Moderator: moderatorteam
het ziet er naar uit dat ik niet kan. Haal mij er maar af dan hebben andere honden een kans. Anders houd ik een plaats bezet met 3 honden en kan een ander niet.Sucha schreef:wanneer ik vrij ben kom ik. Heb mijn rooster nog niet
Je mag ze wel verkopen, maar dat is niet de insteek van de meeting.Hutsje schreef:dat het dus niet de bedoeling is dat ze verkocht worden. hoe gaat het dan als men de foto's op groot formaat wil hebben als ze niet verkocht mogen worden?
Laat het maar weten, je staat er tussen, en er zijn eventueel reservekandidaten.Brigitte schreef:Ik weet niet of ik de 15de kan, ik heb nog helemaal geen overzicht of ik dan nog thuis ben of al weer aan het werk of weer geopereerd en wanneer ik dat weet weet ik helaas ook nog niet
Zou leuk zijn!luna2906 schreef:Voor mij de 15e even onder voorbehoud. Als ik het definitief weet, quote ik het lijstje
Je staat erbij!Hailfall schreef:Als Sucha niet mee gaat betekend dat dan dat ik de volgende ben op de lijst die erop komt? Dat zou wel heel gaaf zijn
Van mij mag ze gewoon mee, maar dat hangt natuurlijk ook van de reu-eigenaren af.Habibi schreef:Ik heb gekeken, en de 15e stond nog niets in de agenda. Nu dus wel...
Klein vraagje, wat als Habibi tegen die tijd loops is. (Meestal zo rond september)
Wat mij betreft is ze braaf en gehoorzaam zat om gewoon mee te kunnen, 1 brul en ze is bij me. Maar ik weet niet hoe de andere honden (en met name reuen) eigenaren daarover denken?
En anders maar gewoon heel hard duimen dat ze tot na september wacht met loops worden...
Lijkt mij niet zo handig met reuen in de buurt...? Zowiezo vind ik het niet handig om een loopse hond los te laten lopen in een losloopgebied, eerlijk gezegd. Jouw hond kan wel luisteren, maar dat doen de meeste reuen in een losloopgebied niet als er een loopse teef rondloopt...Habibi schreef:Ik heb gekeken, en de 15e stond nog niets in de agenda. Nu dus wel...
Klein vraagje, wat als Habibi tegen die tijd loops is. (Meestal zo rond september)
Wat mij betreft is ze braaf en gehoorzaam zat om gewoon mee te kunnen, 1 brul en ze is bij me. Maar ik weet niet hoe de andere honden (en met name reuen) eigenaren daarover denken?
En anders maar gewoon heel hard duimen dat ze tot na september wacht met loops worden...
Ilan reageert op dit moment nog niet echt op loopse teven, maar hij is nu ook pas zes maanden. Hoe dat in september is, weet ik nu natuurlijk nog niet.moosje schreef: Van mij mag ze gewoon mee, maar dat hangt natuurlijk ook van de reu-eigenaren af.
En anders moeten we kijken of we de reuen 's morgens kunnen doen, en de teven 's middags, of zoiets.
Dat is ook weer een ding natuurlijk.Scooby schreef:Ilan reageert op dit moment nog niet echt op loopse teven, maar hij is nu ook pas zes maanden. Hoe dat in september is, weet ik nu natuurlijk nog niet.moosje schreef: Van mij mag ze gewoon mee, maar dat hangt natuurlijk ook van de reu-eigenaren af.
En anders moeten we kijken of we de reuen 's morgens kunnen doen, en de teven 's middags, of zoiets.
Ik kan 's ochtends niet, dus als dan de reuen 's middags kunnen en de teven 's ochtends zou dat voor mij heel goed uitkomen. Maar is het handig om alle reuen bij elkaar in één groep te gooien...?!?
Met een loopse teef op de Soesterduinen gaan lopen, lijkt mij zowiezo niet handig. Fotomeeting of niet.moosje schreef:Dat is ook weer een ding natuurlijk.Scooby schreef:Ilan reageert op dit moment nog niet echt op loopse teven, maar hij is nu ook pas zes maanden. Hoe dat in september is, weet ik nu natuurlijk nog niet.moosje schreef: Van mij mag ze gewoon mee, maar dat hangt natuurlijk ook van de reu-eigenaren af.
Ik kan 's ochtends niet, dus als dan de reuen 's middags kunnen en de teven 's ochtends zou dat voor mij heel goed uitkomen. Maar is het handig om alle reuen bij elkaar in één groep te gooien...?!?
We moeten gewoon tegen die tijd even kijken wie er allemaal mee gaan, en wat het meest handig is.
Dat is aan het baasje van de hond, eigen verantwoording.Scooby schreef:Met een loopse teef op de Soesterduinen gaan lopen, lijkt mij zowiezo niet handig. Fotomeeting of niet.
Eigen verantwoording is het zeker. Maar rekening houden met andere (reuen) is wel zo sociaal.moosje schreef:Dat is aan het baasje van de hond, eigen verantwoording.Scooby schreef:Met een loopse teef op de Soesterduinen gaan lopen, lijkt mij zowiezo niet handig. Fotomeeting of niet.
Maar we moeten eerst maar eens afwachten OF ze loops is dan.
Lijkt mij niet zo handig.Habibi schreef:Ik heb gekeken, en de 15e stond nog niets in de agenda. Nu dus wel...
je mag op zich ook wel verwachten dat reuen luisteren naar de baasScooby schreef:Eigen verantwoording is het zeker. Maar rekening houden met andere (reuen) is wel zo sociaal.moosje schreef:Dat is aan het baasje van de hond, eigen verantwoording.Scooby schreef:Met een loopse teef op de Soesterduinen gaan lopen, lijkt mij zowiezo niet handig. Fotomeeting of niet.
