Raf had 40.3 koorts en lag erbij als een vaatdoek. Hij kon ook bijna niet lopen van de buikpijn, zieltjeConnie schreef:alm@ schreef:Ach arme Pluk, beterschap voor het meiske. Raffie was een week of 6 geleden ook zo beroerd met hoge koorts en niet willen etendat was gelukkig na anderhalve dag over. Hoop dat het met Plukje ook zo gaat
ooww is het een Teckel virusZe heeft net haar bak leeg gevroren als een volleerd bouwvakker
![]()
Ik raak niet snel in paniek Als bijv. Daantje een dag niet zou eten haal ik mijn schouders op die eet hier haar bak leeg omdat die anders geplunderd wordt door twee anderen![]()
Maar Pluk eet altijd die springt met 4 poten in de lucht als haar eten komt Gister deed ze dit niet ze kwam niet eens haar mand uitdus dan schrik ik en ga meteen naar de Da
Ik ken mijn doerakken en niet eten bij Pluk was echt even schrikken Ik ben wel blij dat ze weer eet nu afwachten hoe het morgen is als de prik echt uitgewerkt is
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puk heeft koorts en eet niet
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Re: Puk heeft koorts en eet niet