Ik heb nog een keer maar je foto's gekeken en zie precies wat je bedoelt: aandoenlijk zo braafze trok haar serieuze hoofd en ging ervoor haha echt niet af te leiden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yuki,eerste training in een ziekenhuis met de Reddingshonden
Moderator: moderatorteam
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Re: Yuki,eerste training in een ziekenhuis met de Reddingsho
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
De training is altijd op de zaterdag, als je interesse hebt of iemand weet dan pb ik je de datum en locatie. Dit maken we niet openbaar bekend, omdat we voor alle locaties toestemming nodig hebben en dus of beschermd gebied, of 'gevaarlijk' of normaal niet toegankelijk is voor andere mensen. om in en uitloop te voorkomen en we geen gezeur krijgen met de personen die ons hiervoor toestemming hebben gegevenSelene schreef:Op welke dag hebben jullie mensen nodig?
Dus als mensen willen kijken of als slachtoffer willen fungeren, dan wordt dit achter de schermen besproken

- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Doe maar een pb dan, ik weet niet of ik dan kan maar anders kom ik met liefde ergens liggenBrowny schreef:De training is altijd op de zaterdag, als je interesse hebt of iemand weet dan pb ik je de datum en locatie. Dit maken we niet openbaar bekend, omdat we voor alle locaties toestemming nodig hebben en dus of beschermd gebied, of 'gevaarlijk' of normaal niet toegankelijk is voor andere mensen. om in en uitloop te voorkomen en we geen gezeur krijgen met de personen die ons hiervoor toestemming hebben gegevenSelene schreef:Op welke dag hebben jullie mensen nodig?![]()
Dus als mensen willen kijken of als slachtoffer willen fungeren, dan wordt dit achter de schermen besproken
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Super ik stuur je pbSelene schreef:Doe maar een pb dan, ik weet niet of ik dan kan maar anders kom ik met liefde ergens liggenBrowny schreef:De training is altijd op de zaterdag, als je interesse hebt of iemand weet dan pb ik je de datum en locatie. Dit maken we niet openbaar bekend, omdat we voor alle locaties toestemming nodig hebben en dus of beschermd gebied, of 'gevaarlijk' of normaal niet toegankelijk is voor andere mensen. om in en uitloop te voorkomen en we geen gezeur krijgen met de personen die ons hiervoor toestemming hebben gegevenSelene schreef:Op welke dag hebben jullie mensen nodig?![]()
meestal zitten we ergens in drenthe of groningen dus andere mensen zijn uiteraard ook welkom