Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een schrik weer.....
Moderator: moderatorteam
- yuki
- Zeer actief
Re: Wat een schrik weer.....
Het moet echt vervelend zijn om op deze manier met je hond naar buiten te stappen zoveel x per dag? Ik zou daar een gevoel van onveiligheid bij hebben, ik denk dat die lui daar niet van doordrongen zijn en het geeft me een unheimisch gevoel dat ze bereid lijken te zijn de teugels te laten vieren. Wat dat aangaat zit die hond dus NIET op de juiste plek want dat kan namelijk niet.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
Esther
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Dat lijkt mij ook heel beklemmend.yuki schreef:Het moet echt vervelend zijn om op deze manier met je hond naar buiten te stappen zoveel x per dag? Ik zou daar een gevoel van onveiligheid bij hebben, ik denk dat die lui daar niet van doordrongen zijn en het geeft me een unheimisch gevoel dat ze bereid lijken te zijn de teugels te laten vieren. Wat dat aangaat zit die hond dus NIET op de juiste plek want dat kan namelijk niet.
Wat moet Ria geschrokken zijn!
Misschien niet eens in staat om zelfs maar te zeggen "muilkorf moet om".
Ik vind het met deze hond gewoon heel erg onverantwoordelijk gedrag van die mensen.
Ben benieuwd of je nog iets terug hoort van die agente over het "gesprekje".
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ria was inderdaad 'stom geslagen' en ik eigenlijk ook toen ze het vertelde.ranetje schreef:Dat lijkt mij ook heel beklemmend.yuki schreef:Het moet echt vervelend zijn om op deze manier met je hond naar buiten te stappen zoveel x per dag? Ik zou daar een gevoel van onveiligheid bij hebben, ik denk dat die lui daar niet van doordrongen zijn en het geeft me een unheimisch gevoel dat ze bereid lijken te zijn de teugels te laten vieren. Wat dat aangaat zit die hond dus NIET op de juiste plek want dat kan namelijk niet.
Ik vind het met deze hond gewoon heel erg onverantwoordelijk gedrag van die mensen.
Ik kan er inderdaad morgen weer achteraan bellen, hoe het gesprek verlopen is, maar daar worden wij niet echt veel wijzer van. Ik hoop echt dat die lui snel gaan verhuizen, liever nog, dat Dino snel dood zal gaan. ( Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou uitspreken.)

