Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Héle harige vogels + eekhoorn *upd nwe fotos eekhoorn

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

sylviawallie
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): santos onze newfoundlander en luna en roxy onze franse bulldogjes

Re: Héle harige vogels + eekhoorn *upd nwe fotos eekhoorn

Ongelezen bericht door sylviawallie »

ik doe dat ook altijd met onze newfy , borstel hem buiten , de kraaien die hier in onze dakgoot een nest hebben zijn er ook dol op , alleen vorig jaar was er een jong die uit wilde vliegen en die bleef aan de dakgoot hangen , brandweer erbij want hij hing op de kop .
ze hebben hem/haar naar beneden gehaald en toen bleek dat het pootje helemaal afgekneld was door honde haar en dus een lange sliert had gevormd waardoor hij dus ook ergens aan vast zat en niet weg kon vliegen ,waarschijnlijk zou hij het pootje verliezen .
ze hebben de kraai mee genomen en als ik nu dus zie dat ze weer haar mee naar het nest nemen vindt ik hetweer best griezelig , maar ja was maar 1 keer andere jaren is het atlijd goed gegaan.
M@rijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door M@rijke »

Wat schattig die eekhoorn :D
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

cloris schreef:Gaaf zeg! hier zitten ze op PI en Elvis om nog wat haren eraf te halen maar het is me nog niet gelukt om daar foto's van te maken en die eekhoorn, super!!!
Hihihi! Die arme Elvis zijn stal is gekraakt door die kauwen en hij wordt ook nog eens kaal geplukt :LOL:
Afbeelding
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Crista »

Geweldig!!
Mitch & Kiyo
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

sylviawallie schreef:ik doe dat ook altijd met onze newfy , borstel hem buiten , de kraaien die hier in onze dakgoot een nest hebben zijn er ook dol op , alleen vorig jaar was er een jong die uit wilde vliegen en die bleef aan de dakgoot hangen , brandweer erbij want hij hing op de kop .
ze hebben hem/haar naar beneden gehaald en toen bleek dat het pootje helemaal afgekneld was door honde haar en dus een lange sliert had gevormd waardoor hij dus ook ergens aan vast zat en niet weg kon vliegen ,waarschijnlijk zou hij het pootje verliezen .
ze hebben de kraai mee genomen en als ik nu dus zie dat ze weer haar mee naar het nest nemen vindt ik hetweer best griezelig , maar ja was maar 1 keer andere jaren is het atlijd goed gegaan.
Agos, wat een pech voor dat jonge kraaitje. Denk dat de kans dat het nog een keer op die manier afloopt heel erg klein is, zou het zelf om die reden ook niet laten om de vogels van wat extra nestmateriaal te voorzien denk ik.
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Wat een mooie foto's
Afbeelding
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Hier ook veel vogeltjes met een witte snor. Als ik in het najaar de nestkastjes schoonmaak vind ik allemaal witte nestjes. Echt leuk!
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

Wat een leuke foto's!
Hier ook wel eens gedaan. Haren genoeg van pasja. Alleen heb ik dan kwaaie buren :boos: :L: mijn moeder doet de haren van haar bouvier die ze trimt altijd in een voer dingetje voor vogels. Dan waait het niet overal heen en binnen een mum van tijd is het ding leeg. Gelukkig heeft de Bouvier nogal wat haar en kunnen alle kuiken in de omstreek lekker zacht liggen in hun 5 sterren nestjes!
Afbeelding
Plumeau
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 leen-shelties en 1 leen-collie

Re: Héle harige vogels en een paar van de eekhoorn

Ongelezen bericht door Plumeau »

moosje schreef:Leuke foto's!
Ik borstel de honden bijna altijd buiten, vanwege de rondvliegende haren in huis, en hier zijn de vogels er ook altijd erg blij mee.

Die eekhoorn is echt leuk!
Ik zag er van de week bijna een onder een auto komen, was midden in Amersfoort, had ze daar nog niet eerder gezien.
Het was vlakbij het ziekenhuis en dat gaat over een tijdje gesloopt worden. Ik hoop wel dat ze er gewoon blijven wonen. Er is genoeg bos omheen, maar toch, met al dat gesloop en daarna de nieuwbouw...
Eekhoorns steken de laatste tijd best vaak over in dit gebied. Ik heb op de N237 ook een paar keer voorrang kunnen verlenen aan zo'n brutaaltje... Ze zitten ook in het bos achter het asiel Amersfoort. Daar ben ik midden overdag een keer flink uitgescholden door zo'n rood pluizenbeest dat vond dat ik te dicht bij zijn boom kwam. Die beesten kunnen flink kwetteren en stampen :Q:

De vogelfoto's zijn weer geweldig :E:
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne.
Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”