Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het PP gaat in wandeltempo en dat kan een kleine hond best aan als ze wat getraind hebben.
Ze hebben poten gekregen om op te lopen en niet om mee in fietsmandjes te zitten.
het staat er toch zwart op wit, dat het niet aan te raden is , en ik wist dat al eerder,
1 stap van ons , zijn er 3 voor de kleine , , tel maar op , een Deense Dog zal beter ons kunnen bijhouden ( bij wijze van )
en trouwens , je ziet hier veel die in de fietsmandjes zitten , als ze naar het strand gaan
Pakdebal schreef:de hond van de TS is nog jong , hoe oud zijn die van jou ?
er zijn zeker geen problemen , maar ik heb mensen zien lopen op de Veluwe, die niet eens naar achteren keken ..
Kijk nou gewoon eens verder dan je eigen neus lang is. Klik op de link die ik onder jouw reactie heb neergezet, en lees het verslagje en kijk naar de foto's. Mijn jongste teef was toen net 1,5 jaar oud trouwens.
leuk verslag , en leuk gedaan , als je goed op je hond let is het goed, desnoods kom je 's avonds pas ergens aan , hond gaat voor !
Je kunt wel snel lezen
(als ik de link plaats, dan ga ik zelf ook altijd weer even teruglezen - en terug beleven - en ik ben net pas klaar met lezen )
malinois schreef:Weet je pdb ik heb geen regeltjes nodig van.mensen die mijn honden totaal niet kennen. Ik heb mn ogen en gezonde verstand. Als ik zie wat Xena hier nog doet met haar 12 jaar dan is dat toch niet te vergelijken met een haardkleedje van dezelfde leeftijd die altijd voor de kachel heeft gelegen? Deze muts loopt nog naast de fiets en doet alles wat de mannen hier ook doen.
dat is waar , je hebt haar jaren getraind en daarom kan ze dat aan .
het probleem met kleine honden zoals de TS , is , dat de mensen lopen altijd harder , en moeten ze geforceerd gaan rennen om bij te houden
moet je maar kijken in parken is dat al .
Het PP gaat in wandeltempo en dat kan een kleine hond best aan als ze wat getraind hebben.
Ze hebben poten gekregen om op te lopen en niet om mee in fietsmandjes te zitten.
het staat er toch zwart op wit, dat het niet aan te raden is , en ik wist dat al eerder,
1 stap van ons , zijn er 3 voor de kleine , , tel maar op , een Deense Dog zal beter ons kunnen bijhouden ( bij wijze van )
en trouwens , je ziet hier veel die in de fietsmandjes zitten , als ze naar het strand gaan
Nou, dan maken ze er 3 als de baas er 1 maakt.
Dat benen ze best bij hoor
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Pakdebal schreef:je ziet het nog weleens , de man voorop op de fiets , de vrouw puffend en hijgend er achter .
Hoe denk je dat dat voor die mannen is. Altijd maar voorop moeten fietsen en doen alsof dat allemaal zomaar gaat.
die zijn stoer genoeg om dat niet toe te geven
hoorde een jonge ( ! ) man zeggen, tegen zijn jonge vriendin die achter bleef met roller-skate : ." waarom kan je niet zo snel als ik ? "
dat meisje liep paars aan .
ik heb een keer hardgelopen met mijn vriend toendertijd , ook nooit meer daarna . " doei" zei ik, ik zie je wel thuis , dat hou ik niet vol
Is de verkering uitgegaan?
Hij holde niet voor niets zo hard.......... weg.
Ze heeft hem thuis vast nooit meer gezien....je denkt toch niet dat hij naar huis is gegaan na haar opmerking "ik zie je wel thuis" die is hard de andere kant op gerend.
Pakdebal schreef:je ziet het nog weleens , de man voorop op de fiets , de vrouw puffend en hijgend er achter .
Hoe denk je dat dat voor die mannen is. Altijd maar voorop moeten fietsen en doen alsof dat allemaal zomaar gaat.
die zijn stoer genoeg om dat niet toe te geven
hoorde een jonge ( ! ) man zeggen, tegen zijn jonge vriendin die achter bleef met roller-skate : ." waarom kan je niet zo snel als ik ? "
dat meisje liep paars aan .
