Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op zoek naar een maltezer
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Re: Op zoek naar een maltezer
De coton de tulear is een pittig, lief hondje een echt clowntje.
De havanezer volgens mij ook. Zelf vind ik de maltezer wat een te klein en te zacht hondje.
Ik kan je wel verwijzen naar de ras standaard maar elke hond is toch anders.
Die van mij zijn lief, ondeugend, grappig maar hebben wel opvoeding nodig. Een coton is slim en neemt dan ook snel een loopje met je.
De havanezer volgens mij ook. Zelf vind ik de maltezer wat een te klein en te zacht hondje.
Ik kan je wel verwijzen naar de ras standaard maar elke hond is toch anders.
Die van mij zijn lief, ondeugend, grappig maar hebben wel opvoeding nodig. Een coton is slim en neemt dan ook snel een loopje met je.
- Pippi
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Boomer en chihuahua
- Aantal honden: 2
Boomer hondjes zijn zo leukMiranda schreef:Hij komt bij een vrouw met (half)volwassen dochter. Ze werkt, maar niet hele dagen.laeken schreef:Waar komt die hond terecht? Wat wordt de leefsituatie?
Ze is vreselijk lief met honden, en zorgt ook echt dat haar huisdieren aan hun trekken komen.
Het is geen echt hondenmens, een probleemhond zou ik er niet snel plaatsen, maar wel ontzettend geschikt voor een lief hondje met wat ondeugende streken.
Wow, dat klinkt wel als een heel erg leuk hondjeIk ken een extreem mooie boomer die misschien herplaatst moet worden. Een reu, super super mooi, wit met twee piratenogen, mooie vacht, opgegroeid met kinderen, iets meer dan een jaar oud, druk en sociaal met andere honden en erg speels. Kan door de kinderen worden uitgelaten en kan een paar uur alleen zijn.
Hij moet weg omdat de werksituaties ineens totaal anders zijn en het hondje nu teveel alleen is voor het gevoel van de baasjes.
Het is een kruising maltezer / shitzu en hij komt uit een particulier nestje opgegroeid in de woonkamer bij andere hondjes en kinderen. En hij is echt heel erg mooi. Super leuk dier om te zien en grootte is shitzu achtig.
Ik weet niet 100 % zeker of hij nog ter herplaatsing is maar dat zou ik kunnen vragen. Wat ik wel weet is dat dit hondje eigenlijk bij kinderen moet want daar is hij dol op, ergens moet waar hij niet hele dagen alleen zit en waar er iemand echt graag met hem wandelt en hem sociale leuke dingen laat doen want dat is zijn karakter.![]()
Kleine kinderen zijn er niet, maar voor de rest beschrijf je mijn vriendin

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik denk dat die vriendin wel graag wil dat de hond bij kinderen komt. Hij woont nu met 3 kinderen van 4 tm 9 jaar ongeveer en daar is hij totaal dol mee. Die zijn eigenlijk zijn echte gezin. Ik zal eens voorzichtig informeren of ze hem nog kwijt wil want ze was bezig met oppas en opvang. Ze heeft mij een paar maanden geleden wel gevraagd of ik hem wilde hebben en of ik anders een leuk gezin voor hem wist. Dus ik ga even kijken en zal je wel een pb sturen met foto's en een duidelijke beschrijving als ze hem nog steeds wil herplaatsen. 
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Als ze vroeg of jij hem wilde hebben, jij hebt ook geen kinderen toch? 
Het klinkt als een heel leuk hondje!

-
laeken
- Zeer actief
Ik heb een teefje en ik ben een hondenmens dus dat vond ze ook prima. Bij mij zou hij ook voldoende aandacht krijgen.Barnsley schreef:Als ze vroeg of jij hem wilde hebben, jij hebt ook geen kinderen toch?
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Bij mijn vriendin ook, hoor. Ze is geen hondenmens, maar ze is wel heel erg gek met haar dieren.laeken schreef:Ik heb een teefje en ik ben een hondenmens dus dat vond ze ook prima. Bij mij zou hij ook voldoende aandacht krijgen.Barnsley schreef:Als ze vroeg of jij hem wilde hebben, jij hebt ook geen kinderen toch?
Als ik er anders over zou denken, zou ik haar helemaal niet helpen met een nieuw maatje zoeken
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Kijk eens bij poedelbemiddeling op FB.
Komen hele leuke hondjes voorbij , van allerlei poedels en xsingen daavan en ook van dat witte spul van ras tot bastaardjes.
Komen hele leuke hondjes voorbij , van allerlei poedels en xsingen daavan en ook van dat witte spul van ras tot bastaardjes.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Zet je fobie aan de kant dan word lezen ook begrijpelijk.twinkeltje schreef:Poedelsze zoekt een echte hond een maltezer

