Op welke manier werken ze dan? Je kunt er niet omheen dat in volkswijken doorgaans meer mensen overdag thuis zijn dan in nieuwbouwwijken.Wolfsblut schreef:Getijsem zit overal tussen hoor Marion. De meesten daar werken voor hun geld.
Niet de boel gaan opnaaien meisje.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Roemeense importhonden gevaar voor de volksgezondheid.
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Roemeense importhonden gevaar voor de volksgezondheid.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Sommigen hebben werk waarbij ze ook s'nachts moeten werken.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Safari
En sommige wonen in een nieuwbouwvolkswijk.gonnie schreef:Sommigen hebben werk waarbij ze ook s'nachts moeten werken.
-
Wolfsblut
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ja daar heb je gelijk in. Zeker met de hoge werkeloosheid die we momenteel hebben. Tot het einde van de industrialisatie ca. 1970 was voor mensen in de volkswijken toch wel overal werk te vinden. Nu zijn ze vrijwel kansloos. Ik weet het.Marion. schreef:Op welke manier werken ze dan? Je kunt er niet omheen dat in volkswijken doorgaans meer mensen overdag thuis zijn dan in nieuwbouwwijken.Wolfsblut schreef:Getijsem zit overal tussen hoor Marion. De meesten daar werken voor hun geld.
Niet de boel gaan opnaaien meisje.
Het neemt echter niet weg dat volkswijken in het verleden zeer gezellige wijken waren waar saamhorigheid hoog in het vaandel stond. Helaas zie je in de volkswijken dat er veel Nederlanders weggetreiterd worden om plaats te maken voor allochtonen. Dat is erg jammer. In Duindorp is de saamhorigheid klaarblijkelijk nog erg groot en komen op voor hun eigen belangen. En ik kan ze geen ongelijk geven.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
Marion.
Ook nog 's nachts? En dan om 13 uur aan je biertje met de buurman zitten? Ja, dat kan, inderdaad. Dan zullen ze van 14 tot 22 uur slapen. Sommigen dan.gonnie schreef:Sommigen hebben werk waarbij ze ook s'nachts moeten werken.
-
Marion.
Hou op zeg! Ja, in volkswijken staat saamhorigheid hoog in het vaandel. Maar weggetreiterd worden door allochtonen.... Juist in volkswijken waar die saamhorigheid hoog in het vaandel staat, gebeurt dat niet. Die mensen laten zich op de eerste plaats niet wegtreiteren (daarvoor zijn ze samen ook veel te sterk), maar op de tweede plaats verwelkomen ze de nieuwe buurtbewoners (ongeacht afkomst) met die zelfde gezelligheid.Wolfsblut schreef:Het neemt echter niet weg dat volkswijken in het verleden zeer gezellige wijken waren waar saamhorigheid hoog in het vaandel stond. Helaas zie je in de volkswijken dat er veel Nederlanders weggetreiterd worden om plaats te maken voor allochtonen. Dat is erg jammer. In Duindorp is de saamhorigheid klaarblijkelijk nog erg groot en komen op voor hun eigen belangen. En ik kan ze geen ongelijk geven.
Maar goed. Je kunt je ook afvragen waarom er zoveel lege plekken in die volkswijken komen, die dan opgevuld worden met andere - niet uit de wijk afkomstige - huurders. Wilden de oorspronkelijke bewoners van die wijk toch maar niet meer op Duindorp wonen?
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
marion, hoe lang ben jij al weg uit den haag? half duindorp is afgebroken en er staat erg veel nieuwbouw waar dus heel veel 2verdieners wonen want anders is het niet te betalen. dat er jeugd op straat hangt is niet meer als logisch als ze en de voetbalkooi (naast het oude norfolkterrein) weg halen en het buurthuis sluiten. vroeger in het meeuwenhof, zeezwaluwhof en straat was echt een ghetto. daar zelfs daar is het rustig. het verzameld zich nu allemaal op het tesselseplein waar volop kamera`s hangen.Marion. schreef:Ik heb in de wijk ernaast gewoond, is dat ook goed? En ik woon nu ook weer naast zo'n wijk (of woonde eigenlijk, boel is vernieuwd daar). Prima sociale wijken hoor, maar ook wel gesloten. Ons bent ons. Zitten we op ons voorbankje en is ons bier op, dan trekken we er eentje uit de buurman zijn koelkast. Want zo gaat dat daar.ellen en de birmanen schreef:kom en ga kijken vel daarna een oordeel.
Maar eerlijk is eerlijk, het aantal tweeverdieners in dat soort wijken is niet heel groot. Het aantal eenverdieners eigenlijk ook niet. Geeft niet, ze hoeven ook niet meer. Maar buitenstaanders worden niet zomaar geaccepteerd. Dat zie je nu ook weer op Duindorp.
ellen
-
Marion.
