Je kan het bespreken, maar ik verwacht dat zij vanuit de constitutie van jouw hond werkt en dan zullen daar over het algemeen geen complexmiddelen aan te pas komen, maar een bepaalde formule op maat van je hond worden afgestemd in hogere potenties of wellicht op basis van kruiden (weet niet of zij daar mee werkt).Qwea schreef:Jup, ik was al van mijn geloof afgestapt en ga me er idd maar aan wagen. Kan ik dan beter dus die Harpagophytum D6 en macsamuel met haar bespreken ipv zelf beginnen te geven?Goldendelicious schreef:Qwea schreef:Ik heb Dinsdag een afspraak in Heemskerk bij jyoti.renee-uk schreef:ik denk persoonlijk dat bij artrose massage niet zo heel veel zin heeft, dat lijkt me effectiever bij spierproblemen.
ik zou zelf voor de acupunctuur gaan, maar misschien is er wel een da die beide doet en die zelf kan inschatten wat het beste voor jouw hond is op dit moment.Goedzo. Succes dan.
Zij kan je hond ook helpen op het gebied van natuurlijke pijn- en ontstekingsremming. Ik zou daar voor open staan, want het kan je hond veel bijwerkingen van conventionele pijnstilling schelen.
Als je dinsdag gaat, dan zou ik het nu niet aanschaffen. Maar...........ik gaf dus wel al meteen krillolie of visolie in hoge dosering (krillolie in de aanbieding bij De Tuinen 2 voor 1). Kruiden ga ik je nu niet adviseren, omdat je ook al pijnstilling geeft en dat moet je onder begeleiding doen, wil je dat afbouwen.
Vaak zie je na een acupunctuurbehandeling vrijwel snel resultaat, maar geef het ten minste 2 behandelingen de kans. Jouw hond wordt volledig in balans gebracht, niet alleen wat je denkt pijnbestrijding, maar ook op energie, uithoudingsvermogen etc. Ben wel benieuwd hoe je het ervaart en vooral of je hond er baat bij gaat krijgen.