Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

onverwachts tijdelijke roedel uitbreiding update pag 3

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Re: onverwachts tijdelijke roedel uitbreiding

Ongelezen bericht door Mit »

6 honden :O:
Wij hebben er vanavond 5, ik heb nu al hoofdpijn :LOL:

Hij is wel schetig!
Afbeelding
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Zamunda schreef:
Browny schreef:
Punzel schreef:Och wat een leukerdje :I: Echt zo'n Browny-hondje vind ik het. Fijn dat ie bij jullie terecht kan meteen!
Nee helemaal geen Browny hondje :hmmm: :LOL:
Welles, echwel Browny-hondje :pffff: !

Wat een scheetje :I: ! En wat fijn dat je hem erbij genomen hebt :E: .
Ho-ho.. erbij genomen is een wat gevaarlijke woordkeuze :LOL:
Ik zal je eerlijk zeggen hij was in eerste instantie niet welkom (eerste reactie) :schrik: dat is teveel, te druk en wij zijn druk met trainingen van onze honden (3x in de week) .. maar ik stond even met mijn rug tegen de muur en voel dit als mijn verantwoordelijkheid wat ik ook weer recht moet breien... maar toen ik hem ophaalde heb ik geen moment getwijfeld :mrgreen: en nu hij hier tussen het andere grut loopt valt het ook wel weer mee haha
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Mit schreef:6 honden :O:

Hij is wel schetig!
Tijdelijk :lees: ik weet het wij vinden het ook veel :LOL: in huis merk je het niet echt, ze spelen wel en kunnen druk zijn maar zijn niet vervelend aanwezig.. maar met uitlaten is het wel een kofferbak vol :LOL:
Afbeelding
monique1963
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaniël en JR met een te groot ego
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door monique1963 »

Hij blijft... :mrgreen:
Mit
Zeer actief

Browny schreef:

Hij is wel schetig!
Tijdelijk :lees: ik weet het wij vinden het ook veel :LOL: in huis merk je het niet echt, ze spelen wel en kunnen druk zijn maar zijn niet vervelend aanwezig.. maar met uitlaten is het wel een kofferbak vol :LOL:
Ja wij ook tijdelijk hoor, morgenavond wordt er eentje opgehaald. Maar ik neem mijn petje af.
Onze opvanger is net weg en 4 honden was al druk omdat Stellar en hij de hele dag speelden.
4 honden zou ik opzich prima willen hebben maar dan niet zo'n druk exemplaar :mrgreen:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

monique1963 schreef:Hij blijft... :mrgreen:
Dat wordt altijd bij iedereen en bij elke opvanger opnieuw gezegd :LOL:
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Hij blijft... NIET :mrgreen:

Ik ga eerst kijken of het te realiseren is dat hij terug kan, hij wordt enorm gemist en ik wil geen hond van de baas afpakken :wink: het is een kleine kans en dat weten wij allebei, maar ik ga hier wel mijn stinkende best voor doen :mrgreen: dus we gaan wel zien wat er met hem gaat gebeuren. Anders krijgt hij een ander goed huis :ok:
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Mit schreef:
Browny schreef:

Hij is wel schetig!
Ja wij ook tijdelijk hoor, morgenavond wordt er eentje opgehaald. Maar ik neem mijn petje af.
Onze opvanger is net weg en 4 honden was al druk omdat Stellar en hij de hele dag speelden.
4 honden zou ik opzich prima willen hebben maar dan niet zo'n druk exemplaar :mrgreen:
Haha ja wij hebben ook twee drukte makers.. yuki speelt de hele dag en dat is best veel hond haha en Chiko kan ook wel druk zijn al wordt het de laatste tijd nu hij weer twee keer in de week traint iets minder :mrgreen:
Voor Borus vind ik het juist leuk dat hij even zijn ei kwijt kan en afleiding heeft, hij is de hele dag met yuki aan het spelen en rennen :mrgreen:
Maar wij willen eigenlijk weer terug naar 4 maar dat duurt hopelijk nog een paar jaar!
Afbeelding
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ach daar istie, wat een leukerdje :F:
Veel succes met opvoeden!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Wat een ontzettend leuk hondje om te zien!! Ik vind hem ook wel op Mika van Gollum lijken ja (die ik alleen van foto's ken maar goed :mrgreen: )
Afbeelding
nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

Ik zeg...niks meer aan doen...past werkelijk prima in je roedeltje :F:
Browny
Zeer actief

nathalie71 schreef:Ik zeg...niks meer aan doen...past werkelijk prima in je roedeltje :F:
Op de kleur na die steekt een beetje af :LOL: Hij valt zo wel op in de groep :engel:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Browny schreef:
Gollum schreef:Ach wat een leukerd, hij heeft net zo'n kopje als Mika ! Mika heeft zelfs zo'n kontje, alleen dan in het wit ipv bruin.
Maar ja, twee Mika's word Gollum teveel vrees ik :mrgreen:
Nu je het zegt inderdaad haha, grappig! :mrgreen: als mika net zo een druktemaker is wel ja :engel:
hahaha en hoe! Mika zal hem wel weer geweldig vinden als hij ook zo van racen houd :mrgreen:
Browny
Zeer actief

