Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Foto's van [blijkbaar, grmbl] een wespennest.

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Foto's van [blijkbaar, grmbl] een wespennest.

Ongelezen bericht door Zamunda »

Lynnepien schreef:De werksters zijn idd nog niet uitgekomen (ik heb al 3 jaar op rij een wespennest in de buurt dus ik weet er onderhand wel wat van :mrgreen:), dus deze kan je makkelijk verwijderen. Als je nog geen wespen errond ziet, zullen er sowieso nog geen werksters zijn (of misschien nog larfjes), daar is het eigenlijk ook nog wel wat vroeg voor, tenzij de koningin héél vroeg begonnen is aan haar nest (lijkt me sterk met deze temperaturen). De koningin kan steken maar nou ja, die heb je zo even weggemept hoor. Eerder deze maand was er weer een koningin die het super vond om een nestje te starten onder mijn dakgoot, die heb ik even een mep met de vliegenmepper gegeven en sindsdien niet meer gezien.
Nee, zie er inderdaad nog geen wespen rond. Misschien dat ik vanmiddag maar eens de stoute schoenen aan ga trekken haha. Beetje afleiding door iets nuttigs te doen ;) .
Theraposa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Theraposa »

Een begin van een wespen nest hihi.
Afbeelding
Hera

Ongelezen bericht door Hera »

Zo'n koningin is toch gewoon 1 dikke wesp? Die kan je ook gewoon dood meppen toch? Zou dat doen, anders begint ze weer ergens anders een nest..
Zamunda
Zeer actief

Hera schreef:Zo'n koningin is toch gewoon 1 dikke wesp? Die kan je ook gewoon dood meppen toch? Zou dat doen, anders begint ze weer ergens anders een nest..
Moet ik 'r eerst nog zien te vinden :mrgreen: .
Hera

Ongelezen bericht door Hera »

Haha ja oke, maar omdat je zei dat je wou wachten tot koningin niet thuis was.. Ik zou d'r juist opwachten (in een imkerpak, dat wel :D) en dan lekker met nest en al pletten.. Enge beesten.
Zamunda
Zeer actief

Ja das nou balen, ik heb net vorige week m'n imkerpak in de kliko gegooid :oeps: .
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”