Ja hallooooooooooooo, nu snap ik het niet meer hoor! Een paar dagen geleden had PdB het nog over de "nieuwe" wet, namelijk de RADMaeve schreef:Dat was nog tijdens de RAD regeling, die bestaat niet meer.

Moderator: moderatorteam
Ja hallooooooooooooo, nu snap ik het niet meer hoor! Een paar dagen geleden had PdB het nog over de "nieuwe" wet, namelijk de RADMaeve schreef:Dat was nog tijdens de RAD regeling, die bestaat niet meer.
Ik vroeg me al af waar je die informatie vandaan had, maar je was even vergeten erbij te zeggen dat we het over 10 jaar geleden hebben. Voor zover ik weet gebeuren dat soort dingen nu niet meer hoor.Maeve schreef:Dat was nog tijdens de RAD regeling, die bestaat niet meer.toots schreef:
Ok ik had, en dat is wel een jaar of 10 geleden dat was de periode dat er veel te doen was om de zwarte hondenlijst. Honden die zonder chip gevonden werden en op die lijst stonden en daar is een pittbull , stafford achtige hond er 1 van, vernomen dat ze linea recta naar het paradijs geholpen zouden worden.
Punzel schreef:Ik vroeg me al af waar je die informatie vandaan had, maar je was even vergeten erbij te zeggen dat we het over 10 jaar geleden hebben. Voor zover ik weet gebeuren dat soort dingen nu niet meer hoor.Maeve schreef:Dat was nog tijdens de RAD regeling, die bestaat niet meer.toots schreef:
Ok ik had, en dat is wel een jaar of 10 geleden dat was de periode dat er veel te doen was om de zwarte hondenlijst. Honden die zonder chip gevonden werden en op die lijst stonden en daar is een pittbull , stafford achtige hond er 1 van, vernomen dat ze linea recta naar het paradijs geholpen zouden worden.
Nee, was een blauwe heb de flyer ook gezien en hee hij hangt ook in Wassenaar zag ik toen ik op mijn werk wasCendy schreef:Pakdebal schreef:.
ik zag een flyer in het centrum van Den Haag van een pitbull, die vermist is , met allerlei 06- nummers er bij .
Kan het zijn, dat deze onderling zo verhandeld worden ?... voor , eventueel honden -gevechten ?
Of staat de eigenaar nu op alle vermiste honden-sites met een foto ?.
Hebben jullie wat gezien ?
Deze?
http://www.amivedi.nl/DierDetail.aspx?MeldingId=828943
Denk het wel, staat een flinke beloning op en als je hond je niet interreseert haal je zo weer een nieuwe van MP denk ik dan.Skittles schreef:Watte? Kan iemand niet gewoon zijn geliefde huisdier kwijt zijn?
In een park? welke dan? de parkjes hier als je daar je zaklamp aan doet zien de mensen in hun huizen je lampje brandenPakdebal schreef:Marion. schreef:Waarom in godesnaam, denk je dit? Waarom kan die hond niet gewoon vermist zijn? Het verhandelen van iets kan echt veel beter via marktplaats of de krant hoor.
het is bekend , al jaren geleden , dat er op een groot park 's nachts hondengevechten gebeuren , weet niet nu , maar was toen bekend
met autolampen aan , als verlichting .
en zo'n prachtige beestje trekt wel wat geld aan , was een stoere hond op de foto , of als fok gebruikt kan worden
ze moeten toch ergens vandaan gehaald worden ?
Cendy schreef: Deze?
zuiderparkBrigitte schreef:In een park? welke dan?.
Jee het is ook een hond en net als andere honden kunnen ze ergens van schrikken en weg vluchten etc....Pakdebal schreef:Cendy schreef: Deze?
vind je het niet raar , dat deze soorten ineens " vermist" zijn ?.. of zullen ze gestolen zijn ?.![]()
dit is hem niet
Pat75 schreef: Jee het is ook een hond en net als andere honden kunnen ze ergens van schrikken en weg vluchten etc....
