Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Spike's disease

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Re: Spike's disease

Ongelezen bericht door kiki78 »

billy schreef:
kiki78 schreef:
billy schreef:Madam heeft ze gelukkig ook niet vaak en hoop dat het door het voeren van energique4 de aanvallen nog langer wegblijven, en ik denk dat Madam de eerste Lakeland is die het heeft :(: de eerste 7 jaar heeft ze nooit iets gehad, dus misschien komt het wel door mij :19: , ik ga het proberen zo goed mogelijk te doen voor Madam en als het dan de eerste Lakeland is die het heeft dan is dat maar zo :(:
Een collega heeft een lakeland in de roedel gehad die hetzelfde heeft. Tenminste nu ik jouw filmpjes heb gezien weet ik zeker dat hij hetzelfde heeft.
De eigenaar wilde het niet laten onderzoeken, wat je niet ziet bestaat niet dus als je niet weet dat je hond ziek is is hij ook niet ziek.
Deze reu heeft na een paar aanvallen nog gedekt, voor de leuk een nestje.
Nou ben ik natuurlijk heel benieuwd of je weet hoe de Lakeland heet, mag ook per pb :ok:
ik heb je een pb gestuurd, ga geen namen openbaar noemen.
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Nou het loopt nu zo hoog op en ik doe niets volgens de Lakeland mensen en dus heb ik besloten om Madam terug naar de fokster te brengen die het allemaal zo goed weet volgens haar volgelingen, god wat ben ik kwaad :mep: stelletje schijnheiligen :devil:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Je gaat haar toch niet terug brengen :O: knal alles lekker openbaar op fb oid... Raar volk.
billy
Erelid

Nou ik zou het echt doen denk ik, maar ws is er dan niets meer aan de hand, ik ben zo boooossssssss :evil:
Ik moet naar Utrecht en weet ik al wat meer maar ik hecht meer waarde aan iemand die al 18 jaar ervaring heeft met deze ziekte, maar CECS kan niet bij een Lakeland :ugh:

Afbeelding
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

het is toch jouw hond?
dan maak jij uit wat je met haar doet, toch?

laat ze het rambam krijgen :S:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

billy schreef:Nou het loopt nu zo hoog op en ik doe niets volgens de Lakeland mensen en dus heb ik besloten om Madam terug naar de fokster te brengen die het allemaal zo goed weet volgens haar volgelingen, god wat ben ik kwaad :mep: stelletje schijnheiligen :devil:
Niet terug brengen hoor Els ,jouw hond jouw beslissingen en niet die van hun.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
billy
Erelid

Ja is ook zo, ik moet het even laten zakken :wink:
Afbeelding
Tineke
Zeer actief

billy schreef:Ja is ook zo, ik moet het even laten zakken :wink:
Komt goed :wink:
Afbeelding

Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Niks hond terugbrengen, ze is jouw hondje, niet meer die van hun. Even lekker een bakje thee doen, rondje om lopen en dan weer logisch nadenken. Jij doet je research en wilt het beste voor d'r, wat kun je nog meer doen...?
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Dat heb je alleen maar in woede gezegd. :wink:
Natuurlijk breng je haar niet terug naar de fokker.

Mensen die beweren dat CECS niet kan bij een Lakeland zijn net zo erg als een dictator die verklaart dat er in zijn land geen HIV bestaat,.
Ziektes kan je niet per decreet verbieden :mrgreen:

Blokkeer de lui die zulke stompzinnige dingen zeggen, dan heb je er geen last meer van.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
billy
Erelid

Dank jullie wel :ok:

Madam blijft hier en ik heb me laten verwijderen van dat forum, kan ik me er ook niet meer druk om maken :wink:
Afbeelding
Tineke
Zeer actief

billy schreef:Dank jullie wel :ok:

Madam blijft hier en ik heb me laten verwijderen van dat forum, kan ik me er ook niet meer druk om maken :wink:
Goed zo Els ,daar sta jij toch lekker boven kom nou je bent supergoed voor je honden :wink:
Afbeelding

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

billy schreef:Dank jullie wel :ok:

Super! Jou hond, jou keuzes! Dat men in het wereldje niet wil dat bekend wordt dat dit voorkomt is belachelijk, maar daar staan jij en madam los van!
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Tjonge jonge, ze zijn ook overal hetzelfde. Die fokkers.

