Wij hebben er vanavond 5, ik heb nu al hoofdpijn
Hij is wel schetig!
Moderator: moderatorteam
Ho-ho.. erbij genomen is een wat gevaarlijke woordkeuzeZamunda schreef:Welles, echwel Browny-hondjeBrowny schreef:Nee helemaal geen Browny hondjePunzel schreef:Och wat een leukerdjeEcht zo'n Browny-hondje vind ik het. Fijn dat ie bij jullie terecht kan meteen!
![]()
![]()
!
Wat een scheetje! En wat fijn dat je hem erbij genomen hebt
.

TijdelijkMit schreef:6 honden![]()
Wij hebben er vanavond 5, ik heb nu al hoofdpijn![]()
Hij is wel schetig!

Ja wij ook tijdelijk hoor, morgenavond wordt er eentje opgehaald. Maar ik neem mijn petje af.Browny schreef:TijdelijkMit schreef:6 honden![]()
Hij is wel schetig!ik weet het wij vinden het ook veel
in huis merk je het niet echt, ze spelen wel en kunnen druk zijn maar zijn niet vervelend aanwezig.. maar met uitlaten is het wel een kofferbak vol
Dat wordt altijd bij iedereen en bij elke opvanger opnieuw gezegdmonique1963 schreef:Hij blijft...
Hij blijft... NIETmonique1963 schreef:Hij blijft...

Haha ja wij hebben ook twee drukte makers.. yuki speelt de hele dag en dat is best veel hond haha en Chiko kan ook wel druk zijn al wordt het de laatste tijd nu hij weer twee keer in de week traint iets minderMit schreef:Ja wij ook tijdelijk hoor, morgenavond wordt er eentje opgehaald. Maar ik neem mijn petje af.Browny schreef:TijdelijkMit schreef:6 honden![]()
Hij is wel schetig!ik weet het wij vinden het ook veel
in huis merk je het niet echt, ze spelen wel en kunnen druk zijn maar zijn niet vervelend aanwezig.. maar met uitlaten is het wel een kofferbak vol
Onze opvanger is net weg en 4 honden was al druk omdat Stellar en hij de hele dag speelden.
4 honden zou ik opzich prima willen hebben maar dan niet zo'n druk exemplaar

Op de kleur na die steekt een beetje afnathalie71 schreef:Ik zeg...niks meer aan doen...past werkelijk prima in je roedeltje

hahaha en hoe! Mika zal hem wel weer geweldig vinden als hij ook zo van racen houdBrowny schreef:Nu je het zegt inderdaad haha, grappig!Gollum schreef:Ach wat een leukerd, hij heeft net zo'n kopje als Mika ! Mika heeft zelfs zo'n kontje, alleen dan in het wit ipv bruin.
Maar ja, twee Mika's word Gollum teveel vrees ikals mika net zo een druktemaker is wel ja
Je wilt niet wetenGollum schreef:hahaha en hoe! Mika zal hem wel weer geweldig vinden als hij ook zo van racen houdBrowny schreef:Nu je het zegt inderdaad haha, grappig!Gollum schreef:Ach wat een leukerd, hij heeft net zo'n kopje als Mika ! Mika heeft zelfs zo'n kontje, alleen dan in het wit ipv bruin.
Maar ja, twee Mika's word Gollum teveel vrees ikals mika net zo een druktemaker is wel ja

Klinkt inderdaad als een Mika hondjeBrowny schreef:Je wilt niet wetenGollum schreef:hahaha en hoe! Mika zal hem wel weer geweldig vinden als hij ook zo van racen houdBrowny schreef:Nu je het zegt inderdaad haha, grappig!Gollum schreef:Ach wat een leukerd, hij heeft net zo'n kopje als Mika ! Mika heeft zelfs zo'n kontje, alleen dan in het wit ipv bruin.
af en toe slaan ze van het spelen door en gaat die kleine met yuki van de woonkamer via de keuken naar de eetkamer racen
dat is hun spelletje.. en dan bij de bank via een aanloop en sprong afremmen op het kleed zodat ze nog even doorschuiven
![]()
Ik denk dat die twee elkaar enorm zullen missen! De hele dag zijn die twee samen en kruipen helemaal tegen elkaar aan
Ik zeg: dierenmishandelaar die die twee uit elkaar haaltBrowny schreef:Ik denk dat die twee elkaar enorm zullen missen! De hele dag zijn die twee samen en kruipen helemaal tegen elkaar aan
Dat moet je niet zeggenMit schreef:Hier waren Stellar en Oz ook 8 poten op 1 buik. Gister is ie weggegaan en de hele dag was ze sip.
En vandaag zijn de nieuwe opvangers er en is het allemaal weer best. Ah, de eenvoud van honden
Jij was toch pas verhuist en had een hele eigen tuin en groter huisGollum schreef:hahaha en hoe! Mika zal hem wel weer geweldig vinden als hij ook zo van racen houdBrowny schreef:Nu je het zegt inderdaad haha, grappig!Gollum schreef:Ach wat een leukerd, hij heeft net zo'n kopje als Mika ! Mika heeft zelfs zo'n kontje, alleen dan in het wit ipv bruin.

