Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stomme vraag misschien maar hebben mensen gedragsveranderingen gezien na zo'n baan lopen. Ik ben benieuwd of de honden daardoor misschien meer getriggerd worden door een wegrennende kat of iets dergelijks
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Helaas wel.. Loki zijn jachtinstinct is meer getriggerd en wil nu heel graag achter konijnen aanrennen terwijl dat daarvoor niet was. Katten laat hij met rust want die vind hij interessant en wil er mee spelen.
Maar dat mag de pret niet drukken, hij mag nog steeds rennen van mij want hij vind dat zo ontzettend leuk
dat is inderdaad de reden dat ik twijfel. Nu hebben we hier niet zo heel veel wild waar ze achteraan kunnen, hooguit watervogels maar die zijn niet boeiend genoeg om voor te zwemmen. Hier in de buurt zitten katten maar dan zijn ze aan de lijn en dat is nu redelijk in toom te houden.
Ik weet het nog niet, hoe gaaf het me ook lijkt, ik ga er nog een nachtje over slapen denk ik
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Ik denk ook echt niet dat het allemaal alleen maar door die 2/3x renbaan komt. Als je heel vaak gaat, misschien dat het dan helemaal boeiend is, maar de mensen van de renbaan zelf zeggen dat hun honden er geen last van hebben en die windhonden lopen ook gewoon nog los. Zal ook wel per hond verschillend zijn. Jules en Sadie zijn al zo vaak naar de renbaan geweest en superfanatiek, maar die jagen tijdens wandelingen niet.
Is zo'n baan omheind? Ik zou graag mee willen doen maar ik ben bang dat Bink halverwege zegt "ja doei" en de andere kant uit rent de baan af, er zit namelijk een behoorlijk eigenwijze kop op
Wij doen mee! Even hier thuis overlegd en de reacties waren zo enthousiast dat we graag weer mee doen!
Ik merk aan Evert niet dat hij meer is gaan jagen na de rondjes op de renbaan. Zijn jacht op katten en eekhoorntjes is nog even goed aanwezig, op andere dieren is hij nog wel gewoon terug te roepen.
Bink2009 schreef:Is zo'n baan omheind? Ik zou graag mee willen doen maar ik ben bang dat Bink halverwege zegt "ja doei" en de andere kant uit rent de baan af, er zit namelijk een behoorlijk eigenwijze kop op
Sorry was geen verwijt maar vroeg het me gewoon af had de mail via mijn iPad gestuurd en die wil soms nog wel eens kuren hebben en mails niet verzenden.
Leuk! En nog om de hoek ook! Ik geef me op laatste moment op aangezien ik als het goed is 1 mei ga verhuizen en niet weet hoe druk het zal zijn tegen die tijd
Ik heb de 22e een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad...
Heb ik ergens overheen gelezen, of zou ik per mail de betaalgegevens moeten krijgen?
flamme schreef:De honden lopen om de beurt toch?
En die omheining is hoe hoog?? Eh, saarloosproof?
Ik zou het best een keer graag willen, maar het is een eind uit de buurt zeg maar
Komt er ook nog een rendag wat dichter bij oost Brabant??
Nope;) Voorlopig dit jaar alleen 2 op deze locatie.
Ze lopen apart ja...er staan geen andere honden op de baan. en saarloosproof weet ik niet. Als ze echt erover heen willen springen, dan lukt dat vast wel.