Och die Pong, we zien daar veel te weinig fotos van
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Soms is het wel slikken hoor
Moderator: moderatorteam
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Re: Soms is het wel slikken hoor
Ik heb er ook wel aan zitten denken maar dan krijg ik een brul van de bank: " Kan jij niet, jij wil alles houden" en daar heeft hij wel gelijk in
maar wie weet...

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Ik krijg misschien nu toch iets in de opvang wat ik ook moeilijk ga afstaan hoor. Hélemaal mijn ding.
Maar Lars is onverbiddelijk
Eerst huisbezoek voor Mojo maar regelen
Maar Lars is onverbiddelijk
Eerst huisbezoek voor Mojo maar regelen
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ooooo wat leuk! Gefeliciteerdchristina schreef:Ik begrijp je zo goed! Hij gaat echt goed terecht komen en ik ga je heel veel foto's sturen. In alle verdriet om het doodgaan van mijn eigen maatje heeft Mojo nu al weer een lichtpuntje en hoop bij ons gebracht. We gaan gewoon samen huilen:)
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Mit
- Zeer actief
Huisbezoek moet nog gedaan worden hoor!
Gaat wel goedkomen maar het is dus nog niet officieel
Gaat wel goedkomen maar het is dus nog niet officieel
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
O, komt vast goed, hij is echt ontzetttttttend leuk volgens mij 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Ik zeg trouwens 3 weken maar met blacky had ik liefde op het eerste gezicht die zelfde dag had niemand hem al meer mee gekregen
toch maar niet doen dus
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Zie mijn onderschrift Cloris
Voor die bruine heeft hij nog enig ontzag
maar gaat ook wel eens gewoon bovenop hem zitten en vindt het raar dat hij dan een grote bek krijgt
Verder zijn ze de allerbeste maatjes gelukkig, nooit ruzie 
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Ja zo leuk! Was al heel vroeg wakker vanmorgen en ben al bezig om een leuke en positieve hondenschool in de buurt te vinden:)

- Mit
- Zeer actief
Ah wat leuk! Ik zal opperhoofd even aansporenchristina schreef:Ja zo leuk! Was al heel vroeg wakker vanmorgen en ben al bezig om een leuke en positieve hondenschool in de buurt te vinden:)
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Nee joh, zal goedkomen. Gisteravond kreeg ik een berichtje dat ze vandaag contact opneemtMit schreef:Ah wat leuk! Ik zal opperhoofd even aansporenchristina schreef:Ja zo leuk! Was al heel vroeg wakker vanmorgen en ben al bezig om een leuke en positieve hondenschool in de buurt te vinden:)
Is het net zo alsof de kraamzorgzuster op bezoek komt? Moet ik poetsen?

- Mit
- Zeer actief
Hahahaha! Nee, gewoon jezelf zijn. Ik weet nog niet wanneer en wie er huisbezoek zal doen maar komt best wel goed. We zoeken een leuke eigenaar die van de hond zal houden, geen blinkend paleischristina schreef:Nee joh, zal goedkomen. Gisteravond kreeg ik een berichtje dat ze vandaag contact opneemtMit schreef:Ah wat leuk! Ik zal opperhoofd even aansporenchristina schreef:Ja zo leuk! Was al heel vroeg wakker vanmorgen en ben al bezig om een leuke en positieve hondenschool in de buurt te vinden:)![]()
Dan zouden wij ook zijn afgekeurd als opvanggezin
- christina
- Zeer actief
-
M@rijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Wat leuk Christina dat Mojo bij jou komt