Als je met je hond naar een losloopgebied gaat moet je niet verwachten van anderen, mijn meningAsta schreef: je mag op zich ook wel verwachten dat reuen luisteren naar de baas
als iedereen nu eens rekening hield met elkaar heDee schreef:Als je met je hond naar een losloopgebied gaat moet je niet verwachten van anderen, mijn meningAsta schreef: je mag op zich ook wel verwachten dat reuen luisteren naar de baas![]()
Helemaal met een loopse teef niet.
Ja zou leuk zijn als je er op aan kan dat iedereen daar zijn hond onder controle heeft, maar dat is niet zo.
Ik zou mijn hond niet loslaten, al is het een losloopgebied, als ik niet zeker weet dat het goed gaat. Maar zo denkt niet iedereen.
Ik zie op het Erkemederstrand ook regelmatig een loops teefje aan de lijn, tussen veel loslopende honden.
Dan kan je verwachten dat iedereen zijn hond onder appel heeft, maar dat is niet zo. Ik zou het dan gewoon niet opzoeken.
Dat zou inderdaad fijn zijnAsta schreef: als iedereen nu eens rekening hield met elkaar he
maar men wijst alleen maar met het vingertje over het algemeen dat vind ik wel jammer eigenlijkDee schreef:Dat zou inderdaad fijn zijnAsta schreef: als iedereen nu eens rekening hield met elkaar he
Dat mag je verwachten, ja. Maar de roep van de natuur is soms sterker dan het luisteren naar de baas. Persoonlijk vind ik het gewoonweg niet sociaal om met een loopse teef in een losloopgebied te gaan lopen.Asta schreef:je mag op zich ook wel verwachten dat reuen luisteren naar de baasScooby schreef:Eigen verantwoording is het zeker. Maar rekening houden met andere (reuen) is wel zo sociaal.moosje schreef:Dat is aan het baasje van de hond, eigen verantwoording.Scooby schreef:Met een loopse teef op de Soesterduinen gaan lopen, lijkt mij zowiezo niet handig. Fotomeeting of niet.
Daarom moet/ kan je er ook niet vanuitgaan dat andere mensen rekening met jou of je hond houden, want dat doen ze meestal niet.Asta schreef: maar men wijst alleen maar met het vingertje over het algemeen dat vind ik wel jammer eigenlijk
Inderdaad, dat zou heel fijn zijn!Dee schreef:Dat zou inderdaad fijn zijnAsta schreef: als iedereen nu eens rekening hield met elkaar he
Dat mag je verwachten, ja. Maar de roep van de natuur is soms sterker dan het luisteren naar de baas. Persoonlijk vind ik het gewoonweg niet sociaal om met een loopse teef in een losloopgebied te gaan lopen.Asta schreef:je mag op zich ook wel verwachten dat reuen luisteren naar de baasScooby schreef:Eigen verantwoording is het zeker. Maar rekening houden met andere (reuen) is wel zo sociaal.moosje schreef:Dat is aan het baasje van de hond, eigen verantwoording.Scooby schreef:Met een loopse teef op de Soesterduinen gaan lopen, lijkt mij zowiezo niet handig. Fotomeeting of niet.
Maar dat werkt toch twee kanten uit? Eigenaren van een loopse teef, zouden rekening moeten houden met de niet gecastreerde reuen die ook in losloopgebieden rondlopen.Dee schreef:Daarom moet/ kan je er ook niet vanuitgaan dat andere mensen rekening met jou of je hond houden, want dat doen ze meestal niet.Asta schreef: maar men wijst alleen maar met het vingertje over het algemeen dat vind ik wel jammer eigenlijk
Ze zijn er wel hoor, maar sporadisch.
Scooby schreef:Dat mag je verwachten, ja. Maar de roep van de natuur is soms sterker dan het luisteren naar de baas. Persoonlijk vind ik het gewoonweg niet sociaal om met een loopse teef in een losloopgebied te gaan lopen.Asta schreef:je mag op zich ook wel verwachten dat reuen luisteren naar de baasScooby schreef:Eigen verantwoording is het zeker. Maar rekening houden met andere (reuen) is wel zo sociaal.moosje schreef:Dat is aan het baasje van de hond, eigen verantwoording.
Mijn reuen luisteren prima, maar je kunt niet verwachten dat een intacte reu ook nog net zo prima luistert als er een loopse teef onder zijn neus langs loopt.Asta schreef:ik vind het niet sociaal om met niet luisterende honden te gaan lopen in losloopgebied
Hetzelfde geldt voor mij; als ik weet dat er een loopse teef bij zit, blijf ik ook thuis. Ook honden onderling (reuen èn teven!) kunnen op elkaar reageren als er een loopse teef tussen loopt.Dee schreef:Het gaat wel nogal offtopic, maar ik zou als ik in mijn eentje zou zijn, niet met Figo naar de fotomeeting gaan als ik weet dat er een loops teefje rondloopt.
Ik weet dat Figo geen kwaad in zin heeft, maar ik zou het hem ook niet aan willen doen. Ik zeg in mijn eentje omdat vriend meer overwicht op hem heeft dan ik heb.
Zou hem niet moedwillig willen blootstellen aan een loops teefje. Figo is intact, geeft allen maar stress voor alle partijen lijkt mij.