Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ITDH Trick Titles (Update tot 19 mei)

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Re: ITDH Trick Titles

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Misschien lekker opschonen en doorgaan waar we gebleven waren?
Zonde van het topic zo....
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Laatste post is on topic :pffff:

Nu idd maar weer verder.
Wellicht dat ik toch met Lay ook eea probeer, maar dan wss zonder clickeren en voerbeloning
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief

Heeft iemand knappe Nala al bekeken :mrgreen:
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Sanne!! schreef:Heeft iemand knappe Nala al bekeken :mrgreen:
Jaaaaa ik! Ga de linkjes zo bij je titels in de OP plaatsen, zijn echt leuke filmpjes
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Jeannettebo
Zeer actief

Gaat ze het op animal event ook voor doen?
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief

Jeannettebo schreef:Gaat ze het op animal event ook voor doen?
Waar? :mrgreen:
Is er een workshop trick titels?
Jeannettebo
Zeer actief

Sanne!! schreef:
Jeannettebo schreef:Gaat ze het op animal event ook voor doen?
Waar? :mrgreen:
Is er een workshop trick titels?
Bij jou toch? :F:
Afbeelding
Eefsel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door Eefsel »

Hmm... Lijkt me wel leuk om met Jannes of Isa te doen... Wel een behoorlijke uitdaging :mrgreen: ik ga er eens over nadenken ^^
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Tess kende voldoende van de trucjes, maar ze kent ze niet allemaal op gebaar en aangezien ze nu doof is en ze helemaal geen geduld meer heeft met koekjes in de buurt, gaat het met haar niet meer lukken.
Maar ik vind het wel leuk om met Abby (en misschien ook wel met Imke) weer wat gericht te gaan oefenen.
Filmen zal wel wat ingewikkeld worden en in elkaar zetten om het in te sturen ook, maar gewoon het trainen lijkt mij al wel erg leuk. Ik ga vandaag mijn clicker weer eens opzoeken!
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

@Eefsel: zou wel heel erg gaaf zijn gewoon doen :E:

@Maartje: het trainen op zich is al leuk en met filmen kan je hier tzt vast wel om tips vragen :) Zelfde geldt voor in elkaar zetten!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
pinguin20
Zeer actief
Mijn ras(sen): leonberger

Ongelezen bericht door pinguin20 »

Hmm, Kaylee kent best wat van de trucjes voor ud. Lijkt me wel leuk om dat nog wat uit te breiden. Alleen Kaylee doet t allemaal niet zo overenthousiast als ik bv in het filpmje van Tallie zie. Ze kan best af en weer zit en dat een aantal keer, maar dat gaat wel op leonberger tempo ;)
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Sanne!!
Zeer actief

pinguin20 schreef:Hmm, Kaylee kent best wat van de trucjes voor ud. Lijkt me wel leuk om dat nog wat uit te breiden. Alleen Kaylee doet t allemaal niet zo overenthousiast als ik bv in het filpmje van Tallie zie. Ze kan best af en weer zit en dat een aantal keer, maar dat gaat wel op leonberger tempo ;)
Maakt toch niet uit! Verschil moet er zijn en het is toch al knap dat ze het kan. Je kunt niet verwachten dat ze het dan ook nog op collie tempo doet :mrgreen:
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Ik doe ook mee! Lola kan best wel wat trucjes, maar niet allemaal helemaal netjes. En het is gewoon leuk om te doen. Ik heb alleen niet echt goed materiaal om een filmpje te monteren, maar in het ergste geval worden het gewoon losse filmpjes per trucje :-P
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Sanne!! schreef:
pinguin20 schreef:Hmm, Kaylee kent best wat van de trucjes voor ud. Lijkt me wel leuk om dat nog wat uit te breiden. Alleen Kaylee doet t allemaal niet zo overenthousiast als ik bv in het filpmje van Tallie zie. Ze kan best af en weer zit en dat een aantal keer, maar dat gaat wel op leonberger tempo ;)
Maakt toch niet uit! Verschil moet er zijn en het is toch al knap dat ze het kan. Je kunt niet verwachten dat ze het dan ook nog op collie tempo doet :mrgreen:
Ik vind het juist altijd leuk om te zien hoe iedere hond het op zijn eigen manier doet! En gelukkig mag je kiezen uit de 16 trucjes die er staan dus dan kan je de push-ups laten zitten en haar bijv. haar riem laten apporteren (of iets anders). Ik zet je er gewoon bij, gaat Kaylee ons allemaal verrassen :mrgreen:
Lizanne schreef:Ik doe ook mee! Lola kan best wel wat trucjes, maar niet allemaal helemaal netjes. En het is gewoon leuk om te doen. Ik heb alleen niet echt goed materiaal om een filmpje te monteren, maar in het ergste geval worden het gewoon losse filmpjes per trucje :-P
Of je vraagt iemand om het een beetje leuk te monteren :) Zijn vast mensen hier daar daar handig mee zijn :ok:

