Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas Boris 19 t/m 24 nov amersfoort / zwolle of arnhem

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

nicolioo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
Aantal honden: 2

Re: Oppas Boris 19 t/m 24 nov amersfoort / zwolle of arnhem

Ongelezen bericht door nicolioo »

JBK schreef:Als ik Boris zn karakter zo'n beetje inschat, lijkt mij dat een lekker plekje voor hem.
Ik hoop dat het wat wordt en dat ook Boris onderdak heeft!
Ik denk ook dat het voor boris echt een heerlijk plekje is.

Ik ben ook zo benieuwd hoe jij/jullie het weekje met Luna gaan ervaren. Ik denk namelijk dat ik voor haar echt geen beter plekje had kunnen bedenken! We hebben stiekem al wat bankhangen geoefend, man heeft het liever niet dus overdag maar even geoefend :mrgreen:
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Ik ben ook erg benieuwd! Heb ook gebankhangt en geoefend met Cody. Baasje vindt het niet zo erg meer, jaloerse witte kat wel :80:
Die zal wel even moeten wennen aan nog een hond op de bank :mrgreen:
JBK

Ik bedacht me dat Luna natuurlijk ook gewoon met mij mee kan naar mijn werk. Voor dat halve dagje gooien mijn collega's hun angsten maar even overboord (en 's middags is de helft toch fietsen)
Cody is ook al eens meegeweest en die vond het wel erg leuk (maar ook vermoeiend want *aandacht*)
Zou Luna dat leuk vinden? Zo niet, dan blijft ze gewoon thuis.
nicolioo
Zeer actief

JBK schreef:Ik bedacht me dat Luna natuurlijk ook gewoon met mij mee kan naar mijn werk. Voor dat halve dagje gooien mijn collega's hun angsten maar even overboord (en 's middags is de helft toch fietsen)
Cody is ook al eens meegeweest en die vond het wel erg leuk (maar ook vermoeiend want *aandacht*)
Zou Luna dat leuk vinden? Zo niet, dan blijft ze gewoon thuis.

Ik geloof dat princes luna dat erg fijn gaat vinden hahaaa, ze wil dadelijk echt niet meer weg hoor!
De meeste mensen die erg bang zijn voor honden raken snel gewend aan Luna is mijn ervaring, dus nog therapeutisch voor je collega's ook.
nicolioo
Zeer actief

Nou ben vanochtend even wezen kijken. Eerlijk gezegd , het is wel een zooitje zeg men wat een armoedige boel als ik heel eerlijk ben. Maaaaaar wat is het nou het belangrijkste, Boris moest ik echt vangen om mee terug te nemen in de auto hij had totaal geen oog meer voor mij. Hij vindt het heerlijk zo in een kleine roedel zonder regels lekker rond te sjouwen. Hin heeft een enorme dikke vacht dus het maakt hem niet uit dat hij in de koude schuur moet slapen , en tegen de tijd dat het avond wordt is hij zo moe dat hij nog boe of bah kan zeggen.
Dusss heb ik besloten hem daar heen te brengen, ook een handig adresje als we eens een dagje weg willen, Boris wil ik nog niet zo lang alleen laten en meenemen is ook niet altijd een optie.
Laatst gewijzigd door nicolioo op 15 nov 2013 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
JBK

Ow goed dat Boris ook een plekje heeft.
Misschien geen mooi plekje maar wel 1 waar hij het naar zijn zin gaat hebben :-)
Dat is het belangrijkst!

Fijn dat Luna daar van houdt, dan neem ik mijn pleeg pseudotherapiehond gewoon mee :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”