Nee tuurlijk punten verdienen en niet krijgen... dat zeker en dat doen ze ook zeker niet punten weggeven... de enige die je er overigens mee hebt ben jezelf als je gematst wordt want de volgende keer wordt je wel afgerekend natuurlijk bij een ander. Maar ik bedoel, met alle jurysporten, keuringen, etc. heb je iemand aan het keuren die anderen ook kennen. En volgens PdB mag dat niet. Ze mogen je niet kennen, je hond niet, compleet neutraal. Dat is dus onmogelijk.Daisy@ schreef:Waarom zouden die je niet kunnen keuren, natuurlijk wel! Maar jij zou toch ook niet willen dat ze je met een gekleurde bril keuren dan? Gewoon zoals het is, goed is goed en niet goed is niet goed. Ja toch?malinois schreef:ja duh dat is toch overal zoPakdebal schreef:crienepien schreef:Lijkt me niet bijzonder. Al zijn er heel veel honden, het hondenwereldje is toch relatief klein en je ontkomt er niet aan dat in dat circuit mensen elkaar vaker tegenkomen. Je kunt moeilijk honden weigeren omdat er een jurylid is dat ze kent, of de jury vervangen omdat ze een hond kennen. Dan blijf je aan de gang.
maar dat is niet meer objectief te noemen dan toch ?
hetzelfde als een zangconcours en de jurylid kent het meisje van haar jeugd nog van zanglessen bij haar , dan zal ze ook een ander beeld jureren
je kan dan niet objectief zijn
of wel
als het meisje juryleden krijgt , die haar geen zanglessen hebben gegeven , dus het kan wel , maar inderdaad , zoveel juryleden heb je niet .![]()
Ik kom op veel wedstrijden, doe regelmatig een bakkie of een biertje met een keurmeester tijdens die wedstrijden die me later ergens in het jaar ook weer eens moet keuren...'t zijn ook gewoon mensen die naar de wc gaan net als ik... die trainen ook gewoon met hun hond en zijn ook gewoon gezellig mens
![]()
Vorig jaar tijdens de WK FCI ben ik wezen kijken in Hongarije, de vrouw van een van de keurmeesters deed mee voor NL en hij zelf deed mee voor Kroatië. Ik ben de hele week met hun meegereden als we 's avonds uit eten gingen, kon mijn auto gewoon bij het pension blijven staan met de honden en hoefde ik niet te lopen naar de stad. En nu...? Zou hij me nu niet meer kunnen keuren op een examen... wordt dan toch knap lastig ben ik bang als dat niet meer zou kunnen. Sterker nog ik heb er een aantal op FB die mijn FB-vriendjes zijn
En is het niet goed volgens de regels van het keuren dan ook gewoon een biertje daarna doen hoor!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nu ook hondenshows te zien op tv
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: nu ook hondenshows te zien op tv

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
O, die zal heel goed passen in mijn kookprogrammaverslaving, thxZaZa schreef: Op TLC heb je The next great baker, misschien ook wel iets voor jullie!

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Fas
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Malthezer
Wen er maar vast aan Pak.. want dat gebeurd overal... kattenshows..paardensport(dressuur) etc etc...