Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hertengewei
Moderator: moderatorteam
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Aantal honden: 1
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Re: Hertengewei
Cyntha krijgt ze wel omdat ze rund e.d. niet verdraagt. Ik gebruik voor haar de doorkliefde versie, de Easy. Met de normale kon ze niets dus was de interesse direct weg, maar de easy is wel prettig omdat ze daar niet heel hard op hoeft te bijten. 't Is dan meer een kwestie van schrapen en af en toe zachtere kleine stukjes eraf knabbelen. Daar amuseert ze zich prima mee, en op deze manier lijdt haar gebit er tot nu toe niet onder.
- Simonne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Yorkshire Terrier
Waar haal je die Easy vandaan?
Groetjes,
Simonne

"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
Simonne

"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
hertengeweien zijn ook keihard, dat moeten ze ook wel zijn, als je ziet waar de hert ze voor heeft.
er bestaat zoveel kauwmateriaal voor honden, waarom zou je dan in hemelsnaam een hertengewei geven?
er bestaat zoveel kauwmateriaal voor honden, waarom zou je dan in hemelsnaam een hertengewei geven?
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik geef ze bv omdat Kenzo niets anders verdraagt om te knagen en verder kvv krijgt, dus nooit zijn tanden echt gebruikt. Bij Kenzo zat er veel plak altijd op zijn tanden en om dat eraf te halen moest hij een roesje (en ik hou niet van roesjes) Izzy haar gebit was ook niet echt super toen ze hier kwam. Nu hebben ze weer mooiere tanden en het meeste (bruine) plak is erafEmma schreef:hertengeweien zijn ook keihard, dat moeten ze ook wel zijn, als je ziet waar de hert ze voor heeft.
Amy en nu ook Ivy zitten er meer op te sabbelen
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- dagmar88
- Zeer actief
Na de hele uitleg te hebben gelezen, vond ik het al niets meer.
http://www.puurnatuurvoer.nl/c-1448749/ ... r-de-hond/
Hier gaan ze zeker kleine stukjes verstoppen en proberen te kraken/inslikken.
Het schijnt zachter te worden wanneer je het een tijdje in water legt.
http://www.puurnatuurvoer.nl/c-1448749/ ... r-de-hond/
Hier gaan ze zeker kleine stukjes verstoppen en proberen te kraken/inslikken.
Het schijnt zachter te worden wanneer je het een tijdje in water legt.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
maar als hij Kvv krijgt, verdraagt hij dan geen eendennekken?Demi schreef:Ik geef ze bv omdat Kenzo niets anders verdraagt om te knagen en verder kvv krijgt, dus nooit zijn tanden echt gebruikt. Bij Kenzo zat er veel plak altijd op zijn tanden en om dat eraf te halen moest hij een roesje (en ik hou niet van roesjes) Izzy haar gebit was ook niet echt super toen ze hier kwam. Nu hebben ze weer mooiere tanden en het meeste (bruine) plak is erafEmma schreef:hertengeweien zijn ook keihard, dat moeten ze ook wel zijn, als je ziet waar de hert ze voor heeft.
Amy en nu ook Ivy zitten er meer op te sabbelen
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Onder andere op de link die Dagmar hierboven heeft gepost.Simonne schreef:Waar haal je die Easy vandaan?
Dat ze na een nachtje in water te hebben gelegen zacht worden, klopt niet. Uitgeprobeerd met een gewone antler maar bleef erg hard.
- Simonne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Yorkshire Terrier
Dank je wel!
Groetjes,
Simonne

Simonne

- SandraMecx
- Actief
- Mijn ras(sen): West highland white terrier
- Aantal honden: 3
Hier twee westies die er gek op zijn.
De pup heeft een hele waar ze meer mee speelt dan iets anders.
Ook heeft ze halve. Die schraapt ze eerst leeg en op de buitenkant kauwt ze regelmatig.
Voor onze senior heb ik dan de gezaagde plakken.
Daar kan zij lekker mee uit de voeten zonder flink haar tandvlees open te halen.
De pup heeft een hele waar ze meer mee speelt dan iets anders.
Ook heeft ze halve. Die schraapt ze eerst leeg en op de buitenkant kauwt ze regelmatig.
Voor onze senior heb ik dan de gezaagde plakken.
Daar kan zij lekker mee uit de voeten zonder flink haar tandvlees open te halen.
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Knoep vindt er geen hol aan en die vreet letterlijk alles..De teckel van mn werk vindt ze wel heerlijk, heb de link door gegeven
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Ik heb ooit een stuk van zo'n 30 cm gekocht voor puppendup Zinzi toen ze een maand of 6 was, ze had veel kauwbehoefte dus ik dacht ideaal.......ze had hem in een half uurtje op
geen succes dus 
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!