thom schreef:Nanna schreef:thom schreef:
De dader zou voorlopig in beslag genomen worden, of dat ook zo is gegaan weten we niet. Sinds gisteren pas terug, en zo vaak komen we nu ook niet buiten.
Begrijp ik hieruit dat de buren nooit zijn komen vragen hoe het nu met jullie gaat?
Jawel hoor, dezelfde zondag in de middag.
Telefoontje van de politie over het schouwen van de hond kwam op maandag, en op dinsdag gingen wij weg. Toen we gisteren thuiskwamen werd er van henuit ook bloemen bezorgd.
O dat is wel heel netjes!
Dan zijn het niet van die eigenwijze mensen.
Net zo als hier,die had al tot 3x toe muilkorf plicht maar hield zich er steeds niet aan en liet de hond steeds los lopen.In tussen zijn er wel een hele boel gegrepen door deze hond.
Ik durfde ook bijna de straat niet meer op.De hele buurt werd bang.
Maar nu heeft hij hem vast en met muilkorf,en echt dat geeft zoveel meer rust.
Ik heb ook getwijfeld of ik er wel een hondje bij wilde omdat die hond daar liep.Maar ik vond het van de zotte dat wij niet meer mogen genieten van een hond omdat er eentje is die de boel verziekt.
Op dit moment gaat het wel heel goed moet ik zeggen,hij loopt altijd met muilkorf en altijd vast.En dat geeft enorm veel rust,zodat je gewoon weer kunt genieten van het wandelen.
Als je op een gegeven moment zeker wet dat de hond vast blijft en met muilkorf.Dan zou ik zeker daar niet meer over twijfelen.Want dat zou anders betekenen dat je nooit meer een hond kunt hebben.
Ik kan goed begrijpen dat Ria voorlopig geen hond wil uit laten,en ook de spanning die ze dan mee zal dragen is niet positief voor de andere hond.Die rust zal ze vast vinden als ze weet dat het veilig is.Dat vertrouwen moet weer groeien.
Ik vind het al heel wat dat ze zegt misschien over een paar weken.
Dus neem de tijd om te verwerken,om na te denken welke hond je zou willen.De voor pret is ook altijd erg leuk.