- yuki
- Zeer actief
En dat, Thom, zal nu eenmaal niet zo snel gebeuren ben ik bang. Dus ik denk echt dat je je frustratie en boosheid moet gebruiken en omzetten in actie. Jullie zijn daar ook ontvangen destijds. Is het een idee om hun te confronteren met deze actie en duidelijk te maken dat de coulantie bij jullie nu op "0" staat?thom schreef:Ria was inderdaad 'stom geslagen' en ik eigenlijk ook toen ze het vertelde.ranetje schreef:Dat lijkt mij ook heel beklemmend.yuki schreef:Het moet echt vervelend zijn om op deze manier met je hond naar buiten te stappen zoveel x per dag? Ik zou daar een gevoel van onveiligheid bij hebben, ik denk dat die lui daar niet van doordrongen zijn en het geeft me een unheimisch gevoel dat ze bereid lijken te zijn de teugels te laten vieren. Wat dat aangaat zit die hond dus NIET op de juiste plek want dat kan namelijk niet.
Ik kan er inderdaad morgen weer achteraan bellen, hoe het gesprek verlopen is, maar daar worden wij niet echt veel wijzer van. Ik hoop echt dat die lui snel gaan verhuizen, liever nog, dat Dino snel dood zal gaan. ( Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou uitspreken.)
Esther
Esther
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
als je beetje pech hebt verliezen ze ooit eens in komende jaren weer controle over dino, en dan is het arie die begraven gaat worden, en niet dino.
- ranetje
- Zeer actief
Je kunt checken of die politiedame inderdaad geweest is.thom schreef:Ria was inderdaad 'stom geslagen' en ik eigenlijk ook toen ze het vertelde.ranetje schreef:Dat lijkt mij ook heel beklemmend.yuki schreef:Het moet echt vervelend zijn om op deze manier met je hond naar buiten te stappen zoveel x per dag? Ik zou daar een gevoel van onveiligheid bij hebben, ik denk dat die lui daar niet van doordrongen zijn en het geeft me een unheimisch gevoel dat ze bereid lijken te zijn de teugels te laten vieren. Wat dat aangaat zit die hond dus NIET op de juiste plek want dat kan namelijk niet.
En anders zou ik bij die buren een heel correct, kort, maar zeer duidelijk briefje in de bus stoppen dat de hond die muilkorf om MOET hebben.
Ik kan me voorstellen dat een gesprekje je op het moment wat moeilijk af gaat en dan kan je dat ook maar beter even laten.
-
lunaquinty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
- Aantal honden: 4
ik heb het zelf helaas 1x mee gemaakt dat mijn rottweiler een klein foxje half dood beet. ik was er niet bij, het was bij de oppas, maar toen ik zag hoe het beestje eraan toe was, heb ik zelf mijn hond in laten slapen omdat ik hem niet meer vertrouwde.
ik kan me jullie schrik heel goed voorstellen, en snap de onverantwoordelijkheid niet van die mensen.
ik kan me jullie schrik heel goed voorstellen, en snap de onverantwoordelijkheid niet van die mensen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
zet er dan meteen bij dat, als ze dat niet doen, je alsnog aangifte gaat doen.ranetje schreef:Je kunt checken of die politiedame inderdaad geweest is.thom schreef:Ria was inderdaad 'stom geslagen' en ik eigenlijk ook toen ze het vertelde.ranetje schreef:Dat lijkt mij ook heel beklemmend.yuki schreef:Het moet echt vervelend zijn om op deze manier met je hond naar buiten te stappen zoveel x per dag? Ik zou daar een gevoel van onveiligheid bij hebben, ik denk dat die lui daar niet van doordrongen zijn en het geeft me een unheimisch gevoel dat ze bereid lijken te zijn de teugels te laten vieren. Wat dat aangaat zit die hond dus NIET op de juiste plek want dat kan namelijk niet.
En anders zou ik bij die buren een heel correct, kort, maar zeer duidelijk briefje in de bus stoppen dat de hond die muilkorf om MOET hebben.
Ik kan me voorstellen dat een gesprekje je op het moment wat moeilijk af gaat en dan kan je dat ook maar beter even laten.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik heb compleet gemist wat er gebeurd is met deze hond... maar ik begrijp uit het verhaal dat hij een hond van jullie dood heeft gebeten.
Dat beest hoort nooit meer zonder muilkorf buiten te komen, en idd... als die eigenaren zich daar niet aan kunnen houden kan de hond beter dood zijn.
Dat beest hoort nooit meer zonder muilkorf buiten te komen, en idd... als die eigenaren zich daar niet aan kunnen houden kan de hond beter dood zijn.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Na het telefoontje naar de politie hebben we niks meer gehoord. We zijn ze ook niet meer tegen gekomen.crutz schreef:En?
Dus eigenlijk weten we net zoveel als jullie, eigenlijk niks dus.

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Devel
Bellen dan hoe of wat en je graag wil dat er actie ondernomen wordt..
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat heeft totaal geen zin op dit moment.Devel schreef:Bellen dan hoe of wat en je graag wil dat er actie ondernomen wordt..