Gollum schreef:
Browny schreef:
Gollum schreef:Ach wat een leukerd, hij heeft net zo'n kopje als Mika ! Mika heeft zelfs zo'n kontje, alleen dan in het wit ipv bruin.
Nu je het zegt inderdaad haha, grappig! :mrgreen: als mika net zo een druktemaker is wel ja :engel:
hahaha en hoe! Mika zal hem wel weer geweldig vinden als hij ook zo van racen houd :mrgreen:
Je wilt niet weten :schrik: af en toe slaan ze van het spelen door en gaat die kleine met yuki van de woonkamer via de keuken naar de eetkamer racen :schrik: dat is hun spelletje.. en dan bij de bank via een aanloop en sprong afremmen op het kleed zodat ze nog even doorschuiven :piew:
Ik denk dat die twee elkaar enorm zullen missen! De hele dag zijn die twee samen en kruipen helemaal tegen elkaar aan :I:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief

Browny schreef:
Gollum schreef:
Browny schreef:
Je wilt niet weten :schrik: af en toe slaan ze van het spelen door en gaat die kleine met yuki van de woonkamer via de keuken naar de eetkamer racen :schrik: dat is hun spelletje.. en dan bij de bank via een aanloop en sprong afremmen op het kleed zodat ze nog even doorschuiven :piew:
Ik denk dat die twee elkaar enorm zullen missen! De hele dag zijn die twee samen en kruipen helemaal tegen elkaar aan :I:
Klinkt inderdaad als een Mika hondje :LOL:
Heerlijk zeg, straks ga je hem ook nog missen :I:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Browny schreef:Ik denk dat die twee elkaar enorm zullen missen! De hele dag zijn die twee samen en kruipen helemaal tegen elkaar aan :I:
Ik zeg: dierenmishandelaar die die twee uit elkaar haalt :pffff: !
Mit
Zeer actief

Hier waren Stellar en Oz ook 8 poten op 1 buik. Gister is ie weggegaan en de hele dag was ze sip.
En vandaag zijn de nieuwe opvangers er en is het allemaal weer best. Ah, de eenvoud van honden :mrgreen:
Afbeelding
kaatje888
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.

Ongelezen bericht door kaatje888 »

Mit schreef:Hier waren Stellar en Oz ook 8 poten op 1 buik. Gister is ie weggegaan en de hele dag was ze sip.
En vandaag zijn de nieuwe opvangers er en is het allemaal weer best. Ah, de eenvoud van honden :mrgreen:
Dat moet je niet zeggen :schrik:
Nu gaat ze hem niet houden haha.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Gollum schreef:
Browny schreef:
Jij was toch pas verhuist en had een hele eigen tuin en groter huis :engel:
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Twink, je bent roze :80:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Wat een leuke zeg, ik zie op de foto allemaal vrolijke snuiten :D
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Mit
Zeer actief

kaatje888 schreef:
Mit schreef:Hier waren Stellar en Oz ook 8 poten op 1 buik. Gister is ie weggegaan en de hele dag was ze sip.
Doet ze toch niet. Mieke is even verstandig als Lars.
:hmmm:
Afbeelding
Browny
Zeer actief

Zamunda schreef:
Browny schreef:Ik denk dat die twee elkaar enorm zullen missen! De hele dag zijn die twee samen en kruipen helemaal tegen elkaar aan :I:
Ik zeg: dierenmishandelaar die die twee uit elkaar haalt :pffff: !
Ik ben ook eigenlijk een dierenbeul :lekkerpuh:
Hier zijn ze het gewend en hebben er niet zoveel moeite mee, ze hebben elkaar en dan zie je ook dat ze de eerste paar dagen extra gaan spelen, alsof ze zelf even afleiding zoeken :LOL:
alleen die kleine zal het wel moeilijk krijgen als hij terug kan dan komt hij zonder honden, maar als hij naar een nieuwe baas moet dan probeer ik wel een plekje te zoeken met honden, want hij zoekt wel steun bij de andere en knapt er echt van op.
cloris schreef:Wat een leuke zeg, ik zie op de foto allemaal vrolijke snuiten :D
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het zo goed zou gaan :LOL: (mijn grootste zorg was Chiko en Borus) hij was namelijk erg pittig bij zijn vorige baas en bleek ook naar andere honden echt een baasje te zijn en soms uit het lint te gaan.. Dus ik had hem eerst het huis even rustig laten inspecteren, zodat hij zich kon voorbereiden op de rest :LOL: Toen Browny erbij gelaten, om te kijken naar zijn reactie (dan heb ik gelijk een beeld van het karakter) nou dat bleek dus wel wat dominantie trekjes, maar voornamelijk opgewondenheid, dat wordt hier niet geaccepteerd. Maar dat was erg snel duidelijk en gaf zich al snel over en blijkt dat hij bij alle honden echt in de smaak valt, ze vinden hem allemaal gewoon erg leuk :mrgreen:
Mit schreef:
kaatje888 schreef:
Doet ze toch niet. Mieke is even verstandig als Lars.
:hmmm:
Ja soms moet je verstandige keuzes maken :engel: mijn hart zegt, ach laat maar lekker zitten, waar er 5 slapen kunnen er ook 6 slapen :LOL: maar wij zien allebij 6 honden gewoon niet zitten en Frank vind hem ook erg leuk, want hij lijkt gewoon heel erg op Chiko en Frank is echt knettergek met Chiko :mrgreen:
Maar alle honden moeten wel de aandacht krijgen die ze verdienen en nodig hebben
Afbeelding
Gollum
Zeer actief

