Rami schreef:Ach...
Lijkt mij ook wel wat, een konijnen-opvang. Hoewel het ook vast heel hard werken is.
Ja je bent er wel een aantal uren per dag zoet mee. Ik heb zo rond de 40 konijnen. En nog een aantal in opvang gezinnen. We herplaatsen er zo rond de 20 a 25 per maand gemiddeld.
Veel tijd gaat zitten in voeren, schoonmaken, los laten lopen om de beurt, mail, telefoontjes, afspraken voor kijkers en koppelingen, afstandkonijnen aannemen of eventueel ophalen. Naar dierenarts. Hoewel ik nu een dierenarts heb die aan huis komt, heerlijk makkelijk. Ook voor de castraties. We laten alle rammen castreren. En de site bijwerken kost ook veel tijd maar dat schiet er eigenlijk altijd bij in omdat dat ook m'n hobby niet is

maar beetje met konijnen bezig zijn vind ik heerlijk. En goed te combineren met m'n werk. En dan nog hokken en onderhoud maar dat doet Ed. En hij regelt bijvoorbeeld ook de zakelijke dingen zoals prijsafspraken met dierenarts want daar is hij beter in dan ik
En ik koppel konijnen, ook andere opvangen sturen mensen daarvoor door naar mij (dat is konijnen die elkaar niet kennen aan elkaar laten wennen, gaat niet altijd heel makkelijk). En ik doe ook vakantieopvang, kleinschalig, (vanwege kosten).