Ik vind kleintjes heel leuk hoor, maar ben toch meer van de grote honden.
Vooral de pitbull, ambull, duitse herder, husky, akita, dogo argentino enz hou ik van
En vriendlief houd ook van deze rassen
Moderator: moderatorteam
Pakdebal schreef:TessaThomas schreef:Wij hadden pas geleden een 'discussie' hier thuis. Ik ben echt stapelverliefd op Duitse Herders. We hebben er nu twee en over een aantal jaar (minimaal 3 of 4 jaar) wil ik er stiekem nog een teef bij. Of eigenlijk wil ik er dan nog een hond bij en mijn vriend wil een teef. Maar diep in zijn hart droomt hij van een Rottweiler. Hij vindt de Duitse Herder geweldig hoor en de keuze voor de Duitsers is in goed overleg gegaan maar het is wel meer mijn ras. Hij wil ook gaan trainen met de volgende hond en we zijn er wel over uit dat het een Duitser wordt.
waarom ben je niet tevreden met wat jullie al hebben ?.. ik lees dit zoveel hier op dit forum .
![]()
tjee, het is net als " we want more , more , more " , waar houdt dat op ?
ik was tevreden met mijn enige hond , waar ik alle aandacht aan kon schenken , we waren een hecht team , met meerdere honden lijkt mij dat moeilijker
Pakdebal schreef:TessaThomas schreef:Wij hadden pas geleden een 'discussie' hier thuis. Ik ben echt stapelverliefd op Duitse Herders. We hebben er nu twee en over een aantal jaar (minimaal 3 of 4 jaar) wil ik er stiekem nog een teef bij. Of eigenlijk wil ik er dan nog een hond bij en mijn vriend wil een teef. Maar diep in zijn hart droomt hij van een Rottweiler. Hij vindt de Duitse Herder geweldig hoor en de keuze voor de Duitsers is in goed overleg gegaan maar het is wel meer mijn ras. Hij wil ook gaan trainen met de volgende hond en we zijn er wel over uit dat het een Duitser wordt.
waarom ben je niet tevreden met wat jullie al hebben ?.. ik lees dit zoveel hier op dit forum .
![]()
ik was tevreden met mijn enige hond , waar ik alle aandacht aan kon schenken , we waren een hecht team , met meerdere honden lijkt mij dat moeilijker
Apple schreef:Mij lijkt een boston terriertje wel geinig, maar die krijg ik hier echt niet binnenOf een english sheepdog, maar dan wel gewoon kort modelletje. Krijg ik ook niet binnen
![]()
Dus we houden het maar bij de de corgi voorlopig, die is in ieder geval goed in de smaak gevallen. Wie weet een keer een geinig kruisingkje.
Als we ooit een groot huis hebben komt er een Leo![]()

![]()
Wil hij nog steeds een Wawa ja? Hij is geklieke schreef:Corneliana schreef:das een mannending denk ik.Mit schreef:Ik hou van honden die eruit zien als tutjes. Behaarde Chinese naakthond, Pekinees. Lars wil dat echt niet. Die wil ooit nog een rednose pitbull en dat wil ik niet.
Een leuke tussenweg vind ik de Catahoula maar daar is Lars weer niet van gecharmeerd.
Dus het zal wel een onherleidbare kruising worden
ik vind chinese nakerdjes ook schattig man vind alles wat lager dan zijn knie is geen hond.![]()
aan de andere kant snap ik het wel, bij hem past ook meer een wat grotere hond die tegen een stootje kan, ik zie hem nog niet met een chihuahua over de vloer rollen, dat overleeft de chihuahua niet.![]()
ik vind overigens een hond waar helemaal geen streken inzitten niet zo leuk.
dat vind ik dan niet des honds.
dus ooit loopt hier een kalf met goedaardige streken.
hopen we dan maar.
Hoeft niet. Want zoals ik al zei wilde mijn man juist wel dat kleine grut hebben. En ik wil geen honden die lager dan mijn knie komen.
Bonnie mag blijven omdat ze nét tot mijn knie komt.
Edit: en mijn stoere 15-jarige zoon zeurt mij het hoofd gek dat hij ook een wawa wil. Of een corgi (daar is hij nog niet helemaal over uit) en laat die wawa's rustig op de arm uit en schaamt zich niet eens als hij vrienden tegen komt.
het is een trend en echt alleen van deze tijd, vroeger had je 1 hond , en was je klaarkaatje888 schreef:Kan je wel steeds overal zo`n reactie op geven, maar je weet helemaal niks.
Pakdebal schreef: ik was tevreden met mijn enige hond , waar ik alle aandacht aan kon schenken , we waren een hecht team , met meerdere honden lijkt mij dat moeilijker
Vroeger at de hond ook mee met de pot en sliep op de binnenplaats.Pakdebal schreef:kaatje888 schreef:Kan je wel steeds overal zo`n reactie op geven, maar je weet helemaal niks.
het is een trend en echt alleen van deze tijd, vroeger had je 1 hond , en was je klaar
maar goed, dat moet natuurlijk iedreen zelf weten
Pakdebal schreef:kaatje888 schreef:Kan je wel steeds overal zo`n reactie op geven, maar je weet helemaal niks.
het is een trend en echt alleen van deze tijd, vroeger had je 1 hond , en was je klaar
vroegah, hadden mijn ouders ook twee honden hoor... en dan spreek ik dus over 30 jaar geledenPakdebal schreef:het is een trend en echt alleen van deze tijd, vroeger had je 1 hond , en was je klaarkaatje888 schreef:Kan je wel steeds overal zo`n reactie op geven, maar je weet helemaal niks.
gelukkig woon ik alleen en had geen partner die voor mij een ras uit ging zoeken.

Wij hebben ze op regelmatige basis: ik ben meer voor molossers & berghonden en mijn man is fan van herdershonden (vooral Mechelse & Laekense herder).TessaThomas schreef:Hebben jullie ook zulke 'discussies' gehad? En wat is er uit gekomen?