Tara schreef:Wat een ontzettend lief aanbod Alma! Ik ben gewoon helemaal ontroerd.alm@ schreef:Okélor1_1984 schreef: Ik heb 4 A. fulica soorten (kleuren worden ook benoemd als soort) die onderling kunnen kruisen, maar ook met de A. reticulata albino's waar ik laatst nakweek van had.
Deze houd ik dus strikt gescheiden vanaf de leeftijd van 6-8 maanden (na ong een jaar zijn ze vruchtbaar) omdat ik niet op onzuivere nakweek zit te wachten.
Dus A. fulica wildkleur Fred en Ed zitten bij de A. achatina in (deze kruisen niet onderling) en de rest zit nog bij elkaar tot over een maand of 5-6.![]()
ik vind het nog steeds vieze beesten maar wel grappig om te lezen wat een leuke hobby je er aan hebt
over versturen gesproken. Mag ik je adres? Krijg je van mij gratis en voor niks een enorme kudde naakt- en wijngaardslakken
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even showen: Zuig & Nap
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Re: Even showen: Zuig & Nap

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ja hoor, hier gaan er regelmatig de deur uit en komen er ongeveer wekelijks toe.nathalie schreef:Mag je eigenlijk wel slakken en muizen via de post versturen?
is natuurlijk wel met firma en een ganse hoop papierwerk aan vooraf.
Deze naar Australie komen daar ook nog eerst in quarantaine te zitten.
- Debster1982
- Actief
- Mijn ras(sen): American Hairless Terrier
- Aantal honden: 1
Leuke slakken! Wij hebben ze ook gehad, de jongen dienden dan als voer voor onze gekko's.
Blijven leuke dieren om te zien. Zeker hoe snel ze een krop andijvie weg kunnen werken.
Veel plezier ermee!
Blijven leuke dieren om te zien. Zeker hoe snel ze een krop andijvie weg kunnen werken.
Veel plezier ermee!