Net weer even geoefend met Alfy en Pia: Alfy zit nu op 7 trucjes, Pia op 6. Gaat nog wat worden met die gekke Grieken! Ga binnenkort de eerste trucs filmen, hopelijk lekker in de tuin.
eveliendepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)

Ongelezen bericht door eveliendepien »

Het is trouwens Evelien(depien) met Sammie ;)!
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

als jullie problemen hebben met de filmpjes wil ik ze wel achter elkaar zetten hoor :) Geen probleem! Of wie weet zijne rmensen die dicht bij elkaar wonen en willen helpen met filmen?
Sanne!!
Zeer actief

Ik zet mijn camera altijd op een tafeltje. En in dat zicht doe ik de trucjes :mrgreen:
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Ik heb wel een digitale camera die kan filmen, maar ik heb geen montageprogramma. En geen goede laptop (alleen tablet). Maar komt wel goed, eerst maar eens trucjes aanleren ;)
Sanne!!
Zeer actief

Ik monteer alles met windows moviemaker.
Staat volgens mij standaard op iedere PC. Misschien heeft iemand een idee wat er op de ipad staat?
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

moviemaker staat er niet standaard meer op volgens mij, maar kan je wel gewoon nog downloaden :)
Maartje
Zeer actief

De clicker gevonden en maar eens gekeken welke hond wat wel en niet weet. Imke was erg enthousiast en het gaat vast lukken om voldoende trucjes aan te leren. Al deed ze alsof ze het stomme commando AF nog helemaal nooit gehoord had :schrik: Iets tussen zit en af in vond ze meer dan genoeg.
Abby gaat nog wel een uitdaging worden, die wil alles tegelijk is een razend tempo uitvoeren. Maar leuk vindt ze het wel.
Met Tess ga ik toch proberen of ze iets van een clickgebaar wil snappen. Mevrouw stond vooraan toen ik met een clicker en koekjes aankwam. Als ik haar nog 2 of 3 trucjes op gebaar kan laten uitvoeren dat zou het zelfs met haar nog wel kunnen lukken. En anders is het iedere keer goede gymnastiek voor haar :wink: en koekjes krijgen vindt ze altijd een feestje. Wel kijkt ze mij iedere keer aan van: zeg nou gewoon wat je van mij wil, je bent zo stil!

Als iemand een beetje te begrijpen programma voor de iPad kent om filmpjes in te monteren, dan hoor ik graag wat dat is. Moviemaker ken ik wel een beetje, maar mijn laptop is zo goed als dood :boos:
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Maartje schreef:Als iemand een beetje te begrijpen programma voor de iPad kent om filmpjes in te monteren, dan hoor ik graag wat dat is. Moviemaker ken ik wel een beetje, maar mijn laptop is zo goed als dood :boos:
Net even gekeken: ReelDirector, iMovie of Splice worden aangeraden. Zijn allemaal apps, volgens mij is alleen Splice gratis. Geen idee hoe ze werken want ik gebruik altijd m'n laptop met windows movie maker.

Vandaag geen trucs voor de Grieken... ze hebben vanmorgen al getreibballd en net gewandeld en liggen nu :slaap2:
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ik gebruik imovie op de mac. Best makkelijk te begrijpen. Morgen ga ik beginnen. Vandaag liep de dag iets anders dan gepland.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Maartje
Zeer actief

Eilfy schreef: Net even gekeken: ReelDirector, iMovie of Splice worden aangeraden. Zijn allemaal apps, volgens mij is alleen Splice gratis. Geen idee hoe ze werken want ik gebruik altijd m'n laptop met windows movie maker.
Ik ga er komende week eens mee spelen, leuk!