Maar het er niet bij laten zitten hoor, er zijn heus wel medestanders, je moet ze alleen even vinden. Ruchtbaarheid geven aan de afwijkingen van je hondje is stap 1. En natuurlijk ben je de klokkenluider, maar iemand moet toch aan dat touw trekken? Gewoon voor al die andere Lakies!
billy
Erelid

Bedankt :E:

Het is echt het enigste Lakelandje die het heeft ook op het internationale forum heeft geen enkel hondje het :hmmm:
En ik ga er geen dure onderzoeken tegenaan gooien als iemand die al 18 jaar ervaring met CECS heeft, Madam een typische kramper vindt, dat zegt mij genoeg en ik hou mijn mond niet.
Misschien komen er mensen die oa door dit topic, vinden wat hun hondje mankeert :wink:
Afbeelding
Roxywoezel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Roxywoezel »

billy schreef:Bedankt :E:

Het is echt het enigste Lakelandje die het heeft ook op het internationale forum heeft geen enkel hondje het :hmmm:
En ik ga er geen dure onderzoeken tegenaan gooien als iemand die al 18 jaar ervaring met CECS heeft, Madam een typische kramper vindt, dat zegt mij genoeg en ik hou mijn mond niet.
Misschien komen er mensen die oa door dit topic, vinden wat hun hondje mankeert :wink:

Ze zeiden dat Woezel geen DM kon hebben, want hij was geen herder achtige......
Helaas hadden ze ongelijk....
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

billy schreef:Bedankt :E:

Als ze echt de enige zou zijn, zouden ze niet zo reageren alsof ze op pik getrapt zijn lijkt mij :hmmm: Waarschijnlijk zeg je iets wat jarenlang in de doofpot is gestopt, of natuurlijk alleen bij andere voorkomt (hoezo elkaar de schuld geven?). Arm Madammeke, het ziet er pijnlijk uit die krampen.
Perry en Noah

Afbeelding
billy
Erelid

Sterkte met het verlies van Woezel :roos:

Het voelt inderdaad zoiets als alles kan het zijn maar geen CECS :19: nou ja ze wensen me wel sterkte met Madam :mrgreen:
Nee in mijn ogen wordt het niet serieus genomen, alsof ik het zelf veroorzaak zo'n gevoel krijg ik steeds :roll:

Ach we vinden onze weg wel, het is niet anders we doen het er maar mee, Madam haar aanvallen duren gelukkig niet heel lang en ik hoop dat de tijd ertussen langer gaat worden, maar dat is afwachten.
Afbeelding
Roxywoezel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel

Ongelezen bericht door Roxywoezel »

billy schreef:Sterkte met het verlies van Woezel :roos:

Het voelt inderdaad zoiets als alles kan het zijn maar geen CECS :19: nou ja ze wensen me wel sterkte met Madam :mrgreen:
Nee in mijn ogen wordt het niet serieus genomen, alsof ik het zelf veroorzaak zo'n gevoel krijg ik steeds :roll:

Ach we vinden onze weg wel, het is niet anders we doen het er maar mee, Madam haar aanvallen duren gelukkig niet heel lang en ik hoop dat de tijd ertussen langer gaat worden, maar dat is afwachten.
Dank je wel!

Ja als ik 1 ding inmiddels wel weet, is dat je onderbuikgevoel meestal de juiste is.
Leuk of niet, maar luister daar naar!

Sterkte!
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

wat is dat toch zuur met sommige fokkers dat ze niet open zijn. Ja terugbrengen en dan gaat de spuit erin en is het probleem verdwenen. :L: Ik herken het helaas ook nog, ivan kon ook geen jeugdstaar hebben, terwijl het onderzocht is door een oogarts en die heeft er melding van gemaakt. Men was ook niet blij. Nou dan maar.

Ik wens je er sterkte mee, het is rot om het te zien bij je hond. Ik herken het eerste filmpje wel , die na afloop. Zo is Ivan ook wat na een insult (maar dat is epilepsie). Is er niet iets voor te geven qua spierverslappers oid tijdens zo'n aanval, of duren ze daar te kort voor?
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
billy
Erelid

Nee ik denk dat dat niet helpt, Madam haar aanvallen duren rond de 10 a 15 minuten, ik zal het wel nooit snappen waarom je erfelijke problemen negeert :19:
Ik heb zaterdag nog contact met de fokster gehad omdat ik Madam terug wilde brengen, nou ja dat ging niet door, ze wenste me sterkte met Madam maar vroeg niet of ik haar op de hoogte wilde houden hoe het verder met Madam ging, nou dan niet, niet belangrijk ook zeg triest gedoe allemaal :ugh:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”