Om kinderen, honden en baasjes te verscheuren natuurlijk.Pakdebal schreef:Pat75 schreef: Jee het is ook een hond en net als andere honden kunnen ze ergens van schrikken en weg vluchten etc....
het zijn geen snuffelaars , geen jagers , wat dan , dat ze weglopen ?..
LEES EENS MENS!!! ERGENS VAN GESCHROKKEN MISCHIEN.Pakdebal schreef:Pat75 schreef: Jee het is ook een hond en net als andere honden kunnen ze ergens van schrikken en weg vluchten etc....
bennie schreef:Die worden hier verhandeld: http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... distance=0
Kans is wel groot dat als ze hem kwijt zijn dat die in het circuit terecht is gekomen.
Op zoek naar hun eigen fanpagina op facebook wellicht.crienepien schreef:Of om te ontdekken in welke loods ze 'ns even lekker een robbertje kunnen vechten
Oh in het Zuiderpark met zijn uitgaansgelegenheden, restaurants, zwembad, middernacht patatkraam, voetbalstadion enz nee dan geloof ik er al helemaal niets meer vanPakdebal schreef:Cendy schreef: Deze?
vind je het niet raar , dat deze soorten ineens " vermist" zijn ?.. of zullen ze gestolen zijn ?.![]()
dit is hem niet
zuiderparkBrigitte schreef:In een park? welke dan?.
We hebben hier gewoon onze eigen Mrs. Bouquet hoorMaylala schreef:Waar zo'n verrekijker al niet goed voor is.
Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
's nachts zwemmen ?..bv ?Brigitte schreef:Oh in het Zuiderpark met zijn uitgaansgelegenheden, restaurants, zwembad, middernacht patatkraam, voetbalstadion enz nee dan geloof ik er al helemaal niets meer van
Nou mijn honden snuffelen wat af hoor hier in de buurt met al die andere honden, zelfs mijn teef snuffelt wat af wordt er weleens gek van lijkt wel een reu. En jagen doen ze hier ook vooral op de vogels en kattenPakdebal schreef:Pat75 schreef: Jee het is ook een hond en net als andere honden kunnen ze ergens van schrikken en weg vluchten etc....
Ja pas maar op.Brigitte schreef:Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
Nou sommige gingen vroeger toen het nog kon stiekem zwemmen hoor haha, toen konden ze nog over de hekken ach die goede oude tijd....Pakdebal schreef:'s nachts zwemmen ?..bv ?Brigitte schreef:Oh in het Zuiderpark met zijn uitgaansgelegenheden, restaurants, zwembad, middernacht patatkraam, voetbalstadion enz nee dan geloof ik er al helemaal niets meer van.. mij al niet gezien, hoor .
bennie schreef:Die worden hier verhandeld: http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... distance=0
Kans is wel groot dat als ze hem kwijt zijn dat die in het circuit terecht is gekomen.
Overdag wel, in je bikini? Of hou je het bij het observeren? In je strandtentje.Pakdebal schreef:'s nachts zwemmen ?..bv ?Brigitte schreef:Oh in het Zuiderpark met zijn uitgaansgelegenheden, restaurants, zwembad, middernacht patatkraam, voetbalstadion enz nee dan geloof ik er al helemaal niets meer van.. mij al niet gezien, hoor .
Ohhh hou op zie het al voor mePat75 schreef:Ja pas maar op.Brigitte schreef:Doe gelijk mijn deur 's nachts op slotPat75 schreef:Bri let je goed op je honden dadelijk worden ze gestolen hoor
Ian is al onderweg op zijn 3wieler om Sjon te pikken die past met wat proppen wel achter in het bakkie
Ja en achter de wawa's en duitse herders enz ook...Pakdebal schreef:bennie schreef:Die worden hier verhandeld: http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... distance=0
dacht ik ook, er zit daar een hele handel achter
Met oppashond en verrekijker!Marion. schreef:Overdag wel, in je bikini? Of hou je het bij het observeren? In je strandtentje.Pakdebal schreef:'s nachts zwemmen ?..bv ?Brigitte schreef:Oh in het Zuiderpark met zijn uitgaansgelegenheden, restaurants, zwembad, middernacht patatkraam, voetbalstadion enz nee dan geloof ik er al helemaal niets meer van.. mij al niet gezien, hoor .