Bij een diplomadag moet je je eigen apporteervoorwerp gebruiken. Je kan dus een dummy meenemen en daar alle oefeningen mee doen. Bij de werkproeven wordt niet gewerkt met eigen dummies, dan hoef je dus niks mee te nemen. Veel proeven zijn dan met dummies, maar het kan ook zijn dat er proeven bij zijn met blokken, dummy-launcher of bijvoorbeeld een nep-eend.Marcel.s schreef:Ja ik heb vandaag m'n licentie gekregen dus ga me opgeven voor Alphen.mito schreef:Ok, mooi dat het dan toch nog gelukt is. Wel jammer dat het net niet op tijd is om mee te doen aan de eerste werkproef, zo veel zijn er nu ook weer niet in een jaar. Ga je dan voor de diplomadag in Alphen?
Nog een vraagje er worden dummy's en apporteerblokken gebruikt maar hoe werkt dat gebruiken ze je eigen dummy's of kun je alles krijgen?
Didi kent het apporteerblok niet dus dan moet ik daar nog mee oefenen.........................
En hoe moeilijk/ makkelijk zijn ze met enten? (Didi heeft een titerbepaling vandaar)
Naar entingen wordt niet gevraagd je mag alleen niet meedoen met een hond die iets besmettelijks heeft of anders een besmetting over kan dragen. Dat staat ook in de uitnodiging.