Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
alweer een jaar, pas een jaar
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: alweer een jaar, pas een jaar
Het blijft moeilijk...
Onze hond is 2 maanden geleden ingeslapen en ik mis hem iedere dag. We hebben ook al een andere hond, een hele lieve hond waar we heel blij mee zijn maar hij vervangt onze andere hond niet. De zin in jou onderschrift is erg mooi en waar.
Sterkte!
Onze hond is 2 maanden geleden ingeslapen en ik mis hem iedere dag. We hebben ook al een andere hond, een hele lieve hond waar we heel blij mee zijn maar hij vervangt onze andere hond niet. De zin in jou onderschrift is erg mooi en waar.
Sterkte!
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Sterkte met het nog immer aanwezige grote gemis
.
Hoe je schrijft over je verdriet om het verlies van Jan raakt me en beangstigt me soms ook een beetje
.
In aansluiting op je OP: better to have loved and lost, than never to have loved at all. Zó waar, maar pfff, dat neemt niet weg dat het verlies/gemis niet héél erg veel pijn kan doen.

Hoe je schrijft over je verdriet om het verlies van Jan raakt me en beangstigt me soms ook een beetje

In aansluiting op je OP: better to have loved and lost, than never to have loved at all. Zó waar, maar pfff, dat neemt niet weg dat het verlies/gemis niet héél erg veel pijn kan doen.
Laatst gewijzigd door Zamunda op 23 mei 2014 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ja, Jasperrenee-uk schreef:jasper?Inge schreef:De tijd vliegt.
Morgen is het ook alweer 2 jaar geleden dat ik Marouck heb laten inslapen.
Sprak gisteren nog de eigenaar van Gianni's zus Helki
toen ze nog pup waren leken ze sprekend op elkaar jan en helki, teefje rood was ze

Was op zijn bedrijf om met Numa wat bijtwerk te laten zien op een stagiair van hem (is onze pakwerker) die een presentatie moest geven.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Een dag te laat, maar alsnog een welgemeende knuffel 

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Moeilijk is het altijd wel maar dit soort datums net ff erger
sterkte

sterkte

-
- Zeer actief
Je weet zelf dat je ze soms intens mist. En soms zeg je het niet, maar ineens en ik had hetzelfde. Midden in de verhuizing zat ik, maar die dag was voor mij best moeilijk, ook al had ik het er niet over. Ineens in een gesprek met de nieuwe buurvrouw ging het over honden en verliezen van honden. Toen had ik het ook even te kwaad. Alsof ineens de dag van gisteren weer terug is, de dag dat je hem of haar kwijtraakte.renee-uk schreef:gister is weer voorbij.
ik blijf het vreemd vinden dat die speciale dagen zo'n enorme impact hebben, maar je ertegen verzetten heeft ook weinig zin.
allemaal bedankt voor de reacties, die doen me nog steeds goed

-
- Zeer actief