat), maar ik ga ervan uit, dat het na een week wel beter gaat. Dat moet ook, want dan mag ik 250km fietsen.

Dat Sam mee kon naar mijn logeeradres, was zalig. Als je dan 's ochtends weggaat, kun je hem nog een knuffel geven. Als je weer thuis komt, gaat hij uit z'n plaat. Heerlijk gewoon. Maar het was wel een boef, want hij ging 's nachts wel vreemd en sliep bij Judith. :(
Afbeelding
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Ik heb je verslag met bewondering en tranen in mijn ogen gelezen.
Wat ongelooflijk knap, echt petje af hoor!!
Wat een leuke fanclub had je ook, altijd mooi om te weten dat mensen met je meeleven en dan achteraf zo'n prachtige verrassing, geweldig hoor!
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
Hilly45
Zeer actief

petra1 schreef:Ik heb je verslag met bewondering en tranen in mijn ogen gelezen.
Wat ongelooflijk knap, echt petje af hoor!!
Wat een leuke fanclub had je ook, altijd mooi om te weten dat mensen met je meeleven en dan achteraf zo'n prachtige verrassing, geweldig hoor!
Ja, mensen die meeleven met zoiets, dat is echt zo steunend en leuk en hartverwarmend.
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

Wat een ontzettend leuk verslag zeg! Ik vind je een bikkel dat je hem gelopen hebt.

Je bent twee keer bij ons door de wijk gelopen en een stukje door onze 'achtertuin' (de Vennen).
Op vrijdagmorgen heb ik nog zo mijn best gedaan om je te spotten in de menigte, maar het is me niet gelukt jammer genoeg. (toen stonden we om 4.30 al in de Weezenhof, de wijk als je de brug over bent, om o.a. de collega's van mijn pap aan te moedigen)

Zie ik het goed dat jullie vrijdag lekker gegeten hebben in st. Walrick? :wink:
...; We will never surrender Winston Churchill
Hilly45
Zeer actief

sternentänzerin schreef:Wat een ontzettend leuk verslag zeg! Ik vind je een bikkel dat je hem gelopen hebt.

Je bent twee keer bij ons door de wijk gelopen en een stukje door onze 'achtertuin' (de Vennen).
Op vrijdagmorgen heb ik nog zo mijn best gedaan om je te spotten in de menigte, maar het is me niet gelukt jammer genoeg. (toen stonden we om 4.30 al in de Weezenhof, de wijk als je de brug over bent, om o.a. de collega's van mijn pap aan te moedigen)

Zie ik het goed dat jullie vrijdag lekker gegeten hebben in st. Walrick? :wink:
Ja, dat klopt, we hebben afgesloten bij St. Walrick, daar was het heerlijk vertoeven.

Jammer dat je me gemist hebt. Hoe vond je het zelf om de lopers allemaal te zien?
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Hilly45 schreef:Of ik nu een verslaving erbij heb, weet ik niet. Iemand vroeg me al, ga je het weer doen? Qua activiteit zou ik direct ja zeggen. Maar het kost echt veel tijd qua voorbereiding. Ik heb heel veel zzp-werk in het weekend moeten afzeggen/vervanging moeten regelen. Dat is niet erg voor 1 jaar, maar of ik dat ieder jaar wil en kan doen, dat weet ik niet. Maar ja, ik kreeg ook al een sms van iemand, die ik in Doetinchem had ontmoet. Hij was in de groep ingedeeld die op een ander moment begon, waardoor we niet samen konden lopen, dat had hij graag gewild en hij vroeg of constateerde eigenlijk:"Volgend jaar gaan we samen Hilly". Hmmm, dan word ik bijna verlegen, zo van 'hoezo wil hij zo graag samen', maar goed. Ik merk wel dat het dan direct wel toch nog weer kriebelt, zo van;"Ja, ik doe het weer". (maar moet dan wel ingeloot worden..........)
Ik voel iets bloeien Hilly..... Doe maar! Speciaal voor jou wil ik onze logeerkamer in ere herstellen (het bed is sowieso prima hoor). Spreek gewoon een keer af, hoef je geen zzp-dagen voor in te leveren. Kan door de week, kan in het weekend, maakt niet uit.
Hilly45
Zeer actief

