staat op de site van wel.Machie schreef:Kan je ook gewoon 1 dag meelopen?

Moderator: moderatorteam
staat op de site van wel.Machie schreef:Kan je ook gewoon 1 dag meelopen?
Ja, dat zou kunnen. En weet je, één keer zo'n afstand is wel te doen. Maar drie dagen achter elkaar, daar heb ik geen idee van of me dat lukt. Ik bedoel eigenlijk: of het dan nog leuk is, de moeite waard is.Hilly45 schreef: Als je gezondheidsklachten hebt, is 10km natuurlijk echt wel wat en is het best afwegen, of je dat al dan niet kunt.
Maar ik heb je wel gezien Rami bij de afscheidswandeling toen van Jeannette en denk dat het misschien best mogelijk is. En anders loop je toch 5km de 2e dag ofzo?
Samen gaan?Asta schreef:tiel dat is vast verweggistan
En met je 'hulpje' erbij ?Rami schreef:
Ja, dat zou kunnen. En weet je, één keer zo'n afstand is wel te doen. Maar drie dagen achter elkaar, daar heb ik geen idee van of me dat lukt. Ik bedoel eigenlijk: of het dan nog leuk is, de moeite waard is.![]()
Nou ja, ik baal de laatste tijd gewoon toch wel van mijn 'beperkingen'. Al vallen ze natuurlijk ook wel weer enorm mee. Ik kan zo veel wel. Zoals mijn eigen broek ophouden.
Mooi. Dat is mss wel leuk om te doen met het 3talMJ schreef:staat op de site van wel.Machie schreef:Kan je ook gewoon 1 dag meelopen?
Ja, dat kan ook nog inderdaad.MJ schreef:En met je 'hulpje' erbij ?Rami schreef:
Ja, dat zou kunnen. En weet je, één keer zo'n afstand is wel te doen. Maar drie dagen achter elkaar, daar heb ik geen idee van of me dat lukt. Ik bedoel eigenlijk: of het dan nog leuk is, de moeite waard is.![]()
Nou ja, ik baal de laatste tijd gewoon toch wel van mijn 'beperkingen'. Al vallen ze natuurlijk ook wel weer enorm mee. Ik kan zo veel wel. Zoals mijn eigen broek ophouden.
Oh...en
Maar ik heb wel een prachtige vouwcaravan he. Je hebt een heel deksel (ver van de grond) voor jou, Silka en Sam. En gewoon smokkelent kan toch ook? Ik hoef in elk geval geen medaille.Rami schreef:Ja, dat zou kunnen. En weet je, één keer zo'n afstand is wel te doen. Maar drie dagen achter elkaar, daar heb ik geen idee van of me dat lukt. Ik bedoel eigenlijk: of het dan nog leuk is, de moeite waard is.Hilly45 schreef: Als je gezondheidsklachten hebt, is 10km natuurlijk echt wel wat en is het best afwegen, of je dat al dan niet kunt.
Maar ik heb je wel gezien Rami bij de afscheidswandeling toen van Jeannette en denk dat het misschien best mogelijk is. En anders loop je toch 5km de 2e dag ofzo?![]()
Haha, nee ik hoef ook absoluut geen medaille.Marion. schreef:Maar ik heb wel een prachtige vouwcaravan he. Je hebt een heel deksel (ver van de grond) voor jou, Silka en Sam. En gewoon smokkelent kan toch ook? Ik hoef in elk geval geen medaille.Rami schreef:Ja, dat zou kunnen. En weet je, één keer zo'n afstand is wel te doen. Maar drie dagen achter elkaar, daar heb ik geen idee van of me dat lukt. Ik bedoel eigenlijk: of het dan nog leuk is, de moeite waard is.Hilly45 schreef: Als je gezondheidsklachten hebt, is 10km natuurlijk echt wel wat en is het best afwegen, of je dat al dan niet kunt.
Maar ik heb je wel gezien Rami bij de afscheidswandeling toen van Jeannette en denk dat het misschien best mogelijk is. En anders loop je toch 5km de 2e dag ofzo?![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga me ook opgeven.Hilly45 schreef:Vanaf Groningen is Tiel pas ver weg.![]()
Rami, godzijdank kun je heel veel ook nog wel, maar je mag best wel (eens) balen, dat je lijf je beperkingen oplegt. Je kunt ook zeggen; 1e dag 5km, eerst maar eens aftasten hoe dat gaat. En dan verder zien. De moeite waard zal het wel zijn, ook al is het 5km, want wij zijn er ook he? Haha.
Kortom, ik geef me ook mooi op. Heb het al vaker gewild, maar toen kon ik niet. Nu wel.
Rami schreef:Je hebt helemaal gelijk. Ik ga me ook opgeven.Hilly45 schreef:Vanaf Groningen is Tiel pas ver weg.![]()
Rami, godzijdank kun je heel veel ook nog wel, maar je mag best wel (eens) balen, dat je lijf je beperkingen oplegt. Je kunt ook zeggen; 1e dag 5km, eerst maar eens aftasten hoe dat gaat. En dan verder zien. De moeite waard zal het wel zijn, ook al is het 5km, want wij zijn er ook he? Haha.
