Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat doe je als hond zijnde met deze warmte? *nu met foto*
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Wat doe je als hond zijnde met deze warmte? *nu met foto
ohh dit zou pom ook doen vrees ik :S
Geweldige foto die 'run for your life'
Ik heb nog wat knalrode haarverf over, belangstelling??

Ik heb nog wat knalrode haarverf over, belangstelling??

- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
geweldige foto's. Ik moet wel lachen om je verhaal. Ik herken het maar al te goed. Sproet heeft ook het jagen ontdekt. Heel soms zie je een enorme reebok naar links schieten is Sproet helemaal rechts aan het zoeken. Zo knap hoe die reeen die honden op dwaalspoor kunnen zetten. Maar leuk is anders. Ik baal daar enorm van.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hahaha die laatste foto, geweldig!
Je schrikt je kapot natuurlijk, maar zo achteraf is het wel enorm lollig

Je schrikt je kapot natuurlijk, maar zo achteraf is het wel enorm lollig

- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Oeps... de foto's zijn erg leuk maar ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent!
Mitch heeft dit kunstje ooit eens geflikt met een wei vol schapen toen hij zo'n 9 maanden oud was
Precies tussen de stroomdraden door en maar flink opjagen.. ik wist niet wat ik moest.. verschrikkelijk was het.
Uiteindelijk ben ik hard weggerent en ik bleef maar roepen "Doei Mitch, ik ga weg!".
Gelukkig reageerde hij daar op en kwam via dezelfde weg weer terug!
Mitch heeft dit kunstje ooit eens geflikt met een wei vol schapen toen hij zo'n 9 maanden oud was

Precies tussen de stroomdraden door en maar flink opjagen.. ik wist niet wat ik moest.. verschrikkelijk was het.
Uiteindelijk ben ik hard weggerent en ik bleef maar roepen "Doei Mitch, ik ga weg!".
Gelukkig reageerde hij daar op en kwam via dezelfde weg weer terug!
- Hylos
- Zeer actief
Ja, ik had mn camera weer eens meegenomen. En ach hij kwam toch niet, dus heb ik maar even een paar foto's gemaakt van het tafereel.Bink2009 schreef:Haha ik moet er om lachen maar ik zou me op dat moment ook kapot schamen!Wel grappig dat je er toevallig een foto van gemaakt hebt! "Gelukkig" waren het pinken anders was de boer echt niet blij geweest, volwassen melkkoeien die geschrokken/bang zijn krijgen daar toch zure melk van o.i.d.?
Whahahaha die laatste foto!!

Nouja, kan er nu wel om lachen.. en mooi dat jullie daar van mee kunnen genieten!

Ik zie wel dat ik niet de enige ben! Wat is dat toch wat met die honden.. ze zien een koe of schaap en er is ineens full focus! Waarom krijg ik dat niet als ik met een lap biefstuk sta te zwaaien?

- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
En kon je goed "leuk" blijven toen je hem eenmaal weer te pakken had. Ik heb dit zo erg gelukkig nog niet meegemaakt maar wel iets in die trant. Het lukt mij dan heel goed op poeslief en heel vrolijk iets te zeggen als "vies vuil klote hondje dat je er bent, als je dat nog eens flikt moet ik je toch de kop van de romp af slaan, vind je ook niet vuile sloeber van me".
Enfin, waar je wel blij mee mag zijn is dat die boer het niet gezien heeft. Ik ben hier pas door een boer toegesproken met de mededeling dat hij "zijn" jagers opdracht gegeven heeft loslopende honden af te schieten. Enfin, Ezio mag midden in de winter wel over het veld (met toestemming van die zelfde boer) maar in het voorjaar en zomer tot na de oogst niet. Overigens heeft nog nooit een hond van mij in die periode door de gewassen mogen rennen. Ik had me echter verkeken op wat ik dacht dat gras was, blijkt nu iets van gerst te zijn en toen dat nog heel laag stond liep Ezio daar wel doorheen. Ja sorry, het zal niet meer gebeuren, boer stond volkomen in zijn recht en ik heb 10 x mijn excuses aangeboden. Toen hij echter over "zijn" jagers begon was meteen een stuk van mijn respect voor de man verdwenen. Idioot.
Dus naast dat je hond als een malle achter die koeien aan gaat had ik me ook voor die boer flink geknepen.
Je hebt echter wel een leuke hond, ik hou wel van die mafketels.
Enfin, waar je wel blij mee mag zijn is dat die boer het niet gezien heeft. Ik ben hier pas door een boer toegesproken met de mededeling dat hij "zijn" jagers opdracht gegeven heeft loslopende honden af te schieten. Enfin, Ezio mag midden in de winter wel over het veld (met toestemming van die zelfde boer) maar in het voorjaar en zomer tot na de oogst niet. Overigens heeft nog nooit een hond van mij in die periode door de gewassen mogen rennen. Ik had me echter verkeken op wat ik dacht dat gras was, blijkt nu iets van gerst te zijn en toen dat nog heel laag stond liep Ezio daar wel doorheen. Ja sorry, het zal niet meer gebeuren, boer stond volkomen in zijn recht en ik heb 10 x mijn excuses aangeboden. Toen hij echter over "zijn" jagers begon was meteen een stuk van mijn respect voor de man verdwenen. Idioot.
Dus naast dat je hond als een malle achter die koeien aan gaat had ik me ook voor die boer flink geknepen.
Je hebt echter wel een leuke hond, ik hou wel van die mafketels.