Marion. schreef:
Hilly45 schreef:Of ik nu een verslaving erbij heb, weet ik niet. Iemand vroeg me al, ga je het weer doen? Qua activiteit zou ik direct ja zeggen. Maar het kost echt veel tijd qua voorbereiding. Ik heb heel veel zzp-werk in het weekend moeten afzeggen/vervanging moeten regelen. Dat is niet erg voor 1 jaar, maar of ik dat ieder jaar wil en kan doen, dat weet ik niet. Maar ja, ik kreeg ook al een sms van iemand, die ik in Doetinchem had ontmoet. Hij was in de groep ingedeeld die op een ander moment begon, waardoor we niet samen konden lopen, dat had hij graag gewild en hij vroeg of constateerde eigenlijk:"Volgend jaar gaan we samen Hilly". Hmmm, dan word ik bijna verlegen, zo van 'hoezo wil hij zo graag samen', maar goed. Ik merk wel dat het dan direct wel toch nog weer kriebelt, zo van;"Ja, ik doe het weer". (maar moet dan wel ingeloot worden..........)
Ik voel iets bloeien Hilly..... Doe maar! Speciaal voor jou wil ik onze logeerkamer in ere herstellen (het bed is sowieso prima hoor). Spreek gewoon een keer af, hoef je geen zzp-dagen voor in te leveren. Kan door de week, kan in het weekend, maakt niet uit.
Haha, ja, het is die ene man uit Doetinchem, waar ik dus 2x 40km mee opliep en waar het ontzettend gezellig mee was. Ik had toen het idee/gevoel, dat hij wat aan het, hoe zeg je dat, flirten ofzo?, was, maar heb er niet zoveel verstand van. Feit is wel, dat hij me gemist had met de Nijmeegse Vierdaagse en volgend jaar graag samen wil lopen. Moet er wel om glimlachen. :wink:
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

St. Walrick zit idd lekker op warme dagen, kom daar graag een hapje eten als het warm is en ik geen zin heb om de keuken in te gaan.

Ik vind het elk jaar mooi om te zien hoe je van de stille, eerste, wandelaars overgaat naar de grotere massa aan wandelaars.
Zo veel diversiteit, mensen extra uitgedost omdat het de laatste dag is, van nog fitte wandelaars tot mensen die eruit zien alsof ze beter niet hadden kunnen starten.
Het valt me altijd op hoeveel individuele wandelaars en dus bekenden ik er elk jaar weer uit vis uit de grote massa.

Normaal staan we bij de eerste defensiepost in de vennen, dus hebben wij dit jaar de doedelzakspelers gemist bij de pelotons.
's morgens voor 5 uur in de vennen een doedelzak en dan het geluid van de marcherende voeten, dat is ontzettend mooi.
...; We will never surrender Winston Churchill
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Wat een onwijs leuk verslag Hilly
dith
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door dith »

Hilly,
Wat geweldig om dit verslag terug te lezen!! (Heb mijn HF wachtwoord inmiddels ook weer terug gevonden :wink: )
Het was geweldig om dit hele 4daagse spektakel met jou, Hilly's Fanclub FB, Sam en Joey te mogen delen. De 4 daagse is er elk jaar
weer in de stad, maar er is geen enkele 4daagse zo bijzonder geweest als die met jou.
Het was heel mooi om een loper als jou te mogen steunen, supporteren, verzorgen, in spanning af te wachten of alles wel goed gaat en
alle verhalen te horen. Ik zou het zo weer doen!!
Het was genieten voor jou, maar ik heb er ook van genoten! Dat 4daagse kruisje hebben we samen binnen gesleept, maar jij leverde de
grootste prestatie.
Jou verrassen met de Fanclub was gewoon fantastisch leuk om te doen en om in het complot te zitten. Heb vrijdag zitten snikken dat
het voorbij was, snikken dat je het gehaald hebt, snikken om alle reacties die je hebt gekregen. Bij het lezen van je verslag zit ik weer
te snikken. Het was geweldig om te mogen doen en van zo dicht bij mee te maken.

BEDANKT!!! :J: ook van Joey
Carpe Diem
Jokkebrok

Ongelezen bericht door Jokkebrok »

Een prachtig verslag Hilly van een waarlijk prachtige prestatie! Ik heb genoten :ok:
Diesel en Loek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond

Ongelezen bericht door Diesel en Loek »

Wat heerlijk om te lezen hoe je het gehad hebt. Goed gedaan!
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

wat leuk om te lezen! knap gedaan!

je verslag is erg leuk. ik ken de omgeving erg goed dus de foto's zijn erg herkenbaar (ik kom uit malden en woon in een kerkdorpje bij Groesbeek)

grappig dat je het huis van mijn zwager en schoonzus op de foto hebt staan :-)

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”