Doet ze toch niet. Mieke is even verstandig als Lars.kaatje888 schreef:Dat moet je niet zeggenMit schreef:Hier waren Stellar en Oz ook 8 poten op 1 buik. Gister is ie weggegaan en de hele dag was ze sip.
En vandaag zijn de nieuwe opvangers er en is het allemaal weer best. Ah, de eenvoud van honden![]()
Nu gaat ze hem niet houden haha.
Ik ben ook eigenlijk een dierenbeulZamunda schreef:Ik zeg: dierenmishandelaar die die twee uit elkaar haaltBrowny schreef:Ik denk dat die twee elkaar enorm zullen missen! De hele dag zijn die twee samen en kruipen helemaal tegen elkaar aan!
Hier zijn ze het gewend en hebben er niet zoveel moeite mee, ze hebben elkaar en dan zie je ook dat ze de eerste paar dagen extra gaan spelen, alsof ze zelf even afleiding zoekenMit schreef:Hier waren Stellar en Oz ook 8 poten op 1 buik. Gister is ie weggegaan en de hele dag was ze sip.
En vandaag zijn de nieuwe opvangers er en is het allemaal weer best. Ah, de eenvoud van honden
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het zo goed zou gaancloris schreef:Wat een leuke zeg, ik zie op de foto allemaal vrolijke snuiten
Ja soms moet je verstandige keuzes makenMit schreef:Doet ze toch niet. Mieke is even verstandig als Lars.kaatje888 schreef:Dat moet je niet zeggenMit schreef:Hier waren Stellar en Oz ook 8 poten op 1 buik. Gister is ie weggegaan en de hele dag was ze sip.
En vandaag zijn de nieuwe opvangers er en is het allemaal weer best. Ah, de eenvoud van honden![]()
Nu gaat ze hem niet houden haha.

Klopt, en ik heb een vriend die goed nee kan zeggentwinkeltje schreef:Jij was toch pas verhuist en had een hele eigen tuin en groter huisGollum schreef:hahaha en hoe! Mika zal hem wel weer geweldig vinden als hij ook zo van racen houdBrowny schreef:Nu je het zegt inderdaad haha, grappig!Gollum schreef:Ach wat een leukerd, hij heeft net zo'n kopje als Mika ! Mika heeft zelfs zo'n kontje, alleen dan in het wit ipv bruin.
En dat gaat vast wel lukken als het een ander huis moet worden want wat een leukerd is SkunkBrowny schreef:Hij blijft... NIETmonique1963 schreef:Hij blijft...![]()
Ik ga eerst kijken of het te realiseren is dat hij terug kan, hij wordt enorm gemist en ik wil geen hond van de baas afpakkenhet is een kleine kans en dat weten wij allebei, maar ik ga hier wel mijn stinkende best voor doen
dus we gaan wel zien wat er met hem gaat gebeuren. Anders krijgt hij een ander goed huis
Hij is inderdaad echt TE leuktineke schreef:En dat gaat vast wel lukken als het een ander huis moet worden want wat een leukerd is SkunkBrowny schreef:Hij blijft... NIETmonique1963 schreef:Hij blijft...![]()
Ik ga eerst kijken of het te realiseren is dat hij terug kan, hij wordt enorm gemist en ik wil geen hond van de baas afpakkenhet is een kleine kans en dat weten wij allebei, maar ik ga hier wel mijn stinkende best voor doen
dus we gaan wel zien wat er met hem gaat gebeuren. Anders krijgt hij een ander goed huis

Gelukkig is je oude grijze man er nog jaFlevo Bordertje schreef:Wat een leuk hondje, MiekeAls Boyke er niet meer was (maar die is er gelukkig wel
) dan zou het een super vriendje zijn voor Sidney
Hij past wel heel leuk bij jullie in de roedel, inderdaad een en al blije snuiten! Maar ik kan me goed voorstellen dat 6 echt te veel is. Ik weet zeker dat hij -als hij niet terug kan naar zijn baasje- een heel fijn huis zal vinden deze leukerd