Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sabine01 schreef:Een golden denkt aan een paar dingen water modder en knuffelen en het liefst ook in deze volgorde.
Helemaal waar! Nat en modderig komen knuffelen is het summum voor een golden retriever!
Stabijs vinden hun baasjes leuk, maar zelf ben je veel leuker Dus doe je alleen datgene waar jezelf zin in hebt. Maar voor knuffelen kun je ze dag en nacht wakker maken.
Ik vind het verschil tussen de Tervuerense en de witte herder zo lollig.
Klein voorbeeld, Tervuerenwandeling met 20 Tervuerense en een witje:
Waar die 20 gevlamde watjes er een beetje nuffig omheen stonden te aarzelen 'iieeuw, modder, vies!', dook die witte er vol in. 'Modder! Yay!'
'Pas op, hè! MIJN!'
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Even een vraag aan de herder mensen hier. Het is mij al bij meerdere herders opgevallen dat ze tijdens het wandelen en spelen een andere hond in de kont happen. Wat is dat voor gedrag?
Safari schreef:Even een vraag aan de herder mensen hier. Het is mij al bij meerdere herders opgevallen dat ze tijdens het wandelen en spelen een andere hond in de kont happen. Wat is dat voor gedrag?
Heel irritant
Suske deed het als pup continue bij Cas.
Tot hij het zat was
Nooit meer gedaan.
Safari schreef:Even een vraag aan de herder mensen hier. Het is mij al bij meerdere herders opgevallen dat ze tijdens het wandelen en spelen een andere hond in de kont happen. Wat is dat voor gedrag?
Volgens mij is het gewoon drijven, luisteren moeten ze die schapen maar irritant kan het wel zijn, hier mag het niet
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012) Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)
It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Heel irritant
Tot hij het zat was
Nooit meer gedaan.
Rakker is het met je eens hij is niet snel genoeg om het te ontlopen.
Heel irritant
Tot hij het zat was
Nooit meer gedaan.
Rakker is het met je eens hij is niet snel genoeg om het te ontlopen.
Het is volgens mij wel wat Selene zegt: drijven, herderen.
Maar zeker niet leuk
Vanmiddag kwamen wij dus een herder zonder baas tegen (baas zat in het restaurant) Jong beest nog en hij wilde wel een potje racen met de mannen. Rakker is niet zo snel meer dus die werd in zijn kont gehapt. Sliert bleef hem iedere keer voor maar ik hoorde wel iedere keer die kaken klappen.
Dat drijven en herderen snap ik nog wel maar waar naar toe dan? Of gaat het gewoon om de lol van het hele spul bij elkaar houden?
Denk idd de boel bijelkaar houden.
Maar kan er volledig naast zitten hoor.
Het Suske speelt allang niet meer met andere honden, alleen thuis met Belle.
OMG Draak en Sproet graven kuilen naar China, Sproet hapt graag in staarten en konten wanneer hij niet kan winnen Zal er dan toch Herderbloed in zitten?
Stil was hier een commando dat snel aangeleerd werd idd
Nee, die blaffen, en die respecteren het commando stil, indien nodig.
Die Duitser(s) daarentegen ...
blondie schreef:
Maar dat getsjenk en gepiep bij hoge staat van opgewondenheid daar word ik van Bluf wel eens gek van. Ik noem het eigenlijk mechel gedrag
Ik kan met Janoo (MH) gewoon tussen de gillende, keffende Border Collies staan op agility-training. Hij mag van mij zo enthousiast zijn als wat, maar wel stil.
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection. Just like the moon, you're always there, watching.
Ojaaa, dat herderen, en geklapper . Hier doen ze dat onderling heel erg. Werd wel eens half in paniek aangesproken dat mijn honden aan het vechten waren...Maar ze hadden gewoon de grootste lol.
Maar naar andere honden doen ze dat eigenlijk niet zo, en hoe dan ook laat ik het dan niet toe.
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection. Just like the moon, you're always there, watching.
Grommen de andere duitsers ook zo tijdens het spel? Tessa en Tay grommen, blaffen en joelen tijdens het spelen. Hier wordt regelmatig gevraagd of ze elkaar niet vermoorden haha
duitse herder schreef: Kuilen graven doet ze alleen op mijn werk, heeft ze geleerd van de hond van mijn collega Zij graaft en hij vangt het zand op en dan draaien ze de rollen om.
Haha, dat spelletje speelt Tadej in haar eentje; graven en zelf achter het zand aanspringen
TessaThomas schreef:Grommen de andere duitsers ook zo tijdens het spel? Tessa en Tay grommen, blaffen en joelen tijdens het spelen. Hier wordt regelmatig gevraagd of ze elkaar niet vermoorden haha
Mijn buren die niks met honden hebben,heb ik uitgelegd dat ik echt geen twee leeuwen in de tuin heb,maar spelende herders.
Ik pak ze in niet losloopgebied ook altijd vast als er andere mensen aankomen want ik kan me voorstellen dat mensen zich doodschrikken van 2 vd brullende leeuwen die uiteindlijk alleen maar lol hebben.
Oh mijn reu is wel een "echte",jubelt ,bromt ,stelt zich enorm aan,kan je niet schielijk omdraaien want dan sta je op zijn tenen waar hij natuurlijk weer voor moet piepen.
TessaThomas schreef:Grommen de andere duitsers ook zo tijdens het spel? Tessa en Tay grommen, blaffen en joelen tijdens het spelen. Hier wordt regelmatig gevraagd of ze elkaar niet vermoorden haha
Ja zo gaat dat inderdaad
Als onze Duitser met de witte van mijn moeder speelt lijkt het net os ze elkaar afmaken