Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yuki,eerste training in een ziekenhuis met de Reddingshonden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Re: Yuki,eerste training in een ziekenhuis met de Reddingsho

Ongelezen bericht door tekkel »

ze trok haar serieuze hoofd en ging ervoor haha echt niet af te leiden
Ik heb nog een keer maar je foto's gekeken en zie precies wat je bedoelt: aandoenlijk zo braaf :I:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Selene schreef:Op welke dag hebben jullie mensen nodig?
De training is altijd op de zaterdag, als je interesse hebt of iemand weet dan pb ik je de datum en locatie. Dit maken we niet openbaar bekend, omdat we voor alle locaties toestemming nodig hebben en dus of beschermd gebied, of 'gevaarlijk' of normaal niet toegankelijk is voor andere mensen. om in en uitloop te voorkomen en we geen gezeur krijgen met de personen die ons hiervoor toestemming hebben gegeven :mrgreen:
Dus als mensen willen kijken of als slachtoffer willen fungeren, dan wordt dit achter de schermen besproken :wink:
Afbeelding
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Selene »

Browny schreef:
De training is altijd op de zaterdag, als je interesse hebt of iemand weet dan pb ik je de datum en locatie. Dit maken we niet openbaar bekend, omdat we voor alle locaties toestemming nodig hebben en dus of beschermd gebied, of 'gevaarlijk' of normaal niet toegankelijk is voor andere mensen. om in en uitloop te voorkomen en we geen gezeur krijgen met de personen die ons hiervoor toestemming hebben gegeven :mrgreen:
Dus als mensen willen kijken of als slachtoffer willen fungeren, dan wordt dit achter de schermen besproken :wink:
Doe maar een pb dan, ik weet niet of ik dan kan maar anders kom ik met liefde ergens liggen :wink:
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Selene schreef:
Browny schreef:
Doe maar een pb dan, ik weet niet of ik dan kan maar anders kom ik met liefde ergens liggen :wink:
Super ik stuur je pb :E:

meestal zitten we ergens in drenthe of groningen dus andere mensen zijn uiteraard ook welkom :mrgreen: volgende week zitten we bijvoorbeeld in drenthe
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”