Ik ben eens bij een fokker gaan kijken om het ras eens in het echt te zien en sindsdien helemaal verliefd

Mooi nest hoor! Geniet er van!
Moderator: moderatorteam
MiscommunicatieMaska Catahoulas schreef:Ja, dat is de spetter die ik ken. Heerlijk beest! Dacht even dat je zelf een catahoula had, dus vandaar de verwarring. Haha. Doe Margo maar de groetjes!
Maska Catahoulas schreef:Het zijn niet altijd de meest gemakkelijke persoonlijkheidjes nee. Dus dat eigengereide herken ik wel. Moet zeggen dat onze teef, de mama dus, wel makkelijk, fijngevoelig em zacht van karakter is. de vader is ook erg makkelijk, kan ook goed met alle andere honden, ook intacte reutjes geen probleem. Het hoeft dus niet altijd een moeilijke te zijn. Een ridgeback heeft ook zo zijn aandachtspuntjes, we hebben 2 ridgebacks, waarvan er eentje (een reu) 2 jaar geleden gestorven is. het teefje leeft nog. Bijzondere karakters, maar kon er mee lezen en schrijven. ook zo met magic, de catahoula. heerlijk beest. Mascha heeft haar ontmoet, dus die kan je haar visie onafhankelijke nog geven
Haha, waarschijnlijk houden we haar in co-ownership, en zo nee dan gaat ze waarschijnlijk naar de usa. als dat allebei niet door gaat hebben we nog een geinteresseerde uit Nederland, dus al met al wel een erg kleine kans dat dat alledrie niet door zal gaan.Liselore schreef:Ooooh, zeg dat nou niet, dat er misschien nog een teefje beschikbaar is![]()
Ik ben eens bij een fokker gaan kijken om het ras eens in het echt te zien en sindsdien helemaal verliefd![]()
Mooi nest hoor! Geniet er van!
Maska Catahoulas schreef:leuk om jouw beleving zo nog terug te lezen mascha! fijn dat je het zo hebt ervaren. was sowieso erg leuk jullie ook te ontmoeten. als de tijd ooit daar is en jullie op zoek gaan naar wellicht een catahoula voor jullie familie dan hoef je maar te bellen of te mailen, dan help ik je met zoeken.
Dit dus.Char7 schreef: Ik zou wel een Catahoula willen hoor, maar 2 van die eigenzinnige beesten is me nu nog even te veel van het goede
Wat waren het dan eerst???massam schreef:ohh het worden nu echte hondjes!
Neeltje schreef:Wat waren het dan eerst???massam schreef:ohh het worden nu echte hondjes!![]()
Haha, Klopt ja. Nu komt er wat meer puppy spek aan. en ze rennen nu wat harder.massam schreef:Neeltje schreef:Wat waren het dan eerst???massam schreef:ohh het worden nu echte hondjes!![]()
puppetjes met spillebeentjes
snap ik, dat zijn er al een heleboel. leuk hoor!!Drijver schreef:Dit dus.Char7 schreef: Ik zou wel een Catahoula willen hoor, maar 2 van die eigenzinnige beesten is me nu nog even te veel van het goede
Aan vier Cattles en een Maltezer heb ik nu even mijn handen vol.
Maar het broeit al jaren dus als de gelegenheid zich voor doet...