Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trots! Eerste echte les gehad!
Moderator: moderatorteam
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Re: Trots!
Met recht trots, leuk.
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Dankjulliewel! 
-
S@ndr@
- Zeer actief
helemaal super zeg, 
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Re: Trots! Eerste echte les gehad!
Nou gisteravond de eerste cursusles gehad.
Met 5 anderen vormen we een superleuke groep met allemaal hartstikke leuke jonge honden!
Max was helemaal happy. Het ging ook echt hartstikke goed!
Max wilde alleen zó graag dat zo gauw hij even moest wachten hij ging blaffen om aandacht. Volgende week dus speeltje mee om hem af te leiden, kijken of dat werkt.
En ik moet zelf wel even schakelen. Ik ben bij Bo gewend dat als ik lekker gek doe Bo dat een feestje vindt en goed haar best doet.
Als ik dat bij Max doe wordt hij zó blij dat hij springt hij tot aan het plafond haha.
Dus ik moet nog even de balans vinden tussen mezelf leuk maken tijdens het volgen bijvoorbeeld maar niet zó leuk maken dat hij tot aan mijn schouders springt haha. Ach, ik ben allang blij dat hij het zo leuk vindt!
Hij loopt nog wel wat achter bij de andere cursisten met bepaalde commando's omdat zij allemaal al 2 cursussen gevolgd hebben, maar met wat extra inzet komt dat wel goed
Met 5 anderen vormen we een superleuke groep met allemaal hartstikke leuke jonge honden!
Max was helemaal happy. Het ging ook echt hartstikke goed!
Max wilde alleen zó graag dat zo gauw hij even moest wachten hij ging blaffen om aandacht. Volgende week dus speeltje mee om hem af te leiden, kijken of dat werkt.
En ik moet zelf wel even schakelen. Ik ben bij Bo gewend dat als ik lekker gek doe Bo dat een feestje vindt en goed haar best doet.
Als ik dat bij Max doe wordt hij zó blij dat hij springt hij tot aan het plafond haha.
Dus ik moet nog even de balans vinden tussen mezelf leuk maken tijdens het volgen bijvoorbeeld maar niet zó leuk maken dat hij tot aan mijn schouders springt haha. Ach, ik ben allang blij dat hij het zo leuk vindt!
Hij loopt nog wel wat achter bij de andere cursisten met bepaalde commando's omdat zij allemaal al 2 cursussen gevolgd hebben, maar met wat extra inzet komt dat wel goed