Kortom, ik geef me ook mooi op. Heb het al vaker gewild, maar toen kon ik niet. Nu wel.
Anders toch een rolstoel mee en lopen wanneer en zolang het lukt en er kan vast om de beurt geduwd worden.Rami schreef:Ja, dat kan ook nog inderdaad.MJ schreef:En met je 'hulpje' erbij ?Rami schreef:
Oh...en![]()
Zou wel heeeel erg gezellig zijn.
Ik ook. Super initiatief!MJ schreef:Gaaf joh meiden en Poedeltje !
Ik heb er ongelooflijk veel zin in !
klinkt niet triestbouvierpoedel schreef:Zal ik eens over na gaan denken.
Lijkt mij wel leuk als een soort kleine vacantie ,oh dat klinkt triest.![]()
Zou dat lukken met 5 honden in een trekkerhutje.?
Ha, ik heb een prachtige loophulp hoor. De Jeep onder de rollators.bouvierpoedel schreef:Anders toch een rolstoel mee en lopen wanneer en zolang het lukt en er kan vast om de beurt geduwd worden.Rami schreef:Ja, dat kan ook nog inderdaad.MJ schreef:En met je 'hulpje' erbij ?Rami schreef:
Oh...en![]()
Zou wel heeeel erg gezellig zijn.
Hoeven de duwers hun rollator ook niet mee te nemen.
volgens mij loop je wel best vrij hoor ,Marion.Niet hutje mutje en zijn er ook heel veel stukken waar de honden los kunnen.Marion. schreef:
Het is ongeveer getrut op de meter. Jij bent toch ook wel eens 3 uur aan het keuvelen in je tuin? Nou, dan leg je dezelfde afstand af. 10 km is echt niks
Anders kom ik gezellig bij je, Boefpoedel. Met 1,5 hond.MJ schreef:klinkt niet triestbouvierpoedel schreef:Zal ik eens over na gaan denken.
Zou dat lukken met 5 honden in een trekkerhutje.?en tuurlijk past dat 5 honden in een hutje.
Dacht ik heel stoer jouw rolstoel te kunnen duwen terwijl ik alleen maar steun zocht voor mijn eigen verkreukelde kippenkarkas en zo mijn imago groot kon houden.Rami schreef:Anders kom ik gezellig bij je, Boefpoedel. Met 1,5 hond.MJ schreef:klinkt niet triestbouvierpoedel schreef:Zal ik eens over na gaan denken.
Zou dat lukken met 5 honden in een trekkerhutje.?en tuurlijk past dat 5 honden in een hutje.
Gaan we samen zielig zitten zijn.
10 maanden ,10 km moet lukken.Sanne!! schreef:OEhhh!!!
Dat zou wel heel leuk zijn.
Zit alleen ff te twijfelen of 10 tegen die tijd wel kan voor Nala.
Ze is dan 6 maanden ongeveer.
En wie weet hoe ik erbij loop tegen die tijd met een trekkend ongeleid projectiel ofzo.
Kamperen met zon druktemakert....
Hmmm ik weet het nog niet.
Nou voor mij gaat het niet door dus.MJ schreef:Ow jongens wacht...
ik had dit gelezen :Voor de 20ste keer organiseert Honden Sport Vereniging Tiel dit jaar het wandelsport evenement voor baas en hond. Iedereen die één of meerdere honden heeft, groot of klein, kan aan dit evenement deelnemen samen met familie, vrienden, buren en kennissen. Er kan gekozen worden uit 3 afstanden; ongeveer 2,5 km, 5 km of 10 km. De routes zullen in Tiel en omgeving worden uitgezet.
en zie nu dit staat toen ik me in wilde schrijven.
http://www.hw3d.hsvtiel.nl/
lees even door ..het is dus niet loslopend en max 2 honden per persoon zie ik opeens staan.
Voorwaarden
= verplicht
1. De regels van de lokale overheden dienen te worden nageleefd.
2. Wij verzoeken u vriendelijk om de starttijden in acht te nemen.
3. U wordt geacht zich elke dag aan- én af te melden bij het Startbureau.
4. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, laat ons dat weten. Restitutie van inschrijfgeld is niet mogelijk.
5. De aanwijzingen van de Organisatie dienen te worden opgevolgd.
6. Zieke honden zijn uitgesloten van deelname.
7. Loopse honden mogen deelnemen. Wel wordt u verzocht uw hond extra goed in de gaten te houden en indien mogelijk afstand tot andere honden te bewaren.
8. Loslopende honden tijdens de wandeling zijn niet toegestaan.
9. Elke wandelaar mag met maximaal 2 honden deelnemen.
10. Minimum leeftijd hond voor deelname is 6 maanden voor ±2,5 km, 8 maanden voor ±5 km en 10 maanden voor ±10 km.
11. Minimum leeftijd deelnemer 16 jaar. Indien jonger dan 16 jaar deelname alleen mogelijk onder begeleiding van een volwassene.
