Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
freskin schreef:Volgens mij is het echt geen tjech....... hij lijkt wel heel erg op een echte wolf.....
Dus ik denk dat dit een ontsnapte wolf hybride is. Ik zou de plaatselijke wolfopvang raadplegen.Dit is echt geen Tjech, dus volgens mij moet hier meer aan de hand zijn. Ik hoop dat er snel uitsluitsel komt.
*edit: Nanna neemt ons in het ootje, denk ik. Dit is een echte wolf. Zo niet, dan heeft ze echt een unicum op de foto gezet.....
Het is Tsjech, met een s tussen de T en de j.
Het zal allemaal wel, maar dit is beslist een TSjech....(waar je je allemaal druk om kan maken.... )
Eerst echt niet en een paar minuten later beslist wel. Wat is het nou?
Beslist wel!
Jeetje......ik ben er in getrapt! Het is dus beslist GEEN Tsjech....... Hahaha, sorry....
Laatst gewijzigd door freskin op 14 jun 2013 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Nanna, als je echt dit dier in het wild tegenkwam zou je de foto's dan niet even aan een instantie laten zien die hier meer mee te maken heeft? Ik vind het eh... niet zo'n jofel idee als jij erachteraan gaat eerlijk gezegd ;-(
Of je ligt gierend achter je pc-scherm... maar gek genoeg begin ik er nu in te geloven dat je dit dier dus idd op de wandeling tegenkwam ;-(
~Suzanne~ schreef:Nanna, als je echt dit dier in het wild tegenkwam zou je de foto's dan niet even aan een instantie laten zien die hier meer mee te maken heeft? Ik vind het eh... niet zo'n jofel idee als jij erachteraan gaat eerlijk gezegd ;-(
Of je ligt gierend achter je pc-scherm... maar gek genoeg begin ik er nu in te geloven dat je dit dier dus idd op de wandeling tegenkwam ;-(
Suzanne, Nanna neemt ons allemaal in de maling. Daar heeft ze op Terschelling waarschijnlijk een avond over zitten bomen terwijl ze zich bezeek.
Kom nou, dat is duidelijk een wolf op de foto, en dat weet Nanna ook wel.
Zelfs ik kan dat zien, en Nanna's kynologische kennis is een stuk groter dan de mijne.
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Nanna schreef:En omdat deze niet schuw was (hij liet zich alleen niet vangen) is het geen wolf
Ik moet toegeven, hij lijkt wel.
De koffie zit in de mik, ik vertrek. Tsjechen vangen.
Nou, euh, Nanna...
Rabïes komt in Duitsland voor. En rabïes zorgt ervoor dat ze hun natuurlijke schuwheid verliezen.
Ik hoop maar dat je 'm in de dierentuin hebt geschoten, dat plaatje
Laatst gewijzigd door Miranda op 14 jun 2013 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Maar voor het geval dr echt een keer een wolf rondrent in het geile Geldrop, Sonja vraagt of je dan even kan melden aan meneer Wolf dat ze heuul gevaarlijk is. Zodat ze niet met staart tussen de benen hoeft weg te rennen. Imago enzo