Ah, okay. Ik had ze in rasgroep 1 verwacht, weet ook niet waarom.Brigitte schreef:Rasgroep 2 Subsectie Type berghond

Succes voor zondag!
Moderator: moderatorteam
Ah, okay. Ik had ze in rasgroep 1 verwacht, weet ook niet waarom.Brigitte schreef:Rasgroep 2 Subsectie Type berghond
Abbytales schreef:Wij zijn er morgen met 3 Podenco`s.. En ook meteen de enige van dat ras helaas..
Huh? Dan begrijp ik even iets niet geloof ik, lees net op Facebook dat Podenji (Marianne) er ook was met haar Podenco's, en prachtige resultaten geboekt heeft...Abbytales schreef:Wij zijn er morgen met 3 Podenco`s.. En ook meteen de enige van dat ras helaas..
Had jij je pupje in een in meen blauwe draagzak??Debster1982 schreef:Abbytales schreef:Wij zijn er morgen met 3 Podenco`s.. En ook meteen de enige van dat ras helaas..
Dan heb ik jullie gezien, nou ja de honden althans. Wat een mooie honden hebben jullie!
Ik vond het een leuke dag. Kimo heeft weer een hoop meegemaakt. Hij was niet echt onder de indruk van alles.
Heel veel vragen van mensen moeten beantwoorden over het ras, dat was wel leuk.
Helaas ook een aantal mindere reacties. Ik snap dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, maar vind het altijd zo laag om dan een hond uit te gaan lopen schelden. Of dat mensen hun hond wegtrekken en Gatver zeggen.
Gelukkig heb ik mijn hond voor mijn plezier en niet voor het plezier van een ander.
Haha sorry voor de verwarring.. Met "wij" bedoelde ik Marianne en ik..LongFields schreef:Huh? Dan begrijp ik even iets niet geloof ik, lees net op Facebook dat Podenji (Marianne) er ook was met haar Podenco's, en prachtige resultaten geboekt heeft...Abbytales schreef:Wij zijn er morgen met 3 Podenco`s.. En ook meteen de enige van dat ras helaas..
*Edit: jij was met haar mee dan denk ik?
Jullie stonden buiten de ring toen ik toevallig langs kwam lopen, schitterende hondenAbbytales schreef:Haha sorry voor de verwarring.. Met "wij" bedoelde ik Marianne en ik..LongFields schreef:Huh? Dan begrijp ik even iets niet geloof ik, lees net op Facebook dat Podenji (Marianne) er ook was met haar Podenco's, en prachtige resultaten geboekt heeft...Abbytales schreef:Wij zijn er morgen met 3 Podenco`s.. En ook meteen de enige van dat ras helaas..
*Edit: jij was met haar mee dan denk ik?
Abby, de witte, is van mij (Marianne co-owner), en Garuda woont bij mij ( co-owner). We doen zoveel samen qua honden dat het in de "wij" en "onze" gaat als we het over de honden gaat...
Maar ze hebben het idd super gedaan.. Abby is nu Ned. Jeugdkampioen, Astro BOS en Garuda BOB en 5e van de rasgroepMaar pfff wel een eind rijden vanaf hier..
Die Poedel is Bob, leuke hond.Anja schreef:Vandaag ook een paar uurtjes geweest. Ik ging speciaal voor de puli's, maar die heb ik gemistdie waren al geweest en ik heb ze ook nergens kunnen vinden.
Wel een bruine koningspoedel met koorden gezien. Heel apart!
De podenco's heb ik ook gezien en een tijd bij de Schotse collies en chihuahua's staat kijken.
Morgen ga ik weer een rondje lopen.
he dan heb ik jou gezien. je werd staande gehouden toen je langs de tollers liep en je haalde die kleine uit je draagzak.Debster1982 schreef:Kimo heeft inderdaad een tijdje in een blauw-grijze draagzak gezeten. Heeft een uur lang heel dapper rond gewandeld, maar werd een beetje moe.
Vandaag gaan we weer, dan kan hij kennis maken met grote honden.
Vond die poedel super gaaf!
Honden die absoluut een U hadden moeten krijgen, kregen een zg. Laat ik het erop houden dat ik het niet helemaal terecht vind dat "ik" bob ben geworden. Wel blij natuurlijk en heel leuk, maar ja..sbientje schreef:mooie resultaten hoor Nathalie.. bizar in de goede zin vh woord dus? Of was er nog meer?
ah zo!nathalie schreef:Honden die absoluut een U hadden moeten krijgen, kregen een zg. Laat ik het erop houden dat ik het niet helemaal terecht vind dat "ik" bob ben geworden. Wel blij natuurlijk en heel leuk, maar ja..sbientje schreef:mooie resultaten hoor Nathalie.. bizar in de goede zin vh woord dus? Of was er nog meer?
maar ik moet zeggen dat het echt een lekker ding is. hoe hij was tegen mijn tollertjes beetje onstuimig maar wel liefBrigitte schreef:Sjonnie heeft zijn 1ste show zich van zijn beste kant laten zien bij de keurmeester, toen ik de ring uit liep na de keuring hoorde ik 3x i love your dog![]()
Ja haha, het is altijd wel leuk dat mensen heel voorzichtig hem benaderen, zo van oei een KangalMachie schreef:Ohhh Brigitte, weer zijn karakter he. Prachtig keurrapport op zijn 1e echte show
Ja, dat is soms wel een beetje jammer hij bedoeld het niet verkeerd maar hij stelt zich een beetje te enthousiast voor en dat schrikt honden weleens af, leuk om je gezien te hebbenellen en de birmanen schreef:maar ik moet zeggen dat het echt een lekker ding is. hoe hij was tegen mijn tollertjes beetje onstuimig maar wel liefBrigitte schreef:Sjonnie heeft zijn 1ste show zich van zijn beste kant laten zien bij de keurmeester, toen ik de ring uit liep na de keuring hoorde ik 3x i love your dog![]()
![]()
ellen
ellen en de birmanen schreef:he dan heb ik jou gezien. je werd staande gehouden toen je langs de tollers liep en je haalde die kleine uit je draagzak.Debster1982 schreef:Kimo heeft inderdaad een tijdje in een blauw-grijze draagzak gezeten. Heeft een uur lang heel dapper rond gewandeld, maar werd een beetje moe.
Vandaag gaan we weer, dan kan hij kennis maken met grote honden.
Vond die poedel super gaaf!
ellen