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Nou je zou toch kunnen bellen om te vragen wat er mee gedaan is met je belletje omdat je nu ook geen rust hebt
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat heeft totaal geen zin Dees, daarom doe ik het ook niet, dat geeft alleen maar meer onrust.twinkeltje schreef:Nou je zou toch kunnen bellen om te vragen wat er mee gedaan is met je belletje omdat je nu ook geen rust hebt

-
Devel
Of juist niet. Misschien gaan ze eens nadenken en doen dan een korf en lijn om. Er zo bij laten zitten en klagen schiet ook niet op
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Waarom heeft dat geen zin, Thom? Het lijkt mij dat het juist meer rust geeft als je weet dat ze aangesproken zijn en de politie weet dat ze de hond niet muilkorfen?
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Juist daarover heb ik de politie gebeld. En ze zouden dezelfde dag nog langsgaan.TessaThomas schreef:Waarom heeft dat geen zin, Thom? Het lijkt mij dat het juist meer rust geeft als je weet dat ze aangesproken zijn en de politie weet dat ze de hond niet muilkorfen?

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze laten hem nooit meer los uit, op het ontbreken van de muilkorf belde ik de volgende dag de politie, die dezelfde dag nog langs zou gaan. Wat moet ik dan verder nog ??Devel schreef:Of juist niet. Misschien gaan ze eens nadenken en doen dan een korf en lijn om. Er zo bij laten zitten en klagen schiet ook niet op

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
thom schreef:Ze laten hem nooit meer los uit, op het ontbreken van de muilkorf belde ik de volgende dag de politie, die dezelfde dag nog langs zou gaan. Wat moet ik dan verder nog ??Devel schreef:Of juist niet. Misschien gaan ze eens nadenken en doen dan een korf en lijn om. Er zo bij laten zitten en klagen schiet ook niet op
De politie bellen dat je graag terugkoppeling wil
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Nou ja, ik zou graag willen weten of de politie echt langs geweest is en met ze heeft gepraat. Maar ik snap jou ook hoor!thom schreef:Juist daarover heb ik de politie gebeld. En ze zouden dezelfde dag nog langsgaan.TessaThomas schreef:Waarom heeft dat geen zin, Thom? Het lijkt mij dat het juist meer rust geeft als je weet dat ze aangesproken zijn en de politie weet dat ze de hond niet muilkorfen?
- ranetje
- Zeer actief
Ik zou dat ook graag willen weten.TessaThomas schreef:Nou ja, ik zou graag willen weten of de politie echt langs geweest is en met ze heeft gepraat. Maar ik snap jou ook hoor!thom schreef:Juist daarover heb ik de politie gebeld. En ze zouden dezelfde dag nog langsgaan.TessaThomas schreef:Waarom heeft dat geen zin, Thom? Het lijkt mij dat het juist meer rust geeft als je weet dat ze aangesproken zijn en de politie weet dat ze de hond niet muilkorfen?
Een gesprekje met/briefje aan de buren dat die korf echt om moet omdat jullie er ziek van worden die hond buiten te zien zonder korf kan ook geen kwaad.
- yuki
- Zeer actief
Van dit dus! En het feit dat het ook aan de lijn verkeerd kan gaan, helaas ervaring mee gehadTara schreef:Ik zou me zo niet met een kluitje in het riet laten sturen hoor Thom, jullie zijn echt meer dan redelijk geweest en het is ook een keer klaar. Politie er op uitsturen en tevens de buren de wacht aanzeggen.
Esther
Esther
-
Devel
Dat dus, waarom bel je anders? Je wil toch dat er wat aan gedaan wordt Thom?crutz schreef:thom schreef:Ze laten hem nooit meer los uit, op het ontbreken van de muilkorf belde ik de volgende dag de politie, die dezelfde dag nog langs zou gaan. Wat moet ik dan verder nog ??Devel schreef:Of juist niet. Misschien gaan ze eens nadenken en doen dan een korf en lijn om. Er zo bij laten zitten en klagen schiet ook niet op
De politie bellen dat je graag terugkoppeling wil
-
Devel
Of juist niet. Misschien gaan ze eens nadenken en doen dan een korf en lijn om. Er zo bij laten zitten en klagen schiet ook niet op
-
Devel