13 jaar.ellen en de birmanen schreef:marion, hoe lang ben jij al weg uit den haag? half duindorp is afgebroken en er staat erg veel nieuwbouw waar dus heel veel 2verdieners wonen want anders is het niet te betalen. dat er jeugd op straat hangt is niet meer als logisch als ze en de voetbalkooi (naast het oude norfolkterrein) weg halen en het buurthuis sluiten. vroeger in het meeuwenhof, zeezwaluwhof en straat was echt een ghetto. daar zelfs daar is het rustig. het verzameld zich nu allemaal op het tesselseplein waar volop kamera`s hangen.Marion. schreef:Ik heb in de wijk ernaast gewoond, is dat ook goed? En ik woon nu ook weer naast zo'n wijk (of woonde eigenlijk, boel is vernieuwd daar). Prima sociale wijken hoor, maar ook wel gesloten. Ons bent ons. Zitten we op ons voorbankje en is ons bier op, dan trekken we er eentje uit de buurman zijn koelkast. Want zo gaat dat daar.ellen en de birmanen schreef:kom en ga kijken vel daarna een oordeel.
Maar eerlijk is eerlijk, het aantal tweeverdieners in dat soort wijken is niet heel groot. Het aantal eenverdieners eigenlijk ook niet. Geeft niet, ze hoeven ook niet meer. Maar buitenstaanders worden niet zomaar geaccepteerd. Dat zie je nu ook weer op Duindorp.
ellen
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Je hebt duidelijk het laatste nieuws gemistMarion. schreef: Hou op zeg! Ja, in volkswijken staat saamhorigheid hoog in het vaandel. Maar weggetreiterd worden door allochtonen.... Juist in volkswijken waar die saamhorigheid hoog in het vaandel staat, gebeurt dat niet. Die mensen laten zich op de eerste plaats niet wegtreiteren (daarvoor zijn ze samen ook veel te sterk), maar op de tweede plaats verwelkomen ze de nieuwe buurtbewoners (ongeacht afkomst) met die zelfde gezelligheid.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Badu schreef:Je hebt duidelijk het laatste nieuws gemistMarion. schreef: Hou op zeg! Ja, in volkswijken staat saamhorigheid hoog in het vaandel. Maar weggetreiterd worden door allochtonen.... Juist in volkswijken waar die saamhorigheid hoog in het vaandel staat, gebeurt dat niet. Die mensen laten zich op de eerste plaats niet wegtreiteren (daarvoor zijn ze samen ook veel te sterk), maar op de tweede plaats verwelkomen ze de nieuwe buurtbewoners (ongeacht afkomst) met die zelfde gezelligheid.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Marion.
Nee hoor, dat heb ik meegekregen.Badu schreef:Je hebt duidelijk het laatste nieuws gemistMarion. schreef: Hou op zeg! Ja, in volkswijken staat saamhorigheid hoog in het vaandel. Maar weggetreiterd worden door allochtonen.... Juist in volkswijken waar die saamhorigheid hoog in het vaandel staat, gebeurt dat niet. Die mensen laten zich op de eerste plaats niet wegtreiteren (daarvoor zijn ze samen ook veel te sterk), maar op de tweede plaats verwelkomen ze de nieuwe buurtbewoners (ongeacht afkomst) met die zelfde gezelligheid.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wauw zeg, wat een rare reactieWolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.
Ik woon samen met mijn buren, toevallig zijn hun ouders van Marokkaanse afkomst maar zij zijn toch echt Nederlanders, heerlijk in een eengezinswoning. Ze hebben zich gewoon eerlijk ingeschreven op de woning. En mocht het je interesseren, ze hebben gewoon twee kinderen. En als het lekker buiten is wisselen we recepten uit, zij die van haar couscous en ik van mijn zuurkool
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
BAH !!! Jij grijpt ook werkelijk elk topic aan om je walgelijke boodschap te verkondigen.Wolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.

- smoekie
- Zeer actief
Tiny schreef:Wauw zeg, wat een rare reactieWolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.Wat is eigenlijk eigen volk
![]()
Ik woon samen met mijn buren, toevallig zijn hun ouders van Marokkaanse afkomst maar zij zijn toch echt Nederlanders, heerlijk in een eengezinswoning. Ze hebben zich gewoon eerlijk ingeschreven op de woning. En mocht het je interesseren, ze hebben gewoon twee kinderen. En als het lekker buiten is wisselen we recepten uit, zij die van haar couscous en ik van mijn zuurkool
Nou, rare reactie, rare reactie. Zo heel erg raar vind ik die reactie nu ook weer niet Tiny.
