Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gekke toilet gewoonten!
Moderator: moderatorteam
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
- Aantal honden: 1
Re: Gekke toilet gewoonten!
Sally doet gewoon netjes alles standaard. Manolo is een heel ander verhaal; als hij echt moet plassen dan gaat hij staan, zakt zo'n 10 cm door z'n hurken (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) om het spetteren een beetje tegen te gaan, denk ik, en staat dan zo een hele tijd (het lijken wel minuten) te plassen. Poepen doet'ie dan weer wel normaal, maar zodra hij klaar is wil hij weg, weg!, weg!!; WANT HET STINKT ZO! (loslopend gaat dat wel, maar aangelijnd zal hij toch even moeten wachten tot ik het opgeruimd heb; wat kan hij dan sneu kijken) 
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Ik zou willen dat Tay zijn poot optilde. Hij pist nu over zijn voorpoten heen, want je zet je achterpoten flink ver naar achteren en daar zak je een beetje door. Staart omhoog en plassen, dat alles over je voorpoten loopt maakt niet uit.
Poepen doet hij ook irritant
Hij gaat zitten, laat 1 drol vallen, loopt 2 meter en weer 1 drol en zo gaat dat door. En ik er maar achteraan met mijn zakje.
Poepen doet hij ook irritant
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ja, Balou heeft afwijkend plasgedrag, hij plast thuis op mijn kleed
Buiten geen gekke toilet gewoonten daar gedragen ze zich zeer beschaafd, ze deponeren het altijd netjes in de bosjes.
Buiten geen gekke toilet gewoonten daar gedragen ze zich zeer beschaafd, ze deponeren het altijd netjes in de bosjes.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- daisy2007
- Actief
- Mijn ras(sen): Malthezer leeuwtje
Haha
ja dat ons klein krengetje ook zoals jij ze noem. Grappig dat dat ook bij andere gebeurd.
Het is inderdaad zo komisch om te zien eerst het ene pootje en dan allebij de achterpoten.
Daisy kan ook zo in een circus daar mee beginnen
ja dat ons klein krengetje ook zoals jij ze noem. Grappig dat dat ook bij andere gebeurd.
Het is inderdaad zo komisch om te zien eerst het ene pootje en dan allebij de achterpoten.
Daisy kan ook zo in een circus daar mee beginnen
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Oja, voor het poepen eerst een rondje of drie op de plaats draaien 
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Doran lijkt nooit de tijd te willen nemen om te poepen, dus meestal gooit hij het er tijdens het rennen uit
als hij er wel voor gaat zitten dan duurt het hem te lang en gaat hij met z'n achterpoten zitten stampen om het er sneller uit te krijgen, verder is hij vrij normaal 
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Bishy
- Zeer actief
Bish plast altijd met gestrekt lijf. Poten optillen doet hij niet aan.
Tijdens het poepen gaat hij met z'n neus snuffelen in het gras en desnoods al hurkend bijschuiven als ie iets lekkers ruikt.
Tijdens het poepen gaat hij met z'n neus snuffelen in het gras en desnoods al hurkend bijschuiven als ie iets lekkers ruikt.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Mila neemt ook niet echt de tijd om te poepen. Gaat wel zitten, maar loopt dan al poepend verder. Vooral als ik doorloop. Als ik even wacht, blijft ze beter op één plek zitten.
Mijn oppashond Rocky moest altijd ergens óp poepen (hegjes, paaltjes, struikjes, boomstronken) en ik heb ook een opvanger gehad die graag tegen bomen aan poepte.
Aparte plasgewoontes hadden ze geen van allen.
Mijn oppashond Rocky moest altijd ergens óp poepen (hegjes, paaltjes, struikjes, boomstronken) en ik heb ook een opvanger gehad die graag tegen bomen aan poepte.
Aparte plasgewoontes hadden ze geen van allen.
- kipo
- Zeer actief
Pol kromt zijn rug, maar strekt wel zijn achterpootjes als hij moet poepen, met als resultaat dat hij bijna met zijn snoet op de grond zit. En maar moeilijk kijken 
-
Pepper en Lucy
- Zeer actief
Een van de uitlaathonden gaat lopend al poepen.
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
-
loentje
- Actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
flatcoated retriever - Aantal honden: 2
Telt het ook dat de zwarte de witte op zijn kop piest, en dat een van de twee een warme drol opsnoept?
- billyboy2
- Zeer actief
Als het gras vrij hoog staat, dan gaat Kid met de voorpootjes in het gras staan, en met de achterpootjes op de tegels. Ze plast dus op de tegels en kijkt er vreselijk schuldig bij.
Gras zal wel kietelen aan haar fluitje.
Poepen doet ze wel gewoon in het gras, maar dat duurt maar 3 seconden. Ze gaat er pas voor zitten als het eruit komt haha.
Billy draait eerst 20 rondjes om dan vervolgens te constateren dat het toch niet het juiste plekje is, loopt weer een meter door om het ritueel te herhalen dat doet hij zo'n 5/6 keer.
Met een beetje pech krijgt Kid haar idiote 10 minuten (loopt laatste rondje los) en wordt hij tijdens het poepen ondersteboven gebeukt.
Gras zal wel kietelen aan haar fluitje.
Poepen doet ze wel gewoon in het gras, maar dat duurt maar 3 seconden. Ze gaat er pas voor zitten als het eruit komt haha.
Billy draait eerst 20 rondjes om dan vervolgens te constateren dat het toch niet het juiste plekje is, loopt weer een meter door om het ritueel te herhalen dat doet hij zo'n 5/6 keer.
Met een beetje pech krijgt Kid haar idiote 10 minuten (loopt laatste rondje los) en wordt hij tijdens het poepen ondersteboven gebeukt.
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Sarah kan schiet met een bloedvaart weg als de drol eruit is.
Het lijkt wel of ze vreselijk vies is van haar eigen drol.
En piesen doet ze ook met 1 geheven achterpoot en er wordt ook
regelmatig "geschopt" als ware het een regelrechte reu.
Het lijkt wel of ze vreselijk vies is van haar eigen drol.
En piesen doet ze ook met 1 geheven achterpoot en er wordt ook
regelmatig "geschopt" als ware het een regelrechte reu.