Dank jullie wel.
Moet zeggen dat ze steeds meer moeite heeft met slikken hoor,ik geef het vlees in hele kleine beetjes met een lepeltje ,dat gaat het best ,en dan nog hoor je een hard slik geluid en moet ze dat kleine beetje een paar keer weg slikken.
Je ziet dan heel erg goed het verschil met Vlinder die een hap neemt twee keer goed slikt en aan de volgende hap begint zoals een normale hond eet,zelfs gretig.....zonder die bij geluiden
En dat gerochel er bij...ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Is toch duidelijk de slokdarm/luchtpijp.
Ik ben heel benieuwd wat er op de foto`s te zien is morgen.
En als er aanleiding toe is zal er waarschijnlijk met een cameraatje in de slokdarm/luchtpijp gekeken worden.
Er wordt gekeken of ze een vergroot hart heeft en/of eventueel vocht in haar longen.
Ja,en dan?.....Dan komen de vragen in mij op van "wat als"...."Wat moet je dan doen?"...."Wat als het straks zomer is?Kan ze dan nog wel mee wandelen?"......"Kan ze een leuk leven hebben als ze altijd benauwd blijft?"
Ik moet daar allemaal wel over na denken,ik weet hoe snel het kan gaan dat je opeens voor beslissingen moet komen te staan?Wat zijn de mogelijkheden?Is dat haalbaar?Is dat voor Romy goed?
Ik weet dat ik morgen opeens voor al deze vragen kan komen te staan.
Dat er iets niet goed is dat merk ik en hoor en zie ik aan haar.
pffftt.....wat vreselijk toch!