Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Niet alleen kattentoilet, ook hondenpisplaats

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Re: Niet alleen kattentoilet, ook hondenpisplaats

Ongelezen bericht door Fizgig »

JYBD schreef:Het houdt wel de hangbejaarde van de staat, en dan tegen een kleine vergoeding! Thermos met koffie en lunchpakketje erbij,...........
Hier in de buurt vergrijst het aardig dus keus genoeg.
Dat is dus de redding van mijn heg EN een project om hangbejaarden nuttig te laten blijven,...zou ik subsidie kunnen krijgen van de gemeente?? :F:
Wie weet! Je zou het ook kunnen proberen met hangjongeren, doe je gewoon net of je een leerbedrijf bent voor stagiaires. Is veel behoefte aan stageplekken, toch? Leren ze van alles over planten, struiken, dieren en urine, hahaha.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Nee hangjongere zitten niet zo stil en gaan er zelf tegen piesen je moet van die grijze hebben met tena
Afbeelding
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

twinkeltje schreef:Nee hangjongere zitten niet zo stil en gaan er zelf tegen piesen je moet van die grijze hebben met tena
Nou dat is wel handig, als ze die bij zich hebben, haha. Of je hangt de heg vol met tena, is meteen ook een duidelijke boodschap naar de baasjes toe, hihihi.

Of allemaal bloempotten neerzetten met een tena op een prikker. Zou me niks verbazen als je dan 's avonds de volgepieste tena's kunt oogsten. Het kost wel wat want tena is niet goedkoop maar dan blijven wel de planten leven! O of je betaalt de tena met de subsidie natuurlijk.
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

twinkeltje schreef:Nee hangjongere zitten niet zo stil en gaan er zelf tegen piesen je moet van die grijze hebben met tena
De hangjongeren werken hier idd niet, Tessa vindt ze niet zo gezellig. Te veel petjes denk ik :LOL: Ouderen zal wel werken, want het hele dorp heeft Duitsers gehad volgens mij (als je al die verhalen hoort) en Tessa is een slijmbal bij ouderen.

Zou dat niet nog beter werken, hangouderen met gevaarlijk heddur?
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Neeltje schreef:
TessaThomas schreef:Die waterballonnen optie is jammer genoeg niet echt een optie als er een baas naast loopt he? De heg is nu al 30 cm naar binnen verplaatst en dan zetten we het hek wel weer tegen de stoep aan. Dan komt niet alle pis erop.
Waarom niet, het is toch de baas die het toelaat? Die hond die weet niet beter.
Ik dacht dat de ballonnen voor de baas waren bedoeld. Inderdaad de hond weet niet beter, het is ze heel goed aan te leren om ergens te plassen waar niemand er last van heeft.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ja of je zet zo rij van die lui in poncho langs je heg wie weet rede je de krant ermee of sbs6 hart van Nederland weten ze gelijk dat tegen jou heg niet gepiest mag worden door tokie honden en baas
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”