Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zou het fijn zijn als....
Moderator: moderatorteam
-
nathalie71
Re: Zou het fijn zijn als....
Het klinkt allemaal wel goed bij jullie.
Ik heb een mailtje gestuurd naar iemand die een Shih-Tzu heeft.Rustig teefje 3 jaar gesteriliseerd .Via bemiddeling..Dat zou een hele goede match kunnen zijn.Even afwachten op een reactie.Heb informatie gevraagd.
Zou altijd een keer(als ze nog geen huisje heeft gevonden)op neutraal gebied een stukje kunnen wandelen met beide hondjes.Nou is Dydo geen territorium hondje.Alle buur hondjes mogen rustig naar binnen wandelen.
Ben benieuwd of ze er nog is.......
Ik heb een mailtje gestuurd naar iemand die een Shih-Tzu heeft.Rustig teefje 3 jaar gesteriliseerd .Via bemiddeling..Dat zou een hele goede match kunnen zijn.Even afwachten op een reactie.Heb informatie gevraagd.
Zou altijd een keer(als ze nog geen huisje heeft gevonden)op neutraal gebied een stukje kunnen wandelen met beide hondjes.Nou is Dydo geen territorium hondje.Alle buur hondjes mogen rustig naar binnen wandelen.
Ben benieuwd of ze er nog is.......
-
nathalie71
Het teefje van 3 heeft al een baasje helaas, maar....
Er is nog een ander teefje in de bemiddeling van 2 jaar oud.
Als het goed is word ik daar vanavond nog over gemaild.
Ik hoop zo dat kan en dat het klikt.
Dan hoef ik verder ook niet meer te zoeken en na te denken over hoe nu verder.Dan valt er in de toekomst niet opeens een gat om het zo maar te zeggen.
Dan heeft Dydo een maatje,Shih-Tzu`s kunnen oud worden en wat ook wel een prettige bijkomstigheid is is dat de verzekering niet zo hoog is tot 3 jarige leeftijd.
Mijn buurhondje waar ik wel eens op pas is ook een Shih-Tzu van bijna 2 en daar kan Dydo ook heel goed mee,zij loopt hier geregeld over de vloer of wij bij hun.
Dydo wordt daar wel blij van.
Nou ik hoop dat er wat positiefs uit komt.
Gezeldschaps-hondjes zijn nu eenmaal wel populair dus ik hoop maar dat ik de eerste ben die reageert!
Spannend!!!
Er is nog een ander teefje in de bemiddeling van 2 jaar oud.
Als het goed is word ik daar vanavond nog over gemaild.
Ik hoop zo dat kan en dat het klikt.
Dan hoef ik verder ook niet meer te zoeken en na te denken over hoe nu verder.Dan valt er in de toekomst niet opeens een gat om het zo maar te zeggen.
Dan heeft Dydo een maatje,Shih-Tzu`s kunnen oud worden en wat ook wel een prettige bijkomstigheid is is dat de verzekering niet zo hoog is tot 3 jarige leeftijd.
Mijn buurhondje waar ik wel eens op pas is ook een Shih-Tzu van bijna 2 en daar kan Dydo ook heel goed mee,zij loopt hier geregeld over de vloer of wij bij hun.
Dydo wordt daar wel blij van.
Nou ik hoop dat er wat positiefs uit komt.
Gezeldschaps-hondjes zijn nu eenmaal wel populair dus ik hoop maar dat ik de eerste ben die reageert!
Spannend!!!
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
- Aantal honden: 1
En, wat zeiden ze?
-
nathalie71
Nou er ging even iets niet goed,ik kreeg een mailtje over een ander hondje.
Waarschijnlijk is mijn mail naar de verkeerder gestuurd.
Heb weer even contact op genomen met de bemiddeling,maar ja het is al laat dus weet niet of ik vandaag nog een reactie krijg....
Ze houden het wel spannend.....
Waarschijnlijk is mijn mail naar de verkeerder gestuurd.
Heb weer even contact op genomen met de bemiddeling,maar ja het is al laat dus weet niet of ik vandaag nog een reactie krijg....
Ze houden het wel spannend.....
-
nathalie71
Nou,ze gaf aan dat dit teefje niet zo rustig was,eerder druk en springerig.
(Misschien te begeleiden?)
Wel heel erg vrolijk en knuffelig.
Ze houdt niet van katten (die heb ik niet maar misschien op straat een probleem?,Ook af te leren mocht dat zo zijn.)
Alleen is ze niet geholpen,dat was de andere wel.