Nu twee keer kort getraind en het gaat heel makkelijk.
Tot mijn verbazing halen ze alle drie een riem op. Eerst met Abby met de fleece-riem gegooid, want die wil alles hebben waar ik mee gooi. Toen Imke vrij gegeven en die wilde toen eigenlijk ook de riem wel hebben, want dat Abby heeft zou wel eens leuk kunnen zijn. Toen de uitdaging, Tess. Die pakt zelden iets in haar bek. Op commando kan ze apporteren, ze 10 jaar geleden GG2 gedaan, maar ja dat hoort ze niet meer. Dus iets terug brengen is van voor de tijd dat ze doof werd. En een riem op de grond zou goed het commando PLAATS kunnen zijn. Expres de routine aangehouden van het GG apporteren en inderdaad ze kwam met de riem terug :J: en ik kreeg hem netjes zittend aangeboden :lol1: Ze had dus goed opgelet. Best handig, meerdere honden!

Wel valt het mij tegen dat ze het trucje is welke hand zit het koekje alle drie totaal niet snappen, ik had gedacht dat dat heel makkelijk zou zijn. Ze lijken er van overtuigd dat die koekjes in mijn hand groeien, dus de verkeerde hand zou best koekjes op kunnen leveren :LOL:

Tess kent toch 11 van de oefeningen, al moet ik bv. die hoepel en de targetstick nog wel een paar keer herhalen, zodat bij het zien van de voorwerpen gelijk duidelijk is wat de bedoeling is. Imke kent er 12, zelfs bijna 13, maar de uitvoering kan wel wat stabieler en mooier. Abby kent er een stuk of 8 en die gaat snel, zowel in uitvoering als in nieuwe dingen bijleren. Bij haar is de uitdaging er voldoende rust in te krijgen, want ze wil zo graag dat ze er ook snel een zooitje van maakt.
Misschien toch binnenkort maar eens wat gaan filmen.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
pinguin20
Zeer actief
Mijn ras(sen): leonberger

Ongelezen bericht door pinguin20 »

Ik heb gister een beetje geoefend, ze kan er nu een stuk of 6 echt goed. Dus nu de andere oefenen. Vandaag niks gedaan, eerste les behendigheid en dat was vermoeiend genoeg voor d'r ;)
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Hailfall
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hailfall »

Ik vind dit echt zo leuk maar met Loki gaat dit (helaas) niks worden.. hij is zo snel afgeleid en heeft geen geduld hiervoor.

Ergens wel jammer.. misschien als hij wat rustiger in zijn koppie wordt dat we het nogmaals proberen haha.
Afbeelding
Afbeelding
Eilfy
Zeer actief
Contacteer:

Wij vandaag en gister even niks gedaan. Alfy zit nu op ongeveer 8 trucjes en (zeurkous als ik ben) een aantal kunnen echt nog wel wat netter. Zijn bezig met het kruipen maar dat gaat nog een hele uitdaging worden! Morgen of overmorgen op zoek naar een hoepel en dan volgend weekend hopelijk filmen... ben zo benieuwd hihi.

@maartje: dus jij hebt straks gewoon 3 uberdudes in huis!

@pinguin20: ben zo benieuwd naar Kaylee!

@Hailfall: jammer :( Je kan het natuurlijk altijd proberen en dan in een omgeving met heeeeeeel weinig prikkels?
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Wat leuk Maartje! Jij hebt straks 3 trick dogs in huis :D
Ik ga morgen voor het eerst sinds mijn ongeluk weer trainen met Beau, ben benieuwd of we met mijn tijdelijke beperkingen kunnen werken :D
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Wat leuk! Ik ga ook oefenen met Mila! :D
We hoeven er niet veel meer voor Uber Dude, de meeste van die trucjes kan ze wel.
Moet wel even kijken hoe ik dat filmpje dan ga maken...
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik denk niet dat ik voor een titel ga, maar leuke ideeën zitten er wel tussen. Alleen het bedenken hoe je het moet aanleren is soms ingewikkelder dan het uitvoeren. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”