12. U wordt geacht tijdens de wandeling tenminste 2 poepzakjes bij u te hebben. Mocht uw hond de behoefte onderweg doen, ruimt u het dan op. Er zijn gratis poepzakjes verkrijgbaar in het clubgebouw.
13. Honden zijn toegestaan in het clubgebouw. Wel wordt u verzocht uw hond kort aan de lijn te houden. Probeer zoveel mogelijk direct contact met andere honden te vermijden.
14. U bent verplicht uw hond te hebben laten vaccineren tegen hondenziekte, parvo en kennelhoest.
15. Deelnemers dienen een verzekering voor Wettelijke Aansprakelijkheid te hebben afgesloten.
16. Geef uw hond minstens 2 uur voor de wandeling geen eten i.v.m. het mogelijke risico van een maagtorsie.
17. De HW3D-organisatie van HSV-Tiel is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van geld of goederen, of voor schade aan personen of eigendommen van personen.
18. De organisatie behoudt zich het recht voor, indien dit noodzakelijk blijkt, de wandelroute aan te passen of af te gelasten.
19. Indien naar het oordeel van de dienstdoende veterinair
Haha, ik duw jou gewoon met mijn Jeep. En samen zingen en bier drinken. Ik teken er voor.bouvierpoedel schreef:Dacht ik heel stoer jouw rolstoel te kunnen duwen terwijl ik alleen maar steun zocht voor mijn eigen verkreukelde kippenkarkas en zo mijn imago groot kon houden.Rami schreef:Anders kom ik gezellig bij je, Boefpoedel. Met 1,5 hond.MJ schreef:klinkt niet triestbouvierpoedel schreef:Zal ik eens over na gaan denken.
Gaan we samen zielig zitten zijn.
Maar das dus ook in duigen.![]()
Oh een klaagzang lijkt mij leuk.Kratje bier en Hazes op luid heerlijk.
![]()
Oh, da's dan wel heel erg jammer voor de mensen met meer dan twee honden...MJ schreef:Ow jongens wacht...
ik had dit gelezen :Voor de 20ste keer organiseert Honden Sport Vereniging Tiel dit jaar het wandelsport evenement voor baas en hond. Iedereen die één of meerdere honden heeft, groot of klein, kan aan dit evenement deelnemen samen met familie, vrienden, buren en kennissen. Er kan gekozen worden uit 3 afstanden; ongeveer 2,5 km, 5 km of 10 km. De routes zullen in Tiel en omgeving worden uitgezet.
en zie nu dit staat toen ik me in wilde schrijven.
http://www.hw3d.hsvtiel.nl/
lees even door ..het is dus niet loslopend en max 2 honden per persoon zie ik opeens staan.
Voorwaarden
= verplicht
1. De regels van de lokale overheden dienen te worden nageleefd.
2. Wij verzoeken u vriendelijk om de starttijden in acht te nemen.
3. U wordt geacht zich elke dag aan- én af te melden bij het Startbureau.
4. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, laat ons dat weten. Restitutie van inschrijfgeld is niet mogelijk.
5. De aanwijzingen van de Organisatie dienen te worden opgevolgd.
6. Zieke honden zijn uitgesloten van deelname.
7. Loopse honden mogen deelnemen. Wel wordt u verzocht uw hond extra goed in de gaten te houden en indien mogelijk afstand tot andere honden te bewaren.
8. Loslopende honden tijdens de wandeling zijn niet toegestaan.
9. Elke wandelaar mag met maximaal 2 honden deelnemen.
10. Minimum leeftijd hond voor deelname is 6 maanden voor ±2,5 km, 8 maanden voor ±5 km en 10 maanden voor ±10 km.
11. Minimum leeftijd deelnemer 16 jaar. Indien jonger dan 16 jaar deelname alleen mogelijk onder begeleiding van een volwassene.
12. U wordt geacht tijdens de wandeling tenminste 2 poepzakjes bij u te hebben. Mocht uw hond de behoefte onderweg doen, ruimt u het dan op. Er zijn gratis poepzakjes verkrijgbaar in het clubgebouw.
13. Honden zijn toegestaan in het clubgebouw. Wel wordt u verzocht uw hond kort aan de lijn te houden. Probeer zoveel mogelijk direct contact met andere honden te vermijden.
14. U bent verplicht uw hond te hebben laten vaccineren tegen hondenziekte, parvo en kennelhoest.
15. Deelnemers dienen een verzekering voor Wettelijke Aansprakelijkheid te hebben afgesloten.
16. Geef uw hond minstens 2 uur voor de wandeling geen eten i.v.m. het mogelijke risico van een maagtorsie.
17. De HW3D-organisatie van HSV-Tiel is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van geld of goederen, of voor schade aan personen of eigendommen van personen.
18. De organisatie behoudt zich het recht voor, indien dit noodzakelijk blijkt, de wandelroute aan te passen of af te gelasten.
19. Indien naar het oordeel van de dienstdoende veterinair
Ja, da's ook een idee, wellicht...Mit schreef:Is het dan geen idee om zelf zoiets te organiseren?
Eventueel met klein bedrag om mee te doen wat naar een goed doel gaat ofzo?