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Nou, euh....ik moet bekennen dat ik mijn honden carrière ben begonnen met een poedel. Weliswaar zat ik nog in de luiers, en kan dus niet verantwoordelijk gehouden worden, maar tochtwinkeltje schreef:Poedelsze zoekt een echte hond een maltezer
Dat gezegd hebbende vind ik het allemaal lollig spul...maar echte hónden? Euhmz....
Neuh.
And few will ever climb
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Elke hond is een echte hond als je hem de kans geeft
Ik hou niet van krulletjes maar een koningspoedel met sluik haar zou ik niet versmaden
Ik hou niet van krulletjes maar een koningspoedel met sluik haar zou ik niet versmaden
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ga nu zo'n tang kopen of een afspraak maken bij de afrokapper om te ontkroesen.Marie-Josée schreef:Elke hond is een echte hond als je hem de kans geeft![]()

- twinkeltje
- moderator
Weet ik hoor maar ja ik heb gewoon hier een daar mijn leden die ik gebruik, Thom is mijn pispaaltje en bP plaag ik graag dat heb ik nodig om te kunnen functioneren.Marie-Josée schreef:Elke hond is een echte hond als je hem de kans geeft![]()
Al mijn kleine honden hebben zich als echte honden gedragen het zijn ook honden
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
twinkeltje schreef:Weet ik hoor maar ja ik heb gewoon hier een daar mijn leden die ik gebruik, Thom is mijn pispaaltje en bP plaag ik graag dat heb ik nodig om te kunnen functioneren.Marie-Josée schreef:Elke hond is een echte hond als je hem de kans geeft![]()
Al mijn kleine honden hebben zich als echte honden gedragen het zijn ook honden

- twinkeltje
- moderator
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Marie-Josée
- Erelid
Stil verdriet moeten we niet. Dit is wel een forum HOORbouvierpoedel schreef:twinkeltje schreef:Wat is er BP
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ik word gewoon gepest en het word nog toegegeven ook terwijl iedereen staat te kijken en niet ingrijpt.Marie-Josée schreef:Stil verdriet moeten we niet. Dit is wel een forum HOORbouvierpoedel schreef:twinkeltje schreef:Wat is er BPDus gooi het er maar uit

- twinkeltje
- moderator
Ja hallo BP anders merk je het dadelijk niet eens met die plaat voor je kop
nu merk je het tenminste op Thom, weet het ook gewoon en die heeft er best goed mee om leren gaan.
- Marie-Josée
- Erelid
Eerst een filmpje delen om smoelenboek, dan zal ik wel slaan ( al vrees ik dat zij harder terug kan meppenbouvierpoedel schreef:Ik word gewoon gepest en het word nog toegegeven ook terwijl iedereen staat te kijken en niet ingrijpt.Marie-Josée schreef:Stil verdriet moeten we niet. Dit is wel een forum HOORbouvierpoedel schreef:twinkeltje schreef:Wat is er BPDus gooi het er maar uit
Wil jij twinkel slaan.?
![]()
- Marie-Josée
- Erelid
Bij mannen hou ik wel van krullen maar ik had begrepen dat jij gezegend was met een mooie gletsjer?bouvierpoedel schreef:Ga nu zo'n tang kopen of een afspraak maken bij de afrokapper om te ontkroesen.Marie-Josée schreef:Elke hond is een echte hond als je hem de kans geeft![]()
- Zamunda
- Zeer actief
Geen maltezer (denk ik
), maar misschien ook leuk?
Benji

Staat nog niet erg veel info bij, maar staat dat ie ook goed in een jong gezin past.
Benji
Staat nog niet erg veel info bij, maar staat dat ie ook goed in een jong gezin past.
- sternentänzerin
- Zeer actief
De papa van Freddy zoekt volgens mij ook nog steeds een huisje, en voor een teefje uit 2013 zoeken ze ook nog een passend huisje.
Geen malteser, maar ook een klein zacht fluffy hondje die je enorm kunt verwennen maar ook enorm leuke interactie mee hebt en veel kunt leren en mee samen kunt werken.
Geen malteser, maar ook een klein zacht fluffy hondje die je enorm kunt verwennen maar ook enorm leuke interactie mee hebt en veel kunt leren en mee samen kunt werken.
...; We will never surrender Winston Churchill
- Zamunda
- Zeer actief
Een heus boomertje, wel 6 jaar, maar lijkt een ongecompliceerd hondje