Als ik het even op mezelf betrek kan ik zeggen dat elke woning die er de afgelopen 11 jaar zijn vrijgekomen bewoond worden door "buitenlanders" en met
"buitenlanders" bedoel ik dan maar even heel oneerbiedig geen "blanke" Nederlanders. En dat heeft de wijk er echt niet op vooruit doen gaan hoor. Niet voor wat betreft "uitzicht" wat voor een woningbouwvereniging vaak toch wel belangrijk is. Maar zeker ook niet voor de "sfeer". De Marokkanen hebben een hekel aan de turken en vice versa, de Turken hebben behalve aan de Marokkanen ook een hekel aan de Somaliërs, Irakezen etc. De Egyptenaren hebben al helemaal geen binding met geen van allen. Maar feit is wel dat de "gezellige" buurt/wijk zoals deze ooit was.,inmiddels zo verpauperd is als de pest
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
niet om het een of ander hoor, maar moet dit nou werkelijk in ieder topic?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- smoekie
- Zeer actief
thom schreef:BAH !!! Jij grijpt ook werkelijk elk topic aan om je walgelijke boodschap te verkondigen.Wolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.
Kan best zijn Thom, kan best zijn. Maar tis wel zo. Niet overal hoor. Maar doen alsof hij onzin praat vwb het hebben van "voorrang" nee, vergis je daar niet in. Heb cijfers (helaas niet openbaar) met eigen ogen gezien, heb mijn kritiek geuit en gelijk gekregen, maar dan krijg je een of ander onzin verhaal te horen dat die mensen onder de zogenoemde 2% regeling vallen. Zoek het maar op, maar je vind en leest er niks over terug. Zou inhouden dat de wbv 2% van alle woningen zelf naar eigen inzicht mogen indelen.
Kort gezegd, jij schrijft op een woning, jij komt daarvoor in aanmerking (inschrijvingsduur, financieel etc etc_ maar de woning wordt aan een "ander" vergeven. Een ander die totaal nergens aan voldoet. Niet aan duur van "inschrijving" , gezinssamenstelling, inkomen en noem het maar op. Fijn he
- renee-uk
- Zeer actief
hallo!!!!
dit is algemeen:
Algemeen
Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.
schijtziek word ik ervan
dit is algemeen:
Algemeen
schijtziek word ik ervan

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Tiny
- Zeer actief
En dat is dus de schuld van de woningbouw, vind ik. Het is hier in de wijk ook gebeurd, veel van de huizen in de schilderswijk gingen tegen de vlakte en opa, oma, dochter en haar dochters met kinderen wilde allemaal bij elkaar wonen. Geen punt vond de woningbouw dat doen we. Na nog geen half jaar hadden ze er al spijt van. Het was niet de meest sociale familie, gingen ze klitten en namen een beetje de straat over. Kleinkinderen konden doen wat ze wilde want opa, oma en de andere familie hadden een grote bek en waren met vele dus iedereen hield zijn mond maar. Later is de familie uit elkaar gehaald en keerde de rust weer terug. En dit was een familie zonder kleurtje. Nu letten ze veel beter op wat er komt wonen. Een asociaal gezin in een hele rustige straat kan best werken, die passen zich eerder aan dan dat ze bij een heleboel andere asocialen komen te wonen. Mijn wijk is een gekleurde wijk en ik heb er echt geen centje last van.smoekie schreef:Tiny schreef:Wauw zeg, wat een rare reactieWolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.Wat is eigenlijk eigen volk
![]()
Nou, rare reactie, rare reactie. Zo heel erg raar vind ik die reactie nu ook weer niet Tiny.
Als ik het even op mezelf betrek kan ik zeggen dat elke woning die er de afgelopen 11 jaar zijn vrijgekomen bewoond worden door "buitenlanders" en met
"buitenlanders" bedoel ik dan maar even heel oneerbiedig geen "blanke" Nederlanders. En dat heeft de wijk er echt niet op vooruit doen gaan hoor. Niet voor wat betreft "uitzicht" wat voor een woningbouwvereniging vaak toch wel belangrijk is. Maar zeker ook niet voor de "sfeer". De Marokkanen hebben een hekel aan de turken en vice versa, de Turken hebben behalve aan de Marokkanen ook een hekel aan de Somaliërs, Irakezen etc. De Egyptenaren hebben al helemaal geen binding met geen van allen. Maar feit is wel dat de "gezellige" buurt/wijk zoals deze ooit was.,inmiddels zo verpauperd is als de pest
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
Tiny
- Zeer actief
sorry Renee, ik lees dit voor het eerst en voor ik het wist moest ik reageren. Maar ik begrijp dat dit zijn vast uitspraken zijn dus ga op mijn handen zitten. Slecht gedrag moet je negeren tochrenee-uk schreef:hallo!!!!
dit is algemeen:
Algemeen
schijtziek word ik ervan
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- renee-uk
- Zeer actief
Tiny schreef: sorry Renee, ik lees dit voor het eerst en voor ik het wist moest ik reageren. Maar ik begrijp dat dit zijn vast uitspraken zijn dus ga op mijn handen zitten. Slecht gedrag moet je negeren toch

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
XWolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.
laat - ook - maar...
ik merk dat ik alweer veel te vaak zit te zuchten bij het openen van het hondenforum.
Tijd om nog minder te komen en te posten dan ik al deed
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 18 apr 2014 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gonnie
- Zeer actief
Nou volgens mij gaf Tekkel de voorzet door over zwarte honden te beginnen.thom schreef:BAH !!! Jij grijpt ook werkelijk elk topic aan om je walgelijke boodschap te verkondigen.Wolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.
Groetjes Gonnie.
- smoekie
- Zeer actief
gonnie schreef:Nou volgens mij gaf Tekkel de voorzet door over zwarte honden te beginnen.thom schreef:BAH !!! Jij grijpt ook werkelijk elk topic aan om je walgelijke boodschap te verkondigen.Wolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.
Klopt!
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
renee-uk schreef:niet om het een of ander hoor, maar moet dit nou werkelijk in ieder topic?
Ja...
En verder laat ook maar...
Ik ben na het neef debacel weer ZWAAR genezen
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 18 apr 2014 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gonnie
- Zeer actief
Spreek maar voor jezelf ik heb in ieder geval nog nooit op hem gereageerd.
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Nou wij hebben dus nog op t oude meeuwenhof gewoond zonder problemen ondanks m'n tintjeellen en de birmanen schreef:marion, hoe lang ben jij al weg uit den haag? half duindorp is afgebroken en er staat erg veel nieuwbouw waar dus heel veel 2verdieners wonen want anders is het niet te betalen. dat er jeugd op straat hangt is niet meer als logisch als ze en de voetbalkooi (naast het oude norfolkterrein) weg halen en het buurthuis sluiten. vroeger in het meeuwenhof, zeezwaluwhof en straat was echt een ghetto. daar zelfs daar is het rustig. het verzameld zich nu allemaal op het tesselseplein waar volop kamera`s hangen.Marion. schreef:Ik heb in de wijk ernaast gewoond, is dat ook goed? En ik woon nu ook weer naast zo'n wijk (of woonde eigenlijk, boel is vernieuwd daar). Prima sociale wijken hoor, maar ook wel gesloten. Ons bent ons. Zitten we op ons voorbankje en is ons bier op, dan trekken we er eentje uit de buurman zijn koelkast. Want zo gaat dat daar.ellen en de birmanen schreef:kom en ga kijken vel daarna een oordeel.
ellen
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
ah daar ben je weer. Ik heb 1 Nederlandse hond ( o nee die is Zwitser, o nee Duits..wat is het nou? ) en 1 Roemeense. Eerlijk gedeeld toch? En die Roemeense is wat oud, maar gezond.Wolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.
Maar het de beginpost ging over honden. Jij buigt het weer om naar mensen
En..ik denk dat Tekkel d'r reactie gewoon een reactie is op de TS. Met sarcasme lezen dus.
- smoekie
- Zeer actief
Ah, stel je toch eens 1 keer niet zo aan zeg!! Alsjeblieft!mercedes2803 schreef:renee-uk schreef:niet om het een of ander hoor, maar moet dit nou werkelijk in ieder topic?
Ja...
En verder laat ook maar...
Ik ben na het neef debacel weer ZWAAR genezen
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Jij moet niet zo zeuren. En niet meer in Duindorp komen met je hond. Anders wordt hij opgevreten als hij aan al die touwtjes blijft trekken.thom schreef:BAH !!! Jij grijpt ook werkelijk elk topic aan om je walgelijke boodschap te verkondigen.Wolfsblut schreef:Dat wegtreiteren gebeurt pas als de allochtonen massaal aanwezig zijn. Ze krijgen overal voorrang als het om huisvesting gaat terwijl eigen volk jaren lang op een wachtlijst blijft staan. Omdat ze gemiddeld veel meer kinderen hebben dan Nederlanders speelt natuurlijk ook een rol mee. Veel Nederlanders met maar een of twee kinderen zoeken dan maar noodgedwongen hun heil tot troosteloze grijze flatgebouwen.