Als ik toch een landhuis zou hebben had ik er allang 10 opgehaald

Moderator: moderatorteam
Ja kloptTineke schreef:Een zusje van begreep ik van de dame uit Almelonoekie schreef:Wij hebben nauw contact met ze en vandaag een hond van hun uitgewisseld gekregen.
Hier hebben ze 2 witte konijntjes in het bos los gelaten in de buurt van een hertenkamp. Net op een plek waar de honden ook los mogen.Manu schreef:Mijn moeder vrijwilligt in een konijnenopvang. Daar komen pa en moe het konijn brengen want kind vindt het niet leuk meer.
Maar mijn moeder, de lieverd, die zegt dan tegen pa en moe ook gewoon dat een kind helemaal niet die keuze heeft. Die heeft te leren dat als je een beest wil je verantwoordelijkheid er voor moet dragen. En dat moeten de ouders leren.
Toen ik klein was wilde ik een rat. De enige die de dierenwinkel had was een volwassen, valse. Maar ik wilde persee die rat. Mama heeft mij 2 jaar lang handschoenen gegeven om dat beest élke dag uit zijn kooi te halen. En ze hielp wel hoor. Maar ik was denk ik 8 ofzo, en er werd in gestampt dat als je een beest wil je er tijd en zin voor moet maken. Ik had de keuze, die heb ik gemaakt en nu zul je er voor zorgen ook.
Papa en mama geven ook wel wat makkelijk een beest weer weg of verwaarlozen het in de achtertuin heb ik zo het idee.