Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
renee-uk schreef:welnee, ik ben een bofferd met haar!
ik wou een makkelijk hondje en dat is ze niet, maar ik denk wel dat ik de hond gekregen heb die ik nodig had.
en het is gewoon ook vreselijk leuk.
het doet me denken aan de puppentijd van jan, toen ging ik de wereld ook helemaal door zijn ogen bekijken.
nou is rita wel een erg grote pup natuurlijk, maar toch
Dat zeg je mooi, de hond die je nodig had, je doet het geweldig Renee
Krijg het idee dat het arme beestje weinig leuke dingen in dr leven heeft meegemaakt.
Fijn dat ze het bij treft en dat ze nog een heerlijke oude dag mag beleven en hopelijk mag je daar nog heel wat jaren van genieten.
Ook leuk om te lezen hoe de vorderingen gaan.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra
Ik vind het zo leuk om je updates elke keer te lezen, ik denk echt dat jullie elkaar nodig hebben.
Wat lief dat ze al zo dicht bij je wilt slapen, ik zie het helemaal voor me hoe ze dat grote lijf er tussen gewurmd heeft.
Cheetah schreef:Ik ben meer een meelezer dan een prater maar ik geniet van je beschrijvingen over het ontdekken van elkaar.
het is heerlijk om een hond langzaam aan te leren kennen en het karakter en eigenaardigheden te ontdekken en ik denk dat hetzelfde voor Rita geldt.
Voor mij mogen de updates ook doorgaan en foto's zijn natuurlijk ook altijd welkom
Ik geniet van je updates Renee, Rita lijkt me een heerlijke hond.
Ontzettend knap dat ze alles zo snel oppikt, zeker omdat ze weinig gewend is en alles een groot avontuur is.
Ze moet duidelijk al behoorlijk vertrouwen in je hebben, mooi.
die komt er nooit meer vanaf
heb het bed inmiddels verplaatst naar een wat betere plek, want zo midden in ons kleine kamertje is ook niks.
dat wordt me de verdere middag maar bezighouden met het op- en wegruimen van de troep op de bench, kan dat bed mooi in die hoek.
en vanavond ga ik vriendje maar lief aankijken of ie er een grote plank boven wil monteren
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Geloof dat ze dat nieuwe bed een uitstekende keuze vindt
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje schreef:Geloof dat ze dat nieuwe bed een uitstekende keuze vindt
ik weet het wel zeker
maar wat moet ik nou toch met al die troep die op de bench staat.....
ik kijk ernaar en de moed zakt me in de schoenen: ik heb geen andere plek voor die rotzooi
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
ranetje schreef:Geloof dat ze dat nieuwe bed een uitstekende keuze vindt
ik weet het wel zeker
maar wat moet ik nou toch met al die troep die op de bench staat.....
ik kijk ernaar en de moed zakt me in de schoenen: ik heb geen andere plek voor die rotzooi
Zie advies van Inge
Inge O schreef:heb je ook nergens anders een plek voor dat kussen? jan en gina hadden waarschijnlijk toch ook elk een plek?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Wat ontzettend goed gaat het. Jeetje je hebt ook zo'n heerlijk bed gekocht voor Rita dat ze echt nooit meer weg wil. Een gouden huis! Moet ze wel in de bench. Misschien niet meer nodig op termijn.