mmartinn schreef:Hoe is het nu? Amy is de rottweiler?
Klopt Amy is een van de Rottweilers.
Ik heb nog naar Utrecht gebeld met de vraag over pijnstilling en ze mocht Tramadol, uiteraard geen nsaid's.
Daar werd ook gezegd dat ik geen 5 minuten later had moeten komen (mijn DA had de gegevens doorgestuurd had ik naar gevraagd voor het geval ik weer terug moest). En daar stond in dat ze echt enorm opgezwollen was. Maar goed, dat zagen we hier zelf ook al.
Ook zei Utrecht, alleen ik weet echt niet of dat zo is en ik hoop dat het niet zo is!, dat 80% van de honden die dit een ker meegemaakt hebben er erg gevoelig voor zijn en dat het nog eens gebeurd. Ik ga er vanuit dat Amy bij die andere 20% zit.
Het probleem met Amy is dat ze enorm druk is, niet gewoon een drukke hond, maar echt extreem. En ze krijgt echt niet te weinig beweging. En als ze zo druk is zuigt ze veel lucht naar binnen en dat is dus het enge bij haar.
Vannacht is ze een paar keer buiten geweest en heeft gepoept, ontlasting was eerst diarree en de laatste keer was het vast met een dun vliesje erom. Dus ik ben al blij dat ze en poept en dat het vast is. Het zijn wel enorme hoeveelheden. Net met uitlaten ook, echt een koe krijgt het niet eens voor elkaar zoveel te poepen
Maar goed, wat eruit is is alleen maar mooi.
Ken begon vannacht ineens te braken. Nou hoop ik dat dat kwam doordat hij geen eten gehad had. Hij heeft net met uitlaten gewoon gepoept en met de hulp van een beetje kitkat door zijn gewone eten ook normaal gegeten.
Ze zijn absoluut niet uit de gevaren zone, maar ik zorg dat het vandaag zo rustig mogelijk is voor ze en hoop dat de stijgende lijn blijft stijgen
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..