Het gaat zo goed met ons mutsenkind
Ondanks dat ze geen katten kende, het niet bekend was of ze zindelijk is buiten de kennel/in huis en het feit dat ze in het asiel niet wisten of ze wel alleen kan blijven, doet ze het zoooo goed. Ben zo verliefd op die ouwe muts. Ze kan super goed alleen thuis zijn (met Cody dan) We hebben op de babymonitor app verschillende keren meegeluisterd (van 5 seconden tot een paar uur) en die geluidsmeter sloeg elke paar seconden aan vanwege haar luide gesnurk
Op 1 ongelukje na is ze ook zindelijk. Dat ongelukje gebeurde nadat er wat spannends was gebeurd (voor haar) en was op de tweede dag dat ze er was dus ook daar geen vuiltje aan de lucht.
Met de katten ligt ze al op 1 en dezelfde babymatras te slapen of te dutten, dus ook dat gaat super (behalve als de katten hoger zijn dan zij, bijvoorbeeld als ze van de trap komen of op de krabpaal staan/zitten, dan gaat mevrouw in protest haha
Het is wel een dwingelandje, als ze d’r zin niet krijgt (van ons niet of van Cody niet) dan begint ze met mispelen, dat mispelen gaat over in binnensmonds “wroef” en als we dan nog niet reageren, gaat ze blaffen.
Sinds gisteren snapt ze dat ze zelf de bank op kan komen dus waar ik haar voorheen optilde om bij me te komen liggen, doet ze het nu uit zichzelf. Helaas te pas en te onpas dus dat moet nog wat duidelijker ingekaderd worden.
Ze heeft zichzelf ook bepaalde maniertjes/gedragingen aangeleerd die ik nog niet eerder heb gezien bij honden en ze blijft me elke dag (positief) verbazen.
Hoe verliefd kun je op een hond worden....