Altijd leuk om te zien!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Hij heeft ook terecht gewonnen vond ik. Wat een originele routine en wat een enorm plezier had Whizzy, hij straalde helemaal van blijdschap vond ik.Frederique schreef:Richard is ieder jaar goed, ook deze routine was weer geweldig.
Ik ben fan van Whizzy
yep richard heeft weer gewonnenTamara/Bayko schreef:Freestyle HTM gemist. Richard weer gewonnen? Zal straks dan nog eens kijken.

om 18.45 als het goed isLongFields schreef:Volgens mij laat hij hem zo nog een keer zien in de erering, op dit moment is de runner up van de freestyle bezig.
Op showgebied bedoel je? De Engelse Springer Spaniels behoren tot de Gundog Group. Die zijn zondag pas aan de beurt. 's avonds bij de erekeuring komt dan de springer langs die beste van het ras is geworden. Rasresultaten kun je op deze link vinden, even het juiste ras selecteren onder de S van Spaniel:joyce83 schreef:Is er een manier om erachter te komen of een bepaalde reu mee loopt en/of wanneer en hoe laat de engelse springers lopen?
Mwah, die is gewoon vreemd gebouwd. Die dikke knik in de rug :SJudith schreef:Staat die bordeaux nou zo raar...?
Ja dat snap ik...Elmo/maureen schreef:Voordat ik iets kon zeggen over de bordeaux, hoorde ik sjaak gechoqueerd zeggen 'jemig laten ze dát toe'