Ja dan zal het wel een hartkwaal en hopen op verzekeringswerk zijn geweest.
ik heb een keer hardgelopen met mijn vriend toendertijd , ook nooit meer daarna . " doei" zei ik, ik zie je wel thuis , dat hou ik niet vol
Is de verkering uitgegaan?
Hij holde niet voor niets zo hard.......... weg.
Ze heeft hem thuis vast nooit meer gezien....je denkt toch niet dat hij naar huis is gegaan na haar opmerking "ik zie je wel thuis" die is hard de andere kant op gerend.
Saschesfloor schreef:
Mijn honden hoeven niet geforceerd te rennen, sterker nog, ik moet ze dwingen om normaal naast me te lopen, anders moet ik geforceerd gaan snelwandelen om ze bij te houden. Ik kan me niet voorstellen dat dat anders is voor de hond van TS, daar ze in grootte niet veel zullen schelen. Gewoon goed opbouwen en kijken naar je hond, dan zie ik geen probleem.
de hond van de TS is nog jong , hoe oud zijn die van jou ?
er zijn zeker geen problemen , maar ik heb mensen zien lopen op de Veluwe, die niet eens naar achteren keken ..
Die van mij zijn 9, 3,5 en 16 maanden. En die van 16 maanden heeft afgelopen juni haar vrouwtje het vuur aan de schenen gelegd in Oostenrijk. Overigens ging die van 3,5 ook al mee naar Oostenrijk toen ze net 1,5 was, du ook nog jong. Krijgen ze niks van hoor. Tegen de tijd dat TS wil gaan lopen is haar hondje bijna 2,5 schrijft ze, wat is daar het probleem van? Als ze dit nou wil gaan doen met een pup van 12 weken snap ik je wel, maar nu
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Saschesfloor schreef:Die van mij zijn 9, 3,5 en 16 maanden. En die van 16 maanden heeft afgelopen juni haar vrouwtje het vuur aan de schenen gelegd in Oostenrijk. Overigens ging die van 3,5 ook al mee naar Oostenrijk toen ze net 1,5 was, du ook nog jong. Krijgen ze niks van hoor. Tegen de tijd dat TS wil gaan lopen is haar hondje bijna 2,5 schrijft ze, wat is daar het probleem van? Als ze dit nou wil gaan doen met een pup van 12 weken snap ik je wel, maar nu
de pup is nu 2,5 jaar van de TS , en volgend jaar wil ze lopen, dus dan is de pup 3,5 jaar
ik denk dat het voor wat grotere honden geldt, wat de gewrichten betreft , het is nog niet volgroeit , maar bij die kleintjes ging het meer om de snelheid
en als je daar rekening mee houdt , zoals jullie doen
is dat hartstikke leuk !
Saschesfloor schreef:Die van mij zijn 9, 3,5 en 16 maanden. En die van 16 maanden heeft afgelopen juni haar vrouwtje het vuur aan de schenen gelegd in Oostenrijk. Overigens ging die van 3,5 ook al mee naar Oostenrijk toen ze net 1,5 was, du ook nog jong. Krijgen ze niks van hoor. Tegen de tijd dat TS wil gaan lopen is haar hondje bijna 2,5 schrijft ze, wat is daar het probleem van? Als ze dit nou wil gaan doen met een pup van 12 weken snap ik je wel, maar nu
de pup is nu 2,5 jaar van de TS , en volgend jaar wil ze lopen, dus dan is de pup 3,5 jaar
ik denk dat het voor wat grotere honden geldt, wat de gewrichten betreft , maar bij die kleintjes ging het meer om de snelheid
en als je daar rekening mee houdt , zoals jullie doen
is dat hartstikke leuk !
Lezen ook al niet je sterkste kant hè
TS schrijft dat de hond als ze wil gaan lopen 2,5 jaar is & nu pas 10 mnd
mooi verslag Marion, had hem al eens gelezen maar erg leuk nog eens te lezen. Wat waren ze nog jong jouw meiden.
Deense dog en Duitse dog dat roep ik altijd door elkaar. Nu weet ik dat het Duitsedog is tnx