- hewi
- Zeer actief
Waar woon je Christina? Zal ik eens kijken wie er komt 
oohw en als opperhoofd vandaag niet belt...gewoon zelf bellen ze vergeet soms wat
Opvangen, ik doe het niet zoveel als Mit ik werk net iets teveel daarvoor en met grumpie ouwe opa is dat
soms ook wat lastig maar ik doe wel de nood { als er ergens eentje zit die weg moet of we hebben ruimte op vlucht}
Maar dan alleen de volwassen.
Jamesy kleine gup die was leukkkkkkk maar had de pest aan mijn man, Mara was helemaal super mijn eerste opvangertje
maar zij was gereserveerd.
Waar ik het meest moeite mee had was Yuno die nou bij Dre woont....zij is hier 4 maand geweest, ik had Yuno zelf uitgezocht en
als ik leo niet had gehad had ik haar genomen....een jaar later zat ze nog in asiel en heb ik dr over laten komen...maar jeetje
wat ben ik daar ziek van geweest we hadden echt even een week nodig en janken janken
En vandaag gaat Riga als het goed is...ook zon vrijdoos ook zon speciaaltje, je ziet ze opbloeien en dan is het tijd
om ze te laten
gaan
oohw en als opperhoofd vandaag niet belt...gewoon zelf bellen ze vergeet soms wat
Opvangen, ik doe het niet zoveel als Mit ik werk net iets teveel daarvoor en met grumpie ouwe opa is dat
soms ook wat lastig maar ik doe wel de nood { als er ergens eentje zit die weg moet of we hebben ruimte op vlucht}
Maar dan alleen de volwassen.
Jamesy kleine gup die was leukkkkkkk maar had de pest aan mijn man, Mara was helemaal super mijn eerste opvangertje
maar zij was gereserveerd.
Waar ik het meest moeite mee had was Yuno die nou bij Dre woont....zij is hier 4 maand geweest, ik had Yuno zelf uitgezocht en
als ik leo niet had gehad had ik haar genomen....een jaar later zat ze nog in asiel en heb ik dr over laten komen...maar jeetje
wat ben ik daar ziek van geweest we hadden echt even een week nodig en janken janken
En vandaag gaat Riga als het goed is...ook zon vrijdoos ook zon speciaaltje, je ziet ze opbloeien en dan is het tijd
om ze te laten
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ik heb zelfs de ramen gezeemd maar Mit zag het niet eenschristina schreef:Nee joh, zal goedkomen. Gisteravond kreeg ik een berichtje dat ze vandaag contact opneemtMit schreef:Ah wat leuk! Ik zal opperhoofd even aansporenchristina schreef:Ja zo leuk! Was al heel vroeg wakker vanmorgen en ben al bezig om een leuke en positieve hondenschool in de buurt te vinden:)![]()
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Mit
- Zeer actief
Rataplan schreef:Ik heb zelfs de ramen gezeemd maar Mit zag het niet eenschristina schreef:Nee joh, zal goedkomen. Gisteravond kreeg ik een berichtje dat ze vandaag contact opneemtMit schreef:Ah wat leuk! Ik zal opperhoofd even aansporenchristina schreef:Ja zo leuk! Was al heel vroeg wakker vanmorgen en ben al bezig om een leuke en positieve hondenschool in de buurt te vinden:)![]()
- christina
- Zeer actief
Ramen zemen begin ik niet aan, de vloer aanvegen moet maar genoeg zijn. Ik heb al wel een hondendekentjes- wasje draaien:)
Maar MIT dit is jouw topic over het weer afscheid moeten nemen van een opvangertje. Alle respect dat je dat kunt en doet. Ooit, ooit hoop ik dat misschien ook te kunnen doen.
Maar MIT dit is jouw topic over het weer afscheid moeten nemen van een opvangertje. Alle respect dat je dat kunt en doet. Ooit, ooit hoop ik dat misschien ook te kunnen doen.

-
Daantje_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
Het lijkt mij wel heel mooi om honden op te vangen en weer een goed huisje te geven. Ik zou dat ook graag willen doen, maar ik heb geen idee of ik dat wel aan kan.

- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ach nee, voor mij zou t niets zijn, emo-dweil die ik ben.
Ik vind t super dat jullie het doen en snap zeker dat t soms zo lastig is.
Top Mit
Ik vind t super dat jullie het doen en snap zeker dat t soms zo lastig is.
Top Mit
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik heb ook echt niets dan dikke respect voor het opvangwerk wat jullie doen hoor, ik zou het niet kunnen! Ik had al moeite genoeg om m'n logées naar huis te brengen na 2 weken, en die hebben het echt meer dan prima bij hun eigen baasjes
Jij hebt nog een Lars, maar mijn lief is nog erger dan ik :') Zou niks worden, hadden we binnen de kortste tijd een huis vol honden
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt, en juist daarom vind ik het zo knap 
De tweede regel in je onderschrift trouwens
De tweede regel in je onderschrift trouwens
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
Ik zou het ook niet kunnen vrees ik. Eenmaal over de drempel moet het wel heel ernstig zijn om ze te kunnen laten gaan. Heb erg veel bewondering voor mensen die dat wel kunnen.
Groetjes, Terry
- sternentänzerin
- Zeer actief
Mit schreef:Ptje, ik ben ook een beetje een hoarder hoorMaar ik heb ook een Lars.
...; We will never surrender Winston Churchill
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
ik blijf het ook moeilijk vinden dat opvangen. Nou ja, het opvangen is geen probleem, maar het weer laten gaan....
met de ene hond heb je meer een klik als met de andere, maar bij elke hond zijn er dikke tranen als hij in de auto wordt gezet en met z'n nieuwe familie wegrijdt
Nu heb ik weer zo'n heerlijk wijffie
k ben er helemaal verliefd op. Ze is niet mooi, veuls te dik (maar daar wordt aan gewerkt
) maar zo lief en zo van mij! Ze past prima in de groep, je hebt er geen kind aan en ik word zo blij van haar....
Helaas wilde manlief al geen 2e en een 3e gaat zeker niet lukken
Er zijn al heel wat ruzies om geweest, maar ik ga het niet winnen ben ik bang
Dus dit zijn de grote minpunten van het opvangen, al heb ik er geen spijt van want je haalt toch een hond uit een slechte situatie weg.
met de ene hond heb je meer een klik als met de andere, maar bij elke hond zijn er dikke tranen als hij in de auto wordt gezet en met z'n nieuwe familie wegrijdt
Nu heb ik weer zo'n heerlijk wijffie
Helaas wilde manlief al geen 2e en een 3e gaat zeker niet lukken
Dus dit zijn de grote minpunten van het opvangen, al heb ik er geen spijt van want je haalt toch een hond uit een slechte situatie weg.

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org