Dan zou ik haar moeten steriliseren want ik ga Dydo niet meer laten castreren.Hij heeft nu wel een implantaat i.v.m.met de prostaat problemen die hij toen heeft gehad.
Maar dat zijn wel extra kosten er bij want dat wordt niet vergoed.
Ze schreef:
Ze is wel overdreven vrolijk, heel erg druk dus, en erg springerig vooral lastig bij kinderen.
Nou ja mijn kinderen maakt dat niet uit i.i.g.en ik denk dat dat wel af te leren is.
Dus ja....??...
Ik weet niet of ik Dydo daar een plezier mee doe.Ik zelf vind dat geen probleem maar het hondje moet niet over Dydo heen walsen.
Ik heb nog wat informatie gevraagd over haar gedrag.
Wordt vervolgd.
Meningen zijn welkom.
(Misschien te begeleiden?)
Wel heel erg vrolijk en knuffelig.
Ze houdt niet van katten (die heb ik niet maar misschien op straat een probleem?,Ook af te leren mocht dat zo zijn.)
Alleen is ze niet geholpen,dat was de andere wel.
Dan zou ik haar moeten steriliseren want ik ga Dydo niet meer laten castreren.Hij heeft nu wel een implantaat i.v.m.met de prostaat problemen die hij toen heeft gehad.
Maar dat zijn wel extra kosten er bij want dat wordt niet vergoed.
Ze schreef:
Ze is wel overdreven vrolijk, heel erg druk dus, en erg springerig vooral lastig bij kinderen.
Nou ja mijn kinderen maakt dat niet uit i.i.g.en ik denk dat dat wel af te leren is.
Dus ja....??...
Ik weet niet of ik Dydo daar een plezier mee doe.Ik zelf vind dat geen probleem maar het hondje moet niet over Dydo heen walsen.
Ik heb nog wat informatie gevraagd over haar gedrag.
Wordt vervolgd.
Meningen zijn welkom.
Laatst gewijzigd door nathalie71 op 19 mei 2013 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Skittles
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Monstertjes.
- Aantal honden: 2
Nou ik zou even verder zoeken. Ik zou zo'n druk flodderding niet bij een rustig ouwetje zetten....Het hoeft toch niet morgen al?
Er komt vast een rustiger/geschikter hondje op je pad.
Er komt vast een rustiger/geschikter hondje op je pad.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Lijkt me ook niet zo'n gelukkige match, een springerig jong ding bij een ouder hondje met patella
Maar meer omdat hij door het wilde spelen en meer rennen misschien meer last van zijn gewrichten kan krijgen?
Wij hebben bijna twee jaar terug Sidney, een herplaatser van 7 maanden bij Boyke van toen 8 gezet. Hij was dan nog niet zo heel oud, maar werd slechtziend door staar dus ik heb ook wel even getwijfeld. Ze zijn nu dus 10 en 2 en het gaat heel erg goed. Boyke is erg opgeleefd door Sidney, ze stoeien en rennen door de tuin. Als hij er geen zin meer in heeft, geeft hij haar een snauw en druipt ze wel af. Het ligt denk ik erg aan de honden en hoe ze matchen. Bij ons is het een gelukkige match gebleken, maar als je hond niet van drukte houdt, zal het anders kunnen liggen.
Wij hebben bijna twee jaar terug Sidney, een herplaatser van 7 maanden bij Boyke van toen 8 gezet. Hij was dan nog niet zo heel oud, maar werd slechtziend door staar dus ik heb ook wel even getwijfeld. Ze zijn nu dus 10 en 2 en het gaat heel erg goed. Boyke is erg opgeleefd door Sidney, ze stoeien en rennen door de tuin. Als hij er geen zin meer in heeft, geeft hij haar een snauw en druipt ze wel af. Het ligt denk ik erg aan de honden en hoe ze matchen. Bij ons is het een gelukkige match gebleken, maar als je hond niet van drukte houdt, zal het anders kunnen liggen.
-
tineke
Met de juiste match zou het best leuk kunnen zijn ,ook voor een al wat ouder hondje.
-
nathalie71
Nou,de Match is er!!!
Dit is Vlinder (zo heet ze weet niet of ik dat nog ga veranderen want ze luisterd er goed naar)
Ze is heel lief en rustig,en voorzichtig.

Ik zal er een nieuw topic van maken
Dit is Vlinder (zo heet ze weet niet of ik dat nog ga veranderen want ze luisterd er goed naar)
Ze is heel lief en rustig,en voorzichtig.

Ik zal er een nieuw topic van maken
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Leuk zeg, gefeliciteerd 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."