twinkeltje schreef:
Gollum schreef:
Browny schreef:
Jij was toch pas verhuist en had een hele eigen tuin en groter huis :engel:
Klopt, en ik heb een vriend die goed nee kan zeggen :F:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Browny schreef:

Ik ga eerst kijken of het te realiseren is dat hij terug kan, hij wordt enorm gemist en ik wil geen hond van de baas afpakken :wink: het is een kleine kans en dat weten wij allebei, maar ik ga hier wel mijn stinkende best voor doen :mrgreen: dus we gaan wel zien wat er met hem gaat gebeuren. Anders krijgt hij een ander goed huis :ok:
En dat gaat vast wel lukken als het een ander huis moet worden want wat een leukerd is Skunk :I:
Browny
Zeer actief

tineke schreef:
Browny schreef:

En dat gaat vast wel lukken als het een ander huis moet worden want wat een leukerd is Skunk :I:
Hij is inderdaad echt TE leuk :I:
Deze week gaan we in gesprek en bekijken we of hij terug kan in de situatie en dan worden de knopen doorgehakt, ik heb er een hard hoofd in. aan Skunk zal het zeker niet liggen :wink: hij is echt heel erg gevoelig. Zelf denk ik dat het leukste voor hem is om hem bij een andere hond(en) te plaatsen, maar die keuze is niet aan mij. al worden mijn adviezen wel serieus genomen.

Als hij een ander baasje gelukkig mag maken, dan hoop ik dat we snel een oplossing vinden. Want Yuki en die kleine pfff die kunnen nu al niet meer buiten elkaar :schrik:

Vannacht dachten ze nog even door te kunnen feesten om half 3 :LOL: ik hoorde ze heen en weer rennen en een dikke pret dat ze hadden haha de rest lag heerlijk te slapen en Yuki en Skunk braken de tent af.. dus ik met mijn dronken kop naar beneden, dachten ze even dat ik het spelletje wel mee zou spelen :hmmm:
Dus ik zeg ''zijn jullie helemaal gek geworden! potverdikke!'' Zitten die twee apenkoppen mij brutaal aan te kijken, alsof ze mij keihard aan het uitlachen waren :schrik:
Maar ja toen kwam dat vingertje :engel: en weg waren ze, allebei op hun plaats en ik heb ze niet meer gehoord :LOL:

Draken :devil:
Afbeelding
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Lees het nu pas, maar wat een dot zeg.....
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Wat een leuk hondje, Mieke :I: Als Boyke er niet meer was (maar die is er gelukkig wel :wink: ) dan zou het een super vriendje zijn voor Sidney :lol1: Hij past wel heel leuk bij jullie in de roedel, inderdaad een en al blije snuiten! Maar ik kan me goed voorstellen dat 6 echt te veel is. Ik weet zeker dat hij -als hij niet terug kan naar zijn baasje- een heel fijn huis zal vinden deze leukerd :ok:
Browny
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:Wat een leuk hondje, Mieke :I: Als Boyke er niet meer was (maar die is er gelukkig wel :wink: ) dan zou het een super vriendje zijn voor Sidney :lol1: Hij past wel heel leuk bij jullie in de roedel, inderdaad een en al blije snuiten! Maar ik kan me goed voorstellen dat 6 echt te veel is. Ik weet zeker dat hij -als hij niet terug kan naar zijn baasje- een heel fijn huis zal vinden deze leukerd :ok:
Gelukkig is je oude grijze man er nog ja :I:
En Skunk de stinkerd (daar zijn wij inmiddels achtergekomen haha), zou echt een super leuk vriendje zijn voor Sid! hele dag spelen en ravotten :mrgreen:
Hij loopt er hier echt tussen, alsof hij hier hoort ja, echt helemaal niets mee te doen, super lief en braaf! :I:
Afbeelding
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Hoop dat er een ander, geschikt mandje zich voordoet.

edit: voor de toekomst bedoel ik
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”