Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
So you think you want a high-drive puppy???
Moderator: moderatorteam
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Re: So you think you want a high-drive puppy???
Dat kwam hier pas later.
En nog steeds zijn mijn meubels boeiender dan dingen die er voor hem liggen, maar dat is alleen als hij te weinig na heeft moeten denken die dag.

- SimoneV
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Contacteer:

- kipo
- Zeer actief
Ah, maar expres niet in het eerste filmpje? Als je dan nog niet ontmoedigd bent, vertelt hij pas dat ze ook wel eens slapen, zoiets?Inge O schreef:hij heeft een heleboel filmpjes en als ik me niet vergis heeft hij het daarover in een ander filmpje.kipo schreef:Dat viel mij ook op, vooral omdat hij wel de vergelijking maakt met kinderen die oververmoeid zijn en daardoor nog drukker.Gos schreef:Wat ik trouwens mis in het filmpje is dat ook een high-drive puppy zijn rust nodig heeft. Maar misschien laten ze dat wel weg om het afschrikwekkender te maken
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
kipo schreef:
Ah, maar expres niet in het eerste filmpje? Als je dan nog niet ontmoedigd bent, vertelt hij pas dat ze ook wel eens slapen, zoiets?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ziet er uit als een doodgewone mechelpup
. We hebben nu Oscar, mecheltje van 5,5 maand en ken maar weinig mechelpups die zo weinig gesloopt hebben heeeerlijk
. Energie heeft hij wel voor 10, maar als je vanaf t begin de grenzen aangeeft en verplicht rust geeft dan gaat het uitstekend. Gelukkig kan hij aardig zijn lol op met onze Hippo. En Hippo was overigens nog erger als pup dan die in het filmpje. Dat was net een Gremlin met ADHD
En

En
Ik snap dat nooit zo goed, ik vind mechels uit werklijnen juist de makkelijkste honden die er zijn qua opvoeding. Al zat logeetjes gehad van de KNPV-club en onze vorige mechel was een 'doorgedraaide' die we met 8,5mnd hebben gekocht van een particulier, maar heeeerlijk. Ik houd van energiebommetjes, ze leren super snel, willen altijd kunnen veel mentale belasting hebben.Bonnie F schreef:Oh, ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die dat willen en kunnen. Ik vind herders uit werklijnen (met bijna venijnige lijfjes) prachtig. Maar ik wil en kan dat niet opvoeden. Ik heb niet voor niets een witte herder. Ik vind ze absoluut niet de mooiste onder de herders. Maar dát kan ik nog wel opvoeden. Zap kan ik (redelijk) zorgeloos los laten lopen, daar houd ik van.dagmar88 schreef:Bonnie F schreef:Als baas ben ik hiervoor:
ik ben het over een jaar of tien vast genoeg vergeten om er weer aan te beginnen.
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hier waren ze allemaal zo, sommige nog erger. En op volwassen leeftijd is dat bij 1 geminderd, maar de andere 2
En die gingen ook met de puppyren aan de wandel of sprongen er gewoon uit om veel leukere dingen te gaan doen