Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lut is loops

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Lut is loops

Ongelezen bericht door Ήυs »

gonnie schreef:Hier lopen ze alledrie lekker rond te spetteren maak het pas schoon als alles niet meer lekt anders kan ik er met de dweil achteraan blijven lopen.
Mijn dekbed gaat gewoon in de was.
En op mijn vloerkleed vallen de druppels niet op.
En niks geen broekje of wat dan ook aan.
Alleen als ze in Oostenrijk loops zijn hebben ze een loopsheidsbroekje aan, gelukkig is dat zeer zelden dat ze net in de vakantie loops zijn, ik wil niet de spullen van een ander onder laten kliederen.

Wij hebben leren banken, daar liggen wel kleden op maar dat is meer tegen de krassen dan voor het vuil.
Getsie, pas schoonmaken al het over is en op bed laten slapen :mrgreen: Vind ik wel een beetje smerig.

Hier houdt Fay zich schoon en ik dweil gewoon twee keer per dag. Ze mogen (gelukkig!) niet op de bank en op het bed. Scheelt een hoop.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Fafo schreef:
gonnie schreef:Hier lopen ze alledrie lekker rond te spetteren maak het pas schoon als alles niet meer lekt anders kan ik er met de dweil achteraan blijven lopen.
Alleen als ze in Oostenrijk loops zijn hebben ze een loopsheidsbroekje aan, gelukkig is dat zeer zelden dat ze net in de vakantie loops zijn, ik wil niet de spullen van een ander onder laten kliederen.

Wij hebben leren banken, daar liggen wel kleden op maar dat is meer tegen de krassen dan voor het vuil.
Getsie, pas schoonmaken al het over is en op bed laten slapen :mrgreen: Vind ik wel een beetje smerig.

Hier houdt Fay zich schoon en ik dweil gewoon twee keer per dag. Ze mogen (gelukkig!) niet op de bank en op het bed. Scheelt een hoop.
Dat dacht ik dus ook toen ik het las. Gatver. Hier gaat al een doek over de bank als er zand op ligt.

Bij Lotje gaat straks gewoon een loopsheidsbroekje aan (ligt hier al maanden in de kast te liggen om gebruikt te gaan worden). Maar als ik het bericht van Mila zo lees, hoop ik niet dat ze zich zo schoon heeft gehouden dat ik er niets van gemerkt. Maar goed, de heren buiten zijn nog steeds niet in haar geïnteresseerd geweest, dus zal nog wel niet.
Telgter Toller
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tollers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telgter Toller »

Toen Gisée jong was en nog 2 x per jaar loops, wilde ik haar wel een broekje aantrekken. Voor Gisée was het verbandje erin de grootste ergernis. Wat ik er ook in deed, binnen 5 minuten, vond ik het inleggertje verpulverd en verspreid door mijn hele huiskamer, Gisée moest dat ding gewoon niet. Zonder inlegger was het broekje geen probleem, dus heb ik vervolgens maar een paar van die broekjes gekocht. Om de paar uur kreeg Gisée een schoon broekje, en dat werkte prima. Na verloop van tijd heb ik nog wel eens geprobeerd om een verbandje, o.i.d. erin te doen, maar dat resulteerde gelijk weer in een versnipperd gevalletje.
Tegenwoordig gebruik ik niets, als één van de dames loops is, en dweil ik wat vaker.
Groetjes,
Mariëtte

Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Neeltje schreef:Bij Lotje gaat straks gewoon een loopsheidsbroekje aan (ligt hier al maanden in de kast te liggen om gebruikt te gaan worden). Maar als ik het bericht van Mila zo lees, hoop ik niet dat ze zich zo schoon heeft gehouden dat ik er niets van gemerkt. Maar goed, de heren buiten zijn nog steeds niet in haar geïnteresseerd geweest, dus zal nog wel niet.
Haha, je merkt het echt wel aan de reuen hoor! En aangezien Mila zichzelf goed schoon houdt, betekent dat ook dat ze dan ineens heel veel aan haar vulva likt. Dat valt ook wel op.
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door luna2906 »

Hier is het ook net begonnen. Luna houdt zichzelf redelijk goed schoon en verder heb ik een dweil klaar staan. Als ik druppels zie, dweil ik die op. Op de bank ligt een kleed, zodat ze wel op de bank kan liggen. Die wissel ik dan om als het vies is.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Fafo schreef:

Het is gewoon een beetje bloed wat is daar vies aan het is geen poep of pies, ik dweil elke vrijdag en dat vind ik wel genoeg.
Het huis is er voor mij hoor ik niet voor het huis. Het is niet zo dat er plassen bloed liggen hoor, gewoon spetters.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

ik heb nu ook een loopse hond en teun, de reu in huis likt alles netjes van de grond wat bloedspatjes betreft. nu houdt twinkel zich nogal schoon.
ellen
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

gonnie schreef:
Fafo schreef:

Het is gewoon een beetje bloed wat is daar vies aan het is geen poep of pies, ik dweil elke vrijdag en dat vind ik wel genoeg.
Het huis is er voor mij hoor ik niet voor het huis. Het is niet zo dat er plassen bloed liggen hoor, gewoon spetters.
Prima toch? Mij lijkt het alleen erg vies met meerdere honden sowieso al en dan maar 1 keer per week dweilen en als er dan 1 loops is vind ik het gewoon goor.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

DeDiana schreef:
Neeltje schreef:Bij Lotje gaat straks gewoon een loopsheidsbroekje aan (ligt hier al maanden in de kast te liggen om gebruikt te gaan worden). Maar als ik het bericht van Mila zo lees, hoop ik niet dat ze zich zo schoon heeft gehouden dat ik er niets van gemerkt. Maar goed, de heren buiten zijn nog steeds niet in haar geïnteresseerd geweest, dus zal nog wel niet.
Haha, je merkt het echt wel aan de reuen hoor! En aangezien Mila zichzelf goed schoon houdt, betekent dat ook dat ze dan ineens heel veel aan haar vulva likt. Dat valt ook wel op.
Ik wacht gewoon braaf af. Ze is nu 13 maanden. Haar zusje is in januari al loops geweest....
Jokkebrok

Ongelezen bericht door Jokkebrok »

Nanna schreef:Baarmoeder er uit laten halen :mrgreen:
Dit dus :ok: of herplaatsen en een reu nemen :mrgreen:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

Neeltje schreef:
DeDiana schreef:
Ik wacht gewoon braaf af. Ze is nu 13 maanden. Haar zusje is in januari al loops geweest....
Mila was voor het eerst loops met 13 maanden, één van haar zusjes al met 8 maanden en een ander zusje pas met 18 maanden...
Ik hoop natuurlijk voor jou dat je ook vooral aan de reuen merkt dat ze loops is/wordt, en niet aan